Fitness Seller

HG en UG labs.... een oude rot licht toe

zegt mij dus genoeg....ontopic maar weer

Ja ik weet wie Kevinlevronin is. Paar keer gesproken en vind hem een hele aardige gozer.
In mijn beleving ken ik iemand dan nog niet. En ik ken al helemaal niet de posts waarvan hij zegt dat ze verwijderd zijn.
Geef ook dus duidelijk aan dat ik er niet over kan oordelen.
"Maat" is meer een way of speach denk ik..... voor mij als 45 jarige heeft het woord "maat" meer lading. Echte maten heb je niet veel.
Verder gebruik ik geen mela2.... Heb het er in die hooguit 5 keer ik Kevin gesproken heb wel een keer over gehad maar tis simpelweg te duur voor mij en ik zie de mogelijke superpigmentatie niet zo zitten.
Ik kruip wel onder mijn zonnehelemtje.
Jezus man,je probeert jezelf toch altijd mooi te praten.
Ben je een dichter ofzo?

@Myomaster, je hebt/uit je bedenkingen over de betrouwbaarheid en juistheid van de labtest, dit is je goed recht daar dit een forum is en doorgaans is discusseren dan ook de bedoeling. Door nog anoniemer dan anoniem te willen zijn(doelend op je speciaal voor de gelegenheid gemaakte account), lijkt het erop dat jij juist bepaalde belangen hebt om de tests en de verslaggevende members van DBB in een soort van diskrediet te brengen.
Hoewel je anders wilt lijken voorkomen, komt dit toch sterk zo over.

• Topic Starter Topic Starter
@Myomaster, je hebt/uit je bedenkingen over de betrouwbaarheid en juistheid van de labtest, dit is je goed recht daar dit een forum is en doorgaans is discusseren dan ook de bedoeling. Door nog anoniemer dan anoniem te willen zijn(doelend op je speciaal voor de gelegenheid gemaakte account), lijkt het erop dat jij juist bepaalde belangen hebt om de tests en de verslaggevende members van DBB in een soort van diskrediet te brengen.
Hoewel je anders wilt lijken voorkomen, komt dit toch sterk zo over.

Hoi Tremendes,
ik begrijp wat je bedoelt. Ik heb niet de behoefte om mijn persoonsgegevens hier publiek bekend te maken maar om wat jij nu zegt op te helderen heb ik mijn ip gegevens prive aan BigMaus gemailed.
Is gewoon een nl ip adres. Hopelijk zal hij dit bevestigen.

Okeej Myomaster, fair enough.....

ontopic!!

Maar wat verwachten jullie dan, dat alle vialtjes van 1reeks getest worden???
Daarom worden er steeds 2 amps gevraagd om de test te bevestigen indien nodig.
Als je vb een onderdosering hebt in een Ug vial of overdosering, kan dit te wijten zijn aan een slechte mengeling of opwarming van de grondstoffen tov het BB.
Bij Hg producten mag er een afwijking zijn van slecht 1:100 volgens de CE normen, dit wordt dagelijks gecontroleerd... Ja kan er blijven over zeiken, ik zeg niks meer.

jammer van de Test's vond ik zo leuk :)

T'heeft toch zen nut wel had ,de tests die er zijn gekomen waren de belangrijkste imo.

Thanks for the work ,for what its worth ;)

jammer van de Test's vond ik zo leuk :)

T'heeft toch zen nut wel had ,de tests die er zijn gekomen waren de belangrijkste imo.

Thanks for the work ,for what its worth ;)

Altijd goed om een bedankje te uiten.
Maar no worries,tis niet helemaal al over,komen er nog wel een paar heb ik vernomen

Hoi Tremendes,
ik begrijp wat je bedoelt. Ik heb niet de behoefte om mijn persoonsgegevens hier publiek bekend te maken maar om wat jij nu zegt op te helderen heb ik mijn ip gegevens prive aan BigMaus gemailed.
Is gewoon een nl ip adres. Hopelijk zal hij dit bevestigen.

IP check was een beetje raar...zag dat er wat via de States ging, maar whatever.

Zoals ik al in pm zei, als je echt een ouwe rot uit het vak bent zal je nog wel eens vaker posten en je ervaringen willen denlen nietwaar?

Als je na 3 dagen ineens weg blijft, dan kan ik me wel bedenken wie deze aktie in scene heeft gezet.

Tot die tijd, alle voordeel van de twijfel dan maar.

• Topic Starter Topic Starter
IP check was een beetje raar...zag dat er wat via de States ging, maar whatever.

Zoals ik al in pm zei, als je echt een ouwe rot uit het vak bent zal je nog wel eens vaker posten en je ervaringen willen denlen nietwaar?

Als je na 3 dagen ineens weg blijft, dan kan ik me wel bedenken wie deze aktie in scene heeft gezet.

Tot die tijd, alle voordeel van de twijfel dan maar.

Tja zoals ik je pm verteld heb en heb laten zien, heb gewoon een nl provider en ip adres en zou bij God niet weten hoe vanaf mij iets via de States op DBB terecht kan komen.
En ja... beetje lullige start zo..... was niet de bedoeling..... maar blijf voorlopig wel hangen al is het maar om een beetje te volgen wat voor nieuws er te leren is.
Hoop dat ik wat positiefs kan bijdragen.

Ik hoop dat jij ons wat gaat leren ouwe:D

Terug
Naar boven