Licht je post dan ff in jip en janneke taal uit.Nu denken mensen dat je je gear in een lab laat/gaat testen
Het enige lab waar ik mn gear laat testen is mn gluteus en daar zijn alsnog geen klachten, hoop dat het nu een beetje duidelijk is
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Licht je post dan ff in jip en janneke taal uit.Nu denken mensen dat je je gear in een lab laat/gaat testen
Het enige lab waar ik mn gear laat testen is mn gluteus en daar zijn alsnog geen klachten, hoop dat het nu een beetje duidelijk is
Super,Top,fantastische "eerste post"
WHAT A CRAP.
Of ik ruik een belangen verstregeling met een UG lab,of iemand zet gewoon onder elkaar wat we allemaal weten.
Omdat je het herkent is het ineens "SUPER''
Hier wordt ook gesuggereerd dat de testen die wij doen,niet waterdicht zijn.
Pissiger kan je me niet maken,puur omdat er ook nog eens iets als Beroepsethiek bij komt kijken.
Weet niet wat je met dit topic wilt,maar het slaat kant noch wal.
Mensen beslissen zelf wat ze willen,iedereen heeft zelf een beslissing om hoog of laag te gaan in gear.
Ik wordt doodmoe om afgeschilderd te worden als belanghebbende bij een site,omdat ik daar goede dingen voor kan regelen.
Alle testen zijn van ALLE merken,geen uitzonderingen.Dus je kan zeggen dat DBB als het om UG labs gaat erg NUTRAAL staat.
Wij hebben dan ook besloten om te stoppen met testen.Er zijn er nog een paar onderweg,maar het is dweilen met de kraan open.
,maar ik heb teveel fraude in dit wereldje meegemaakt om zomaar klakkeloos iemand op zijn mooie blauwe ogen te geloven of omdat ie zo mooi kan schrijven op een forum.
Zo niet , zeg het me en ik delete direct mijn profiel.
Hele zinvolle discussie mensen!
Goed dat hij open gehouden wordt! (BM)

Ja kerel, vind het wel grappig worden zo.
Mensen blijven maar tegen die testen aanschoppen, alsof er iets te verliezen valt.
We gaan vrolijk verder met de reacties!!!![]()
Dit gaat eigenlijk helemaal nergens over, wat een hoop onzin!
Natuurlijk is het een momentopname van de geteste produkten. Hoe simpel moet je wezen als je over 3 jaar denkt dat als de shizzle van UG lab X niets doet het niet aan de shizzle ligt, want deze kwam 3 jaar terug zo goed uit een test. Duuuh, dat snappen we hopelijk toch wel.
Als je bakker zijn brood niet meer te eten is, terwijl hij 3 jaar geleden juist daarvoor nog een prijs heeft gewonnen, denken we dan dat onze smaakpupillen zijn veranderd?
Ook lichten de testers niet een specifiek UG lab eruit en houden ze ons voor hoe goed dat UG lab wel niet is.
Er is juist naar voren gekomen dat de diverse UG labs, OP DIT MOMENT, prima zijn.
Hoe kan je je dan druk maken over belangenverstrengeling?
Met dit soort initiatieven/initiatiefnemers laat ons forum zien dat het een hoogwaardig forum is, waar je van sommige mensen wat kan leren en waar je informatie kan vergaren waar je wat mee kan.
Elke stelling is onderuit te halen, maar daar schiet niemand wat mee op want het alternatief is niets meer ondernemen.
Het enige wat daarmee bereikt wordt is dat het goede en toegeweide mensen demotiveerd, of is dat nu juist de bedoeling?
We doen watr we kunnen voor de leden.Of je geloofd het....of je geloofd het niet.Dat is een keuze.
De stelling over integriteit kan onderuit gehaald worden OMDAT WE ALLE Ug tegen de lamp houden.
En gozer,al zet ik hier 1- TU raporten neer.....die gefaked zijn,wat schiet ik daar mee op.
En je wilt mij niet wijsmaken dat alle ug labs niet blij met de resultaten zullen zijn,Vna GG tot Prodigy.
Suc6 verder Mr Mayomaster,of is het Mayoman....haal ze door elkaar...sorry