- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 127kg
- Vetpercentage
- 25%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
KuKiShu je slaat de spijker op zijn kop. We hebben een boek gemaakt die alle topmerken compleet uitanalyseerde. je komt dan dingen tegen die je aan het denken zetten. Zoals je zegt alleen ons en misschien wat sporters met werkende hersencellen. Als je 20 jaar oud bent, sta je niet stil bij de tijd dat je 55+ bent. Maar mocht je het halen betaal je dan de prijs voor ongezond leven. Al is ook dat relatief. je ziet het ook aan het gecombineerd gebruik van AAS en recreatieve drugs, toch snuift de massa er in het week-einde er vrolijk op los.
Toch vind ik het al jaren belangrijk om goede voorlichting te geven en zijn vroeger Ergogenics en BodyPage begonnen met analyseren om aan te tonen dat de boel soms flink bedonderd wordt. En heel misschien kunnen we ervoor zorgen dat UG Labs voorzichtiger worden.
Misschien kan je je nog herrinneren dat er "IGF" op de Nederlandse markt werd gedumpt die ratteninsuline bevatte. Erg veel gezeik met die gast gehad, omdat we zijn handeltje en geloofwaardigheid onderuit haalden.
Ik ben gewoon erg benieuwd naar de mening van members van DBB. Is het niet interessant of wel en zo ja wie of wat.
Kijk als je een potje hebt die 350 mg/ml Boldenone Undecylenate vemeld en in het echt 200 mg/ml Nandrolone Decanoate bevat zal je dat niet echt merken in een kuur. Voor de prijs maakt dat echter wel wat uit.
Ik hoor het wel..
Rustig boyz, stuur alle aas & peptides naar mij toe en ik onderzoek ze gratis![]()

Rustig boyz, stuur alle aas & peptides naar mij toe en ik onderzoek ze gratis![]()
of bv Testosteron Heptylate ben ik benieuwd of het niet gewoon E of C is (test).
of bv Testosteron Heptylate ben ik benieuwd of het niet gewoon E of C is (test).
Hier bij ons 500 euro,als we nu allemaal eens samenleggen?
Nog zoiets,heb van m'n dealer Galenika's gekocht 100ml en deze zijn 100% fake,hij zegt van niet en ik zeg laten we ze testen jah nu hoor ik niks meer van em,ik wou dat ik z'n naam hier kon vermelden,zo een mensen denken alleen maar aan geld en niet ad gezondheid van iemand anders!
Hier bij ons 500 euro,als we nu allemaal eens samenleggen?
Nog zoiets,heb van m'n dealer Galenika's gekocht 100ml en deze zijn 100% fake,hij zegt van niet en ik zeg laten we ze testen jah nu hoor ik niks meer van em,ik wou dat ik z'n naam hier kon vermelden,zo een mensen denken alleen maar aan geld en niet ad gezondheid van iemand anders!
Als dit serieus doorgaat kan ik eventueel wel helpen met een donatie knop op de AAS forum homepage, dit werkt gewoonlijk beter dan in een thread.
Ik neem aan dat de prijs ook zakt naarmate het aantal geteste items toeneemt.