MuscleMeat

HG en UG labs.... een oude rot licht toe

Gelieve verder te discussiëren :D
Mooie stukjes voor mijn eindwerk.

• Topic Starter Topic Starter
Super,Top,fantastische "eerste post"

WHAT A CRAP.

Of ik ruik een belangen verstregeling met een UG lab,of iemand zet gewoon onder elkaar wat we allemaal weten.
Omdat je het herkent is het ineens "SUPER''

Hier wordt ook gesuggereerd dat de testen die wij doen,niet waterdicht zijn.
Pissiger kan je me niet maken,puur omdat er ook nog eens iets als Beroepsethiek bij komt kijken.
Weet niet wat je met dit topic wilt,maar het slaat kant noch wal.

Mensen beslissen zelf wat ze willen,iedereen heeft zelf een beslissing om hoog of laag te gaan in gear.
Ik wordt doodmoe om afgeschilderd te worden als belanghebbende bij een site,omdat ik daar goede dingen voor kan regelen.
Alle testen zijn van ALLE merken,geen uitzonderingen.Dus je kan zeggen dat DBB als het om UG labs gaat erg NUTRAAL staat.

Wij hebben dan ook besloten om te stoppen met testen.Er zijn er nog een paar onderweg,maar het is dweilen met de kraan open.

Beste Krieltje,

goh, ik had na het lezen van jouw posts hier op DBB jou wel intelligenter ingeschat dan om mijn eerste post zo persoonlijk op te pakken.
Wat betreft belangenverstrengeling mijnerzijds..... daar heb je gelijk in dat ZOU inderdaad kunnen.
Dat is een intelligente objectieve opmerking. Eerlijk is eerlijk....Net zo goed als ik van jou er maar op moet vertrouwen dat dat in jou geval niet zo is, moet jij dat ook van mij.
Maar ik ben spinternieuw hier en heb geen namen van personen , BB forums en /of UG labs of producten genoemd. En ik bied ook niet aan om ze te testen.

Ik suggereer helemaal niet dat de testen die jullie op het bedrijf doen waar jij werkt ,niet waterdicht zijn. IK weet immers niet waar je werkt... en ik denk ook niet dat het verstandig zou zijn van je dat hier te vertellen.....maar daar begint het dus al.
Het feit dat je de tests niet via de officiele route KUNT maken omdat je dan daar persoonlijk door in de problemen kunt komen neemt al een stuk betrouwbaarheid weg.
Je kunt je niet permitteren dat bekend wordt wie je bent.... je vreest ( en terecht ! )dat je IP adres achterhaald kan worden.
Joh ! IK heb daar ALLE BEGRIP VOOR !
Dat is harststikke klote voor jou omdat je het zo goed bedoelt maar puur objectief bekeken daalt daarmee de waarde van jouw informatie enorm. Dat snap je zelf toch ook wel ?
Ik ken jouw helemaal niet maar wil direct aannemen dat je 100% de beste bedoelingen hebt en beroepsethiek hoog in je vaandel staat.... en hoopt zo je mede atleten te helpen. Maar daar gaat het niet om !

Het gaat er mij om dat dat testuitslagen die op een forum gepost worden waarvan om allerlei redenen ( aangaande jou hele begrijpbare , namelijk bv jouw anonimiteit ) niet gecontroleerd kan worden van welk lab ze afkomstig zijn, automatisch niet 100% betrouwbaar zijn. En zo lang iets erg fraude gevoelig is.... zegt die informatie mij persoonlijk erg weinig.
Dan denk ik.....In een wereld waarin zoveel gefaked wordt, waarom zouden we zo naief zijn om klakkeloos aan te nemen dat een labrapport op een BB forum niet gefaked is ?

LAAT DUIDELIJK WEZEN : Ik stel BESLIST niet dat jij dat doet en ook niet dat DBB dat doet !!!! IK ZOU NIET DURVEN !!!
Dat mag ik alleen maar stellen als ik het kan bewijzen. Dat kan ik niet.

En al zou je wel officieel verifieerbare labuitslagen aanbieden..... daar kan ook mee gesjoemeld worden ( scannen en bewerken ). Niet door jou maar door bv belanghebbenden binnen een BB forum.
Alleen in dat geval zou de verantwoorelijke, buiten de BB forum om, respons kunnen geven, en deze dus in diskrediet brengen bij hun lezers. Dat zou dus al een stuk meer betrouwbaar zijn.

Tja noem me maar een pessimist of een zeikerd... of beide :D ,maar ik heb teveel fraude in dit wereldje meegemaakt om zomaar klakkeloos iemand op zijn mooie blauwe ogen te geloven of omdat ie zo mooi kan schrijven op een forum.

Daarom stel ik ook in net algemeen dat een BB forum zich hier niet aan moet wijden.
Daar bedoel ik ALLE forums mee en niet per sé DBB.
Heb hier een profiel aangemaakt omdat het me een goede NL talige BB forum leek.

Maar hey......... tis maar een mening hoor. Dat mag toch zeker wel hier op DBB ??? Zo niet , zeg het me en ik delete direct mijn profiel.

Laatst bewerkt:
Ahhh wat, ik denk dat kriel niet gezegd heeft dat HIJ de testen uitvoerd.
Als jullie slim zijn, weten jullie dat de testen ALLEEN kunnen gedaan worden door een erkend Lab, want voor die apparatuur heb je certificatie's,opleidingen en vooral veeeeeeeel geld nodig.

We doen watr we kunnen voor de leden.Of je geloofd het....of je geloofd het niet.Dat is een keuze.
De stelling over integriteit kan onderuit gehaald worden OMDAT WE ALLE Ug tegen de lamp houden.
En gozer,al zet ik hier 1- TU raporten neer.....die gefaked zijn,wat schiet ik daar mee op.
En je wilt mij niet wijsmaken dat alle ug labs niet blij met de resultaten zullen zijn,Vna GG tot Prodigy.

Suc6 verder Mr Mayomaster,of is het Mayoman....haal ze door elkaar...sorry

- allereerst, het enige belang is dat gebruikers een beter, veiliger idee krijgen van hetgeen dat hun kan worden aangeboden.

- was dit niet zo, dan zouden bv alleen de resultaten van GS hier te lezen zijn.

- over gesjoemel van rapporten wil ik het al niet eens hebben, want met dergelijke aantijgingen beledig je de mensen die zich hiervoor hebben ingezet.
daarnaast zou ik nooooit een gefixt rapport plaatsen, ik zou als mod meteen uit mn functie worden geflikkerd!!!

- gelukkig worden onze rapporten zelfs op de andere fora met open armen ontvangen.
wat dan wel weer jammer is, is dat er niet even om gevraagt word, maar hier gewoon vanaf gejat word.
kwestie van fatsoen imo.

- en ja hoor, ventileer je mening hier maar, je ziet dat er op gereageert word, maar niet even positief.

Vooralsnog....kom met wat beters mayo

in ieder geval mijn mening,

ik ben erg blij dat er nu eens test rapporten komen van de UG,
aangezien er alleen maar negatief wordt gepraat over alle UG, komt het nu eindelijk eens uit de bus.. dat ze kwalitatief gewoon GOED zijn.
en vooralsnog zitten er hier geen partijdige mensen op dit forum, dus vanwaar, zoals onze Maus zegt, deze aantijgingen?
het lijkt mij eerder dat je een profielletje aanmaakt, om de boel hier even op stelten te zetten, maar dat is het gevoel dat ik hierbij heb.

het gaat er niet om dat de test labsniet gewaardeerd worden of de mensen die deze onderzoeken doen niet gerespecteerd worden.
het draait om:

- we kunnen een batch testen maar dat is die batch die aangeleverd wordt en niet de volgende batch

- de geteste batch kunnen ze perfect samenstellen maar de volgende vials kunnen dan gewoon ondergewaardeerd worden.

- we kunnen nooit met zekerheid zeggen dat de producten van UG labs precies bevatten wat er op het etiket staat

- krieltje ik respecteer wat je allemaal doet voor de mensen op dit forum en ook in die testen, je zet jezelf helemaal in voor die mensen te laten zien wat er in een vial zit dus toppie

-maar blijf ook realistich als we die 1 vial getest is kunnen ze dan jarenlang door produceren op dat ene rapport van die ene vial???

- informatie is prachtig maar is altijd kritiek op de uitvoering ervan

• Topic Starter Topic Starter
Allereerst, thanks voor alle reacties.... ja ook van degene die het oneens zijn met me. Geen probleem mee , zoveel mensen , zoveel meningen, daar is volgens mij juist een forum voor ??

Wat mij betreft heb ik ook gezegd wat ik te zeggen had over dit topic, niks aan toe te voegen.

Ik ga me ook niet verlagen tot honende woordspelingen op nicknames van mensen alleen maar omdat ze anders van mening zijn. Maar ik word er ook niet kwaad om.... laat maar komen , heb een brede rug ( hoofdzakelijk tgv van het gebruik van UG producten van verschillende merken hehehe)

Al helemaal niet naar een 1.65 m 111 kg zware die op 12 % bf zit ! ( Die zal bij nader inzien inderdaad wel weten waar Abraham de mosterd haalt haha )

En nee ik kom niet om de boel op stelten te zetten..... I'm a lover not a fighter.....valt me ook enigzins tegen als dat met het ventileren van een mening al zo snel gaat hier.

Laat maar

Laatst bewerkt:
Hele zinvolle discussie mensen!
Goed dat hij open gehouden wordt! (BM:))

Hele zinvolle discussie mensen!
Goed dat hij open gehouden wordt! (BM:))

Ja kerel, vind het wel grappig worden zo.
Mensen blijven maar tegen die testen aanschoppen, alsof er iets te verliezen valt.

We gaan vrolijk verder met de reacties!!!:D

Ja kerel, vind het wel grappig worden zo.
Mensen blijven maar tegen die testen aanschoppen, alsof er iets te verliezen valt.

We gaan vrolijk verder met de reacties!!!:D

Ja er valt wat te verliezen,
er wordt zojuist al gezegt dat er straks niet meer getest wordt omdat iedereen zo loopt te janken,
ik zie het wel zitten dat alles goed getest wordt, zo komen we tenminste er achter waar het mis gaat, althans, een beetje uit welke richting het komt.

We moeten juist blij zijn met de ug testen. Als je het niet vertrouwt kijk je er toch gewoon niet naar?

Dit gaat eigenlijk helemaal nergens over, wat een hoop onzin!
Natuurlijk is het een momentopname van de geteste produkten. Hoe simpel moet je wezen als je over 3 jaar denkt dat als de shizzle van UG lab X niets doet het niet aan de shizzle ligt, want deze kwam 3 jaar terug zo goed uit een test. Duuuh, dat snappen we hopelijk toch wel.
Als je bakker zijn brood niet meer te eten is, terwijl hij 3 jaar geleden juist daarvoor nog een prijs heeft gewonnen, denken we dan dat onze smaakpupillen zijn veranderd?
Ook lichten de testers niet een specifiek UG lab eruit en houden ze ons voor hoe goed dat UG lab wel niet is.
Er is juist naar voren gekomen dat de diverse UG labs, OP DIT MOMENT, prima zijn.
Hoe kan je je dan druk maken over belangenverstrengeling?
Met dit soort initiatieven/initiatiefnemers laat ons forum zien dat het een hoogwaardig forum is, waar je van sommige mensen wat kan leren en waar je informatie kan vergaren waar je wat mee kan.
Elke stelling is onderuit te halen, maar daar schiet niemand wat mee op want het alternatief is niets meer ondernemen.
Het enige wat daarmee bereikt wordt is dat het goede en toegeweide mensen demotiveerd, of is dat nu juist de bedoeling?

dat mensen zich laten beïnvloeden door dit soort topics snap ik helemaal niet... als je het niet aanstaat negeer het dan toch, trek je eigen conclusies..

Dit gaat eigenlijk helemaal nergens over, wat een hoop onzin!
Natuurlijk is het een momentopname van de geteste produkten. Hoe simpel moet je wezen als je over 3 jaar denkt dat als de shizzle van UG lab X niets doet het niet aan de shizzle ligt, want deze kwam 3 jaar terug zo goed uit een test. Duuuh, dat snappen we hopelijk toch wel.
Als je bakker zijn brood niet meer te eten is, terwijl hij 3 jaar geleden juist daarvoor nog een prijs heeft gewonnen, denken we dan dat onze smaakpupillen zijn veranderd?
Ook lichten de testers niet een specifiek UG lab eruit en houden ze ons voor hoe goed dat UG lab wel niet is.
Er is juist naar voren gekomen dat de diverse UG labs, OP DIT MOMENT, prima zijn.
Hoe kan je je dan druk maken over belangenverstrengeling?
Met dit soort initiatieven/initiatiefnemers laat ons forum zien dat het een hoogwaardig forum is, waar je van sommige mensen wat kan leren en waar je informatie kan vergaren waar je wat mee kan.
Elke stelling is onderuit te halen, maar daar schiet niemand wat mee op want het alternatief is niets meer ondernemen.
Het enige wat daarmee bereikt wordt is dat het goede en toegeweide mensen demotiveerd, of is dat nu juist de bedoeling?

goede post!

eigenlijk is het heel simpel... Doe met de labuitslagen wat je wil!

vind je het niks laat je het lekker gaan, hecht je er waarde aan ook goed.

Ik vind het persoonlijk erg goed dat ze er zijn. ookal is het een moment opname je weet wel dat er aandacht aan de kwaliteit word besteed.

We doen watr we kunnen voor de leden.Of je geloofd het....of je geloofd het niet.Dat is een keuze.
De stelling over integriteit kan onderuit gehaald worden OMDAT WE ALLE Ug tegen de lamp houden.
En gozer,al zet ik hier 1- TU raporten neer.....die gefaked zijn,wat schiet ik daar mee op.
En je wilt mij niet wijsmaken dat alle ug labs niet blij met de resultaten zullen zijn,Vna GG tot Prodigy.

Suc6 verder Mr Mayomaster,of is het Mayoman....haal ze door elkaar...sorry

yo krieltje hoe kun je nou zoon reactie geven op mayomaster.. etc. fake of niet faken? en uistschelden... nogal een negatieve input. leuk voor degene die achter je staan toch?

ken je iets directer zijn...

Terug
Naar boven