MuscleMeat

nieuwe kuur, primo/igf/t4 en clen

Status
Niet open voor verdere reacties.
lekker bezig :p

ben aan lange kuur bezig met test500 boldenone 500 en oxy 100mg (4 weken on/off) kan je misschien een beetje vergelijken;)
ben er tevreden van (oh ja, doe er ook HGH bij)

waarom zo'n korte pauzes? zou je ooit denken aan bridgen?ik doe namelijk ook heel korte pauzes maar denk dat bridgen zo zijn voordelen gaat hebben

doe jij je kuur on/off

waarom eigenlijk geen test in je kuren ?
:cool:

• Topic Starter Topic Starter
weet niet...ben niet zo een voorstander van dat opblazen en andere bijwerkingen

van oxy blaas je toch ook op

Doe mij maar test ipv de bijwerkingen van oxy. Het blijft een kromme redenering ovation :)

Dit progestagene (progesteron is net als oestrogeen een vrouwelijk geslachtshormoon) effect van oxymetholone is alleen een probleem als je er aromatiseerbare steroïden bij gebruikt. Met androgenen zoals Primobolan, gaat oxymethalone uitstekend samen, en is zelfs een uiterst vriendelijk middel. In tegenstelling daarmee werkt het samen met Testosteron uiterst agressief.

Oxybolone converteert niet naar oestrogeen, en dus is het gebruik van anti-oestrogenen niet nodig als verder geen aromatiseerbare steroïden worden gebruikt. Maar, als het wordt gestackt met aromatiseerbare steroïden, is oxymetholone berucht om het verergeren van “oestrogene symptomen”, waarschijnlijk door het ontketenen van progestagene effecten, die de bodybuilder verwart met oestrogene , of door het vergroten van het oestrogene metabolisme en het vermeerderen van aromatase.

makes sense

dacht ik ook ja!

Ik heb nooit geen last bij test. Alleen wel van hoge bloeddruk, maar ik kan me niet voorstellen dat dat bij oxy minder is.. :)

oxy doseer je al snel te hoog...100 mg per dag is per week 700 mg... tuurlijk krijg je last...neem maar eens 100 mg dianabol per dag!

ben nu een week bezig met bold/tren/oxy en het gaat lekker...ben al een paar kilo zwaarder maar dat is waarschijnlijk toch vocht...
ik ben van de week ook begonnen met t4 ivm de HGH die ik neem...
inmiddels ben ik heel nieuwsgierig geworden naar slin maar twijfel nog... daar ga ik eerst nog effe een paar weekies over nadenken

ik ben vandaag begonnen met insuline 2,5 iu ..
mijn kuur ziet er nu zo uit
500 mg boldone
200 mg trenbolone
100 mg oxy per dag(vanaf vandaag overgegaan op 2 per dag.. ik kijk dit effe aan misschien ga ik wel weer terug naar 50 mg)
150 mcg t4
4 iu HGH per dag
2,5 insuline na het trainen

tot hoe hoog wil je gaan met je slin?
verder lkkr kuurtje, hoewel ik ook test erbij prefereer, maar dat is een
vaakgevoerde discussie:p

doe je de slin en de gh samen zetten na het trainen??

ik denk op te bouwen tot 7,5 iu ofzo...
ik zet het niet samen maar denk wel dat ik dat ga doen

hoe voelde je je na het zetten van de slin.was er iemand bij je

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven