Bryce1974
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 75kg
En antwoord eens op mijn prikbord bericht. Homo
Vriendelijke groet.
Al lang gedaan, autist

Vriendelijke groet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En antwoord eens op mijn prikbord bericht. Homo
Vriendelijke groet.

Heu ik heb wel echt autisme he
En nu nog het inhoudelijke antwoord, bryce:

Je liegt, je liegt man! Dat wist je niet.
Als je maar evasief kan reageren, toch?
Het feit dat je wederom niet inhoudelijk had gereageerd. En nu alweer.
Bryce, ik hoop die inhoudelijke reactie nog te ontvangen.
Opnieuw:
Nee ik weet niet dondersgoed waarom je niet inhoudelijk reageerde. Ik zie nergens tot waar ik gelezen heb een significant verschil. Vergeet niet dat zoals ik al zei 'dan neem je maar wat meer eenheden' een klein verschil in stijging derhalve niets uitmaakt. Daarbij heb je een verzameling artikelen gepost. Dat ga ik niet allemaal lezen. Toon een transparante studie die het tegendeel bewijst of post a.u.b niets. Quote de conclusie en post de link erbij. Niet zo'n verzameling aan studies, dan weet ik toch niet op welke jij doelt; ik kan geen gedachten lezen. Dat zijn eerlijke spelregels, niet?
We houden het professioneel he!
In this review, individuals not affected by lipid malabsorption appear to be equally able to absorb vitamin D from both powder and oil vehicles. It may be that vitamin D absorption is dependent on micelle formation for absorption from oil vehicles and on protein transporters for absorption from powder vehicles. Recent evidence suggests that some sterol uptake is facilitated by protein transporters in the membrane of the enterocytes as well as by passive diffusion of micelles. It is not yet known if vitamin D is taken up in a protein dependent manner as well as by passive diffusion, but a protein transporter that recognizes sterols, including vitamin D, may explain why vitamin D is absorbed from both lipid and powder vehicles [20, 21].
This review synthesizes what is known regarding the bioavailability of the different vitamin D vehicles and identifies important areas for future research. The literature has not yet reached a conclusion about which vitamin D supplement vehicle yields the greatest increase in mean serum 25(OH)D per IU of vitamin D administered.
Opmerkelijk daarbij is, dat Big T een onderzoek had van dezelfde auteurs 1 a 2 jaar later, waarin ze zeiden dat er geen verschil was tussen tabletten en (olie-)capsules.
Ik ben daar niet helemaal zeker van, zou interessant zijn als je een bron hebt (onderzoek).
Jij gaat enkel op ervaringen af, dat geeft mij het recht ook mijn ervaring te geven: ik heb een half jaar tabletjes geslikt (4000 IE) zonder noemenswaardig effect.
Daarom speel ik liever op safe en neem ik liever vit D opgelost in olie.

Ja hebt het gewoon zelf niet gelezen he? Dat krijg je met dat "achteraf bewijs zoeken". wekt bij mij ook de indruk dat je wetenschappelijke onderzoeken erbij haalt om je gelijk te halen en niet naar wetenschap kijkt om de best mogelijke conclusie te trekken. Toont maar met wat voor houding jij een discussie voert.
bryce hoe is je ferritine waarde? Zowel het getal als de eenheid graag. Refs hoeven niet.