Fitness Seller

Nieuwe log Sanne!

• Topic Starter Topic Starter
giggle. :p

ps. Die bodyrock shit.. ziet er niet heel hardcore uit. :\

Neen maar dat is mijn bedoeling
Ik train op die dagen nog tumbling + ik volg fitness op school nog.. dus daarom dat ik enkele rustigere dagen heb ingepland. alleja rustig :) die zijn op het gebied van uithouding ook wel redelijk. tenslotte kies ik zelf hoeveel reps en hoeveel gewicht :)

Mijn voedingsschema zal er nog op komen :)
Heel goed!
Op basis daarvan kun je wel of niet denken aan supps...
Want zoals je wel meer kunt lezen is het belangrijk vaak genoeg te eten, en de juiste producten - zo algemeen als het er nu staat is niets over te zeggen. Zo is bijv. volledig onduidelijk hoe de verhoudingen liggen (Kh, Eiwit & vet).

Ik wens je ook succes met de contest, en op jouw leeftijd gaat t hard als je goed traint.

Het is dat je een vrouw bent, anders zou je heel wat ziekte's over je routine krijgen.

Het is dat je een vrouw bent, anders zou je heel wat ziekte's over je routine krijgen.

Deze log gebruik ik niet meer... ik zal hem een van de dagen wel verwijderen. Mijn nieuwe log staat nu bij beachproof... Ik moet een beetje uitzoeken wat het beste is qua trainingen

Na lang weggeweest... even terug actief.
Ik zou heel graag een log willen bijhouden, maar ik weet dat dit niet een van mijn sterkste kanten is.
Ik train nog steeds, maar vind het moeilijk om de routine erin te houden. Vaak lig ik buiten strijd door kwetsuren. Nu juist ook weer 4 weken moeten stoppen met sporten door een scheenbeenvliesontsteking.
Ondertussen heb ik wel een regelmaat gevonden in mijn voedingsprogramma (eindelijk, na een jaar zeuren kan ik het dan toch :p ).
Ik eet telkens een heel week gezond, proteïne rijk voedsel vs koolhydraten in juiste verhoudingen om mijn energievoorraden op peil te houden. En dan 1 dag in de week eet ik ongezonder. Daar bedoel ik mee en koek of iets anders van zoetigheid.

Voorlopig train ik terug full body. Als ik split train durf ik te hevig gaan waardoor ik dus kwetsuren krijg. Niet echt verantwoord van mijn eigen :p
Ik heb ook 5 kg whey Proteïne gratis en voor niets gekregen van een vriend die niet meer traint. Dit neem ik vanaf nu voor ik ga trainen (ik weet niet goed wat het beste is?)

Dus ik ga proberen er het beste van te maken :) en een poging doen om een deftige log bij te houden.

leuk joh
Ik hoop dat je nu dan een beetje uit het dal gaat kruipen en straks superfit en gezond aan het ijzervrten bent ;)

Maandag 18/01/2010:

15 min lopen tegen km/u (was een test of ik nog veel last had van mijn scheenbeen)

leg press:
15 x 60
15 x 70
15 x 80

Leg curl:
15 x 25
12 x 30
10 x 35

Leg extension:
15 x 25
12 x 30
10 x 35

Bench press:
3 x 15 x (5kg aan elke kant)

Chest press:

3 x15 x 20

Cable triceps extension:
3 x 15 x 12,5

15 min steppen

Dinsdag 19/01/201

leg press:
15 x 60
15 x 70
15 x 80

Abductor & adductor:

3 x15 x 60 (hoger gaat het gewicht niet :s ik zal oefeningen zonder machien moeten vinden )

Bench press:
3 x 15 x 5kg (langs elke kant van de barbell)

Cable triceps extension:
3 x 15 x 12,5

Abdominal crunch:
3 x 20 x 25

30 min duurtraining op loopband tegen 8km/u
15 min roeien
kcalverbruik: +/- 410 kcal

Voorlopig 2 dagen ongeveer hetzelfde getraind. Ik ben bezig met het opstellen van een degelijk schema.
Ik hoop de duurtrainingen vol te houden aangezien ik toch nog last heb van mijn scheenbeen.
Voor de training neem ik ook nog een whey proteïne shake.

Laatst bewerkt:
Zou rustig aan doen met lopen, zeker niet dagelijks wanneer je last heb van die scheenbeen-vlies..
Als je een tijdje niet gelopen heb (zoals ik nu), start dan rustig met 2x weeks een kort rondje, want overbelasten heb je niets aan!

Succes met trainen & discipline.

Zou rustig aan doen met lopen, zeker niet dagelijks wanneer je last heb van die scheenbeen-vlies..
Als je een tijdje niet gelopen heb (zoals ik nu), start dan rustig met 2x weeks een kort rondje, want overbelasten heb je niets aan!

Succes met trainen & discipline.

Ja je hebt gelijk :) Voor donderdag en vrijdag staat lopen niet op het schema. Ik ga roeien of fietsen nemen. dat kon niet veel kwaad zei de kinésist.

ne whey proteïne, neem je dat het beste Voor de training of Na?

Whey neem je het beste voor de training.

Succes met het behalen van je doelen!

Mijn stats:

1.65 m
66 kg (op nuchtere maag)
vet % meet ik vanavond (het zal wel een onnauwkeurige meting worden via zo'n machientje)

Mijn doel is uiteraard om vet kwijt te geraken. Vooral BBB.
En dan zou ik graag binnen een jaar of 2 -3 een mooi atletisch lichaam willen.

Maar ik denk dat ik eerst en vooral doelstellingen op korte termijn zal moeten bepalen om daar al naar toe te streven

Laatst bewerkt:
Vandaag nog niet veel gegeten... heb ook niet veel honger.
Allengeluk neem ik vandaag een dag rust.
Heb weer iet geforceerd met mijn bovenlichaam en kan moeilijk inademen.

9.30: mager aardbeiyoghurtje

14.00: kom groentensoep met 2 boterhammen

en straks om 18.30: Rijst met komkommer, tomaat en appel

Nou, je voeding van vandaag slaat natuurlijk nergens op.

Misschien moet je eens posten wat je als voedingsschema hebt? Want die op de eerste pagina is ook niks...

Misschien moet je eens posten wat je als voedingsschema hebt? Want die op de eerste pagina is ook niks...

Ja idd misschien wel ... Want volgens mij is mijn voedingsschema ook niet zoals het moet zijn. Ik weet wel ongeveer wat goed en wat niet goed is (ben er vanalles over aan het lezen), maar ik weet niet of ik het wel op de juiste tijdstippen eet

Ik zit momenteel op mijn werk, dus ik zal het in de loop van deze week nog posten

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven