Bryce1974
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 75kg
Omdat deze multivit goed gedoseerd is, niet zwaar overdreven zoals bij veel producten, wat schadelijk kan zijn.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat deze multivit goed gedoseerd is, niet zwaar overdreven zoals bij veel producten, wat schadelijk kan zijn.

Hoe zit het dan inhoudelijk met de stoffen? Heb laatst een onderzoek gelezen over B-12, dat methyl.. de best opneembare B-12 was bijvoorbeeld, jammer dat die er niet in zit. volgens mij zitten de belangrijkste vitamines er in ieder geval wel in.
Ik zou toch liever multi's zien met betere stoffen, vind het maar een vrij standaard multi, niet een die ik aan zou raden (zeker niet voor mannen, ivm ijzer, daar ben ik het mee eens).
Wat de meeste vitamines/mineralen wel prima gedoseerd, in de zin dat het een goede AANVULLING is. Veel multi's zijn inderdaad zo hoog gedoseerd dat ze je behoeftes volledig kunnen dekken. Als je dan goed eet krijg je nog veel meer binnen.
(Dat is ook de reden dat ik maar 1/3e van de Orange Triad serving neem - als ik mn avondeten zelf kon bepalen had ik die niet eens nodig gehad)
Maar sowieso zou je het niet moeten mikken op een multi, en gewoon alles uit voeding binnen krijgen. (alleen supplementeren met vitamine C en D)
Ik zou bijvoorbeeld liever magnesium in een chelate vorm zien, en B12 in de methylcobalamin vorm.
@ bryce1974 het lijkt erop of jij veel van vitamines weet. Wat slik jij nou zelf per dag? (behalve zaad)
if you know what I meanlijkt idd, veel verder dan dat is het niet.@ bryce1974 het lijkt erop of jij veel van vitamines weet. Wat slik jij nou zelf per dag? (behalve zaad)
Ik zou bijvoorbeeld liever magnesium in een chelate vorm zien, en B12 in de methylcobalamin vorm.
**** off.Ik gebruik die multi voor mannen van Alive. Voel me er goed bij, maar zal weer eens even wat vergelijken.![]()