AndroidHealthClinic

nieuwe mutli vitamine en d3 van bodyenfit

duzoon

Cool Novice
Waardering
0
Hoi!

heeft iemand van jullie de 'nieuwe' sports-multi' en de vitamine D3 van bodyenfitshop al geprobeerd??

hoe beviel t ? en wat denken jullie over de inhoud van beide producten?

bedankt

vond dit vit d3 van B&F prima ook in kleine softcaps dat zijn wat mij betreft wel aanraders :)

die ander ken ik njet ik slik adam van nowfoods

Hoi!

heeft iemand van jullie de 'nieuwe' sports-multi' en de vitamine D3 van bodyenfitshop al geprobeerd??

hoe beviel t ? en wat denken jullie over de inhoud van beide producten?

bedankt

Het zou een mooi product geweest zijn ALS er geen ijzer in zou zitten.

Voor vrouwen is dit een prima product qua samenstelling, maar mannen laten het beter links liggen.
In een multi voor mannen hoort geen ijzer.

• Topic Starter Topic Starter

weet niet waarom je zo reageert? neem t totaal niet met als idee dat ik er massa op ga toenemen.. t kost nu niks en vraag me af hoe goed het is in vergelijking met de andere multi's..

gaat me meer om de specificaties.. veel mutlis hebben echt 1000 procent van bepaalde stoffen, deze niet.

weet niet waarom je zo reageert? neem t totaal niet met als idee dat ik er massa op ga toenemen.. t kost nu niks en vraag me af hoe goed het is in vergelijking met de andere multi's..

gaat me meer om de specificaties.. veel mutlis hebben echt 1000 procent van bepaalde stoffen, deze niet.

Dit is meer een multi voor normale mensen die niet veel activiteiten uitvoeren. Wij eten meer, hebben meer lichaamsbelasting etc. Daarom hebben de echte multivits van A-merken hoge doseringen.

Die hooggedoseerde multivits zijn juist schadelijk, deze is juist redelijk goed omdat ie niet zo hoggedoseerd is, maar er zit ijzer in voor mannen, en dat hoort niet.

Massa toenemen van multivits is uiteraard flauwekul, dat moet dan aan andere oorzaken gelegen hebben.

een vergelijking kan je zelf toch ook maken..

Dit is meer een multi voor normale mensen die niet veel activiteiten uitvoeren. Wij eten meer, hebben meer lichaamsbelasting etc. Daarom hebben de echte multivits van A-merken hoge doseringen.

Nee hoor, dat klopt niet. Als jij goed eet, krijg je bijna 100% van alles al uit de voeding, en dan nog eens 100% erbij uit een multivit, dan is dat ook genoeg voor sporters.

Veel merken voor sporters zijn zelfs schadelijk hoog gedoseerd.

Deze van de B&F-shop is perfect voor vrouwen.
Voor mannen niet vanwege het ijzer erin. Niet voor langdurig gebruik tenminste. Een paar maanden kan geen kwaad.

weet niet waarom je zo reageert?

Ja supersized, reageer niet zo raar man ???

Ik zou dit product trouwens op een lege maag nemen (2 uur van te voren niks eten) en dan een half uur later gaan trainen, echt knaltrainingen heb je dan!
Meer mentale focus, lekkere pomp en tot 35% krachttoename!!

1e 5 dagen heb je een oplaadfase, hier neem je een dubbele dosis.

Na 4 weken gebruiken, 2 weken stoppen ivm gewenning.

Nee hoor, dat klopt niet. Als jij goed eet, krijg je bijna 100% van alles al uit de voeding, en dan nog eens 100% erbij uit een multivit, dan is dat ook genoeg voor sporters.

Veel merken voor sporters zijn zelfs schadelijk hoog gedoseerd.

Deze van de B&F-shop is perfect voor vrouwen.
Voor mannen niet vanwege het ijzer erin. Niet voor langdurig gebruik tenminste. Een paar maanden kan geen kwaad.
Kan je dat van dat ijzer wat meer toelichten?

• Topic Starter Topic Starter
een vergelijking kan je zelf toch ook maken..

mooi mannetje jij, redelijk grote mond.

Een vergelijking kan ik zelf ook maken ja, als je leest zie je dat ik dit heb gedaan en een conclusie hieruit heb getrokken. Mijn vraag is alleen wat is de mening van andere over dit verschil in multi's en is die van BF je geld waard of niet

Ja supersized, reageer niet zo raar man ???

Ik zou dit product trouwens op een lege maag nemen (2 uur van te voren niks eten) en dan een half uur later gaan trainen, echt knaltrainingen heb je dan!
Meer mentale focus, lekkere pomp en tot 35% krachttoename!!

1e 5 dagen heb je een oplaadfase, hier neem je een dubbele dosis.

Na 4 weken gebruiken, 2 weken stoppen ivm gewenning.

Volgens mij vergis jij je in het product. Van een multivit krijg je geen "pomp" en knaltrainingen. En je neemt het al helemaal niet op een lege maag.

---------- Post toegevoegd Mon 25 Feb 2013 om 14:50 ----------

Kan je dat van dat ijzer wat meer toelichten?

Jawel:

Mannen krijgen bij een normaal voedinsgpatroon meer dan genoeg ijzer binnen.
Neem je extra ijzer, dan kan dat zich gaan opstapelen in het lichaam, met schadelijke gevolgen.
Niet alleen, maar daarnaast, komt er ook een genetische bepaalde ijzerstapelingsziekte vrij veel voor, wat ervoor zorgt dat je nog meer ijzer gaat stapelen in het lichaam, met nóg ernstigere gevolgen.

Teveel ijzer in je bloed voel je niet, als je er klachten van begint te krijgen, is het al erg laat.

Bij vrouwen (die nog niet in de overgang zijn) speelt dit allemaal niet of veel minder: zij verliezen elke maand bloed en daarmee ijzer en kunnen juist vaak best wat extra ijzer gebruiken.

Nog een bron:

Adult men and postmenopausal women
Since hereditary hemochromatosis is relatively common and the effects of long-term dietary iron excess on chronic disease risk are not yet clear, men and postmenopausal women who are not at risk of iron deficiency should take a multivitamin-mineral supplement without iron. A number of multivitamins formulated specifically for men or those over 50 years of age do not contain iron.

(http://lpi.oregonstate.edu/infocenter/minerals/iron/)​

Vermakelijk

dus voor vrouwen wel geschikt ?

Terug
Naar boven