Fitness Seller

Nieuwe Nederlandse UG labs

In voor bijdrage.

KuKiShu je slaat de spijker op zijn kop. We hebben een boek gemaakt die alle topmerken compleet uitanalyseerde. je komt dan dingen tegen die je aan het denken zetten. Zoals je zegt alleen ons en misschien wat sporters met werkende hersencellen. Als je 20 jaar oud bent, sta je niet stil bij de tijd dat je 55+ bent. Maar mocht je het halen betaal je dan de prijs voor ongezond leven. Al is ook dat relatief. je ziet het ook aan het gecombineerd gebruik van AAS en recreatieve drugs, toch snuift de massa er in het week-einde er vrolijk op los.

Toch vind ik het al jaren belangrijk om goede voorlichting te geven en zijn vroeger Ergogenics en BodyPage begonnen met analyseren om aan te tonen dat de boel soms flink bedonderd wordt. En heel misschien kunnen we ervoor zorgen dat UG Labs voorzichtiger worden.

Misschien kan je je nog herrinneren dat er "IGF" op de Nederlandse markt werd gedumpt die ratteninsuline bevatte. Erg veel gezeik met die gast gehad, omdat we zijn handeltje en geloofwaardigheid onderuit haalden.

Ik ben gewoon erg benieuwd naar de mening van members van DBB. Is het niet interessant of wel en zo ja wie of wat.

Kijk als je een potje hebt die 350 mg/ml Boldenone Undecylenate vemeld en in het echt 200 mg/ml Nandrolone Decanoate bevat zal je dat niet echt merken in een kuur. Voor de prijs maakt dat echter wel wat uit.

Ik hoor het wel..

Ik heb zeker respect voor jullie werk. Het is alleen helaas zoals ik het al min of meer zei en jij zelf het nog duidelijker verwoorde, uiteindelijk help je alleen de handje vol snuggere gebruikers mee die al eigenlijk wel horen te weten hoe laat het is. Het streef wat je wilt halen qua normen van labs opvoeren en gebruikers voorzichtiger maken zie ik zelf niet snel gebeuren. Zonde. Maar goed hopelijk trekken dit soort initiatieven steeds meer gebruikers en publiciteit.

Rustig boyz, stuur alle aas & peptides naar mij toe en ik onderzoek ze gratis :cool:

ik heb nog wel wat vials over die ik niet meer ga gebruiken van de bekendere merken, hoor wel als dat nodig is.

Ik doneer ook wel wat, ben wel benieuwd hoe de huidige UG labs ervoor staan

In, heb echter nog nooit gehoord van NL UG lab

Wat kost t dan om 1item te laten testen?

Als er een een duidelijke opzet is en genoeg geld ingezameld kan worden wil ik trouwens wel samples geven.

Wat kost t dan om 1item te laten testen?

Hier bij ons 500 euro,als we nu allemaal eens samenleggen?
Nog zoiets,heb van m'n dealer Galenika's gekocht 100ml en deze zijn 100% fake,hij zegt van niet en ik zeg laten we ze testen jah nu hoor ik niks meer van em,ik wou dat ik z'n naam hier kon vermelden,zo een mensen denken alleen maar aan geld en niet ad gezondheid van iemand anders!

Nog zoiets,heb van m'n dealer Galenika's gekocht 100ml en deze zijn 100% fake,hij zegt van niet en ik zeg laten we ze testen jah nu hoor ik niks meer van em,ik wou dat ik z'n naam hier kon vermelden,zo een mensen denken alleen maar aan geld en niet ad gezondheid van iemand anders!

250,- per ester heb ik vernomen..
dus dat kunnen we met een paar man makkelijk betalen

Laatst bewerkt:

Zulke mensen kun je écht afschieten,

ik wil ook samples doneren

Komt er nog iets van want het is onderhand alweer 5 dagen geleden en TS heeft niks meer gepost in dit topic

Als dit serieus doorgaat kan ik eventueel wel helpen met een donatie knop op de AAS forum homepage, dit werkt gewoonlijk beter dan in een thread.

Ik neem aan dat de prijs ook zakt naarmate het aantal geteste items toeneemt.

Als dit serieus doorgaat kan ik eventueel wel helpen met een donatie knop op de AAS forum homepage, dit werkt gewoonlijk beter dan in een thread.

Ik neem aan dat de prijs ook zakt naarmate het aantal geteste items toeneemt.

Kijk das een leuk initiatief.
Ik ga sowieso op die knop drukken :)

Terug
Naar boven