Sanne89
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 11
Mischien moet je ook net z veel aandacht besteden aan je voedingsschemaals dat je hebt gedaan aan je trainingsschema.
succes!
Mijn voedingsschema zal er nog op komen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mischien moet je ook net z veel aandacht besteden aan je voedingsschemaals dat je hebt gedaan aan je trainingsschema.
succes!

giggle.
ps. Die bodyrock shit.. ziet er niet heel hardcore uit. :\
die zijn op het gebied van uithouding ook wel redelijk. tenslotte kies ik zelf hoeveel reps en hoeveel gewicht 
Heel goed!
Het is dat je een vrouw bent, anders zou je heel wat ziekte's over je routine krijgen.
).
en een poging doen om een deftige log bij te houden.leuk joh
Ik hoop dat je nu dan een beetje uit het dal gaat kruipen en straks superfit en gezond aan het ijzervrten bent![]()
Zou rustig aan doen met lopen, zeker niet dagelijks wanneer je last heb van die scheenbeen-vlies..
Als je een tijdje niet gelopen heb (zoals ik nu), start dan rustig met 2x weeks een kort rondje, want overbelasten heb je niets aan!
Succes met trainen & discipline.
Voor donderdag en vrijdag staat lopen niet op het schema. Ik ga roeien of fietsen nemen. dat kon niet veel kwaad zei de kinésist.Nou, je voeding van vandaag slaat natuurlijk nergens op.

Maar ik heb echt geen honger... het gaat me niet goed af vandaag.Misschien moet je eens posten wat je als voedingsschema hebt? Want die op de eerste pagina is ook niks...