Fitness Seller

nieuwe kuur, primo/igf/t4 en clen

Status
Niet open voor verdere reacties.
door knallen man! succes!

• Topic Starter Topic Starter
thanks man, kom net terug van de sport school... damn die pomp is niet normaal zeg!!

hey jongens effe een updatetje..... ben nu met primo en winstrol bezig en moet zeggen dat het echt lekker gaat..word harder en droger ....ik heb besloten verder te gaan met HGH daar begin ik mee denk ik deze week.. dat betekent dat als mn huidige kuur afloopt verder ga met hgh en mn rust periode alleen hgh neem...ik hou zo een 6 weken rust met AAS

ben vandaag met hgh begonnen,, ik start op 2,5 iu per dag....moet nog 3 weken met primo en winstrol....dan ga ik een week of 4 a 6 off steroids

Vind je dat niet erg kort? Ook aangezien je receptoren waarschijnlijk verzadigd zijn?

ik zat te twijfelen of de kuur verlenge met een paar weken omdat het eigenlijk nu pas echt goed gaat...of het op deze manier doen...rust houden met AAS, na een week of 6 weer met primo verder.blijf het lekker spul vinden...misschien samen met boldone ofzo maar zie ik dan wel

thanks man...

Wat heeft die IGF trouwens voor je gedaan? Wil er zelf over een paar maanden ook eens mee beginnen.

igf is lekker spul...werd groter harder droger,training lopen veel lekkerder met igf... zeker moeite waard

kuur gaat lekker... ik ben inmiddels gestart met HGH een week nu op 2,5 iu per dag....ik wil dit aankomende maanden gaan doen ik hou wel een pauze met AS zodra ik klaar ben met primo en winstrol...
alhoewel ik gister iets geks meemaakte...ik lag nogal fanatiek te krikken zeg maar en ineen keer werd ik duizelig, zweet brak me uit, hart ging tekeer...nou weet ik niet op het het moment gewoon was of dat het door 'hgh kan komen...ik merkte dat ik nogal behoefte had een vruchtensappies maar naar 4 pakkies caprisonne ging het wel weer een beetje

je maakt me wel heel nieuwsgierig naar primo !!!
ik hoor hierover zoveel tegenstrijdige zaken, dat je het minimum op 600-1000mg per week moet zetten, enz...
maar jij hebt blijkbaar goed effect op 400 mg !!!!
mss een idee voor mijn volgende...

is wel een dure aangelegenheid ee, daar ik primo slechts kan vinden aan 100mg/ml, das dus 4ml per week !

ok mensen...ben inmiddels 5 weken klaar met de kuur....in middels 8 weken bezig met HGH...
vandaag ben ik begonnen met
500 mg boldone per week
200 mg trenbolone per week
en 50 mg oxymetholone per dag....

ik zit nu rond de 110 kilo.. vetpercentage weet ik niet maar is een heel stuk minder dan voorheen...

Gaat lekker zo te lezen. Leuk als je weer es een fotootje van je vooruitgang er op knalt.

succes verder!

ok mensen...ben inmiddels 5 weken klaar met de kuur....in middels 8 weken bezig met HGH...
vandaag ben ik begonnen met
500 mg boldone per week
200 mg trenbolone per week
en 50 mg oxymetholone per dag....

ik zit nu rond de 110 kilo.. vetpercentage weet ik niet maar is een heel stuk minder dan voorheen...

t*ring nu al weer in je volgende kuur joh :eek:

is gear van UG (zonder het merk te noemen;) of generiek?

(aangezien je primo ook van Schering was)

lekker bezig :p

ben aan lange kuur bezig met test500 boldenone 500 en oxy 100mg (4 weken on/off) kan je misschien een beetje vergelijken;)
ben er tevreden van (oh ja, doe er ook HGH bij)

waarom zo'n korte pauzes? zou je ooit denken aan bridgen?ik doe namelijk ook heel korte pauzes maar denk dat bridgen zo zijn voordelen gaat hebben

lekker bezig :p

waarom zo'n korte pauzes? zou je ooit denken aan bridgen?ik doe namelijk ook heel korte pauzes maar denk dat bridgen zo zijn voordelen gaat hebben

nou ik was inmiddels met HGH begonnen...die heb ik door laten lopen tijdens de pauze...icm een nakuur om alles effe goed te krijgen....maar wilde ook niet te lang pauze want dat vind ik zonde van die HGH...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven