AndroidHealthClinic

Nieuwe laagtepunt voor de USA

ze willen nu ook pas de wapenwetten gaan aanpassen.....

Ik weet niet, maar ik heb ook eens met de gedachte gespeeld om vergiftigd brood in de parkvijver te gooien. Dit was nadat ik duck-hunt gespeeld had, verraderlijke shit.

En al die bolletjesslikkers zijn het slachtoffer geworden van het aanstekelijke enthousiasme van pacman. haphaphaphap :)

Nee agent echt, ik imiteerde pacman.... :(

Bij het overgrote gedeelte van die gevallen zie je toch wel dat ze een achtergrond hebben in de vorm van een slechte jeugd of zoiets. Niet dat het een excuus is maar dit samen met een beïnvloedbaar karakter, maakt dit hen vatbaar voor negatieve impulsen naar hun omgeving toe. Het kan vanalles zijn wat deze mensen 'triggert'. Videofilms, de krant, games, muziek, slechte vrienden, drugs...

Om nu specifiek de schuld op games, muziek of iets dergelijks te steken is dus nogal wat vergezocht. Deze personen omringen zich meestal met negatieve invloeden om niet meer ontgoocheld te moeten worden door hun omgeving. Ze vervreemden van de gangbare narmen en opvattingen en meestal wordt het daardoor een moeilijk ontwarbaar kluwen van problemen/destructivteit wat hen zover drijft. Eigen verantwoordelijkheid is er natuurlijk ook altijd nog maar meestal zijn deze personen ver voorbij datgene wat volgens de norm al dan niet ethisch verantwoord is.
right on.

behoorlijk ziek, maar aanpassen van de wapenwet ho maar!

Ik weet niet, maar ik heb ook eens met de gedachte gespeeld om vergiftigd brood in de parkvijver te gooien. Dit was nadat ik duck-hunt gespeeld had, verraderlijke shit.

ik werd altijd wous van die hond die je uitlachte als je miste...:cool:

ik werd altijd wous van die hond die je uitlachte als je miste...:cool:

Jah idd, ****in k*tbeest. Echt jammer dat je dat mormel niet stevig voor zn fl**ker kon schieten. Ik trek morgen maar eens met een AK-47 naar de hondenschool denk ik. Onschuldige Blacky en Fifi neerhalen!

En al die bolletjesslikkers zijn het slachtoffer geworden van het aanstekelijke enthousiasme van pacman. haphaphaphap :)

Nee agent echt, ik imiteerde pacman.... :(

right on.

Computer games don’t affect kids. I mean if computer games had affected us as kids, we would all be running around in a darkened room, munching pills and listen to repetitive music.

;) :D

Terug
Naar boven