MuscleMeat

HG en UG labs.... een oude rot licht toe

Beste Krieltje,

goh, ik had na het lezen van jouw posts hier op DBB jou wel intelligenter ingeschat dan om mijn eerste post zo persoonlijk op te pakken.
Wat betreft belangenverstrengeling mijnerzijds..... daar heb je gelijk in dat ZOU inderdaad kunnen.
Dat is een intelligente objectieve opmerking. Eerlijk is eerlijk....Net zo goed als ik van jou er maar op moet vertrouwen dat dat in jou geval niet zo is, moet jij dat ook van mij.
Maar ik ben spinternieuw hier en heb geen namen van personen , BB forums en /of UG labs of producten genoemd. En ik bied ook niet aan om ze te testen.

Ik suggereer helemaal niet dat de testen die jullie op het bedrijf doen waar jij werkt ,niet waterdicht zijn. IK weet immers niet waar je werkt... en ik denk ook niet dat het verstandig zou zijn van je dat hier te vertellen.....maar daar begint het dus al.
Het feit dat je de tests niet via de officiele route KUNT maken omdat je dan daar persoonlijk door in de problemen kunt komen neemt al een stuk betrouwbaarheid weg.
Je kunt je niet permitteren dat bekend wordt wie je bent.... je vreest ( en terecht ! )dat je IP adres achterhaald kan worden.
Joh ! IK heb daar ALLE BEGRIP VOOR !
Dat is harststikke klote voor jou omdat je het zo goed bedoelt maar puur objectief bekeken daalt daarmee de waarde van jouw informatie enorm. Dat snap je zelf toch ook wel ?
Ik ken jouw helemaal niet maar wil direct aannemen dat je 100% de beste bedoelingen hebt en beroepsethiek hoog in je vaandel staat.... en hoopt zo je mede atleten te helpen. Maar daar gaat het niet om !

Het gaat er mij om dat dat testuitslagen die op een forum gepost worden waarvan om allerlei redenen ( aangaande jou hele begrijpbare , namelijk bv jouw anonimiteit ) niet gecontroleerd kan worden van welk lab ze afkomstig zijn, automatisch niet 100% betrouwbaar zijn. En zo lang iets erg fraude gevoelig is.... zegt die informatie mij persoonlijk erg weinig.
Dan denk ik.....In een wereld waarin zoveel gefaked wordt, waarom zouden we zo naief zijn om klakkeloos aan te nemen dat een labrapport op een BB forum niet gefaked is ?

LAAT DUIDELIJK WEZEN : Ik stel BESLIST niet dat jij dat doet en ook niet dat DBB dat doet !!!! IK ZOU NIET DURVEN !!!
Dat mag ik alleen maar stellen als ik het kan bewijzen. Dat kan ik niet.

En al zou je wel officieel verifieerbare labuitslagen aanbieden..... daar kan ook mee gesjoemeld worden ( scannen en bewerken ). Niet door jou maar door bv belanghebbenden binnen een BB forum.
Alleen in dat geval zou de verantwoorelijke, buiten de BB forum om, respons kunnen geven, en deze dus in diskrediet brengen bij hun lezers. Dat zou dus al een stuk meer betrouwbaar zijn.

Tja noem me maar een pessimist of een zeikerd... of beide :D ,maar ik heb teveel fraude in dit wereldje meegemaakt om zomaar klakkeloos iemand op zijn mooie blauwe ogen te geloven of omdat ie zo mooi kan schrijven op een forum.

Daarom stel ik ook in net algemeen dat een BB forum zich hier niet aan moet wijden.
Daar bedoel ik ALLE forums mee en niet per sé DBB.
Heb hier een profiel aangemaakt omdat het me een goede NL talige BB forum leek.

Maar hey......... tis maar een mening hoor. Dat mag toch zeker wel hier op DBB ??? Zo niet , zeg het me en ik delete direct mijn profiel.

Bro ik ben blij dat je het zo duidelijk kan formuleren en het zo goed over brengt. een pak van me hart en iemand die dus echt mee denkt...

jou posts blijven staan veel van mijn posts zijn al verwijdert... hie rheb ik geen controle op en jij ook niet maat...

Hoe denk jij er over hoe dit kan? en wat kunnen we eraan doen?

greetssss ;)

ff ademhalen mensen.....

Hehehe, de enige posts die hier zijn weggehaald zijn van 2 users die stoer deden over hun grote gebruik, verder niets.
Ook die van jou niet kevin, dus spuw je gal maar.

Waar doet iedereen hier zo moeilijk over....
Of je bent tevreden over de UG labs en heb vertrouwen in hun.
Of je bent tevreden over de HG labs.
Iedereen maakt zijn keuzes om zijn/haar persoonlijke ervaringen of redenen.
Er wordt hier van alles gespeculeerd...
Laat iedereen in zijn waarde, iedereen heeft een eigen visie op de gear.
Bevalt je UG niet neem je HG of andersom ga hier niet moeilijk over doen.

Tuurlijk ligt de prijs van HG hoger dan de UG labs....
Iedereen wilt hier voor een duppie op de eerste rang zitten, maar zo werkt het niet.

Hehehe, de enige posts die hier zijn weggehaald zijn van 2 users die stoer deden over hun grote gebruik, verder niets.
Ook die van jou niet kevin, dus spuw je gal maar.

Van mij heb je er ook weer eentje weggehaald omdat ik een grapje maakte over hoeveel er in Sisevano's quads is verdwenen en er nu bijna niks meer voor ons over is... vond je die niet grappig dan ? :D

Waar doet iedereen hier zo moeilijk over....
Of je bent tevreden over de UG labs en heb vertrouwen in hun.
Of je bent tevreden over de HG labs.
Iedereen maakt zijn keuzes om zijn/haar persoonlijke ervaringen of redenen.
Er wordt hier van alles gespeculeerd...
Laat iedereen in zijn waarde, iedereen heeft een eigen visie op de gear.
Bevalt je UG niet neem je HG of andersom ga hier niet moeilijk over doen.

Tuurlijk ligt de prijs van HG hoger dan de UG labs....
Iedereen wilt hier voor een duppie op de eerste rang zitten, maar zo werkt het niet.

Iemand was/is in de positie om wat tests te doen...
Diegene heeft dat aan DBB voorgesteld, en natuurlijk werd dat met open armen ontvanegen.
Want zoiets bied zich niet dagelijks aan.

Dat persoon heeft 100000% belangeloos vrije uren erin gestoken om vervolgens te testen te volbrengen.
Die worden nu geplaatst....zo simpel is het jongens.

Van mij heb je er ook weer eentje weggehaald omdat ik een grapje maakte over hoeveel er in Sisevano's quads is verdwenen en er nu bijna niks meer voor ons over is... vond je die niet grappig dan ? :D

Nee, ik vind NIETS grappigs aan zijn gebruik.
Hij is (of was) het meest slechte voorbeeld op DBB en dat hoeft niemand kracht bij te zetten.

Dat zijn idd de 2 posts die verwijderd zijn.

Dus verder hoeft niemand zielig te doen over verwijderingen....blijf ontopic en we zien wel waar dit heen gaat.

Iemand was/is in de positie om wat tests te doen...
Diegene heeft dat aan DBB voorgesteld, en natuurlijk werd dat met open armen ontvanegen.
Want zoiets bied zich niet dagelijks aan.

Dat persoon heeft 100000% belangeloos vrije uren erin gestoken om vervolgens te testen te volbrengen.
Die worden nu geplaatst....zo simpel is het jongens.

Ik vindt het een goed initiatief..!!
Zoiets gebeurd dan speekproefsgewijs en geeft een indruk over de kwaliteit van de desbetreffende gear.
Mensen hier gaan er gelijk vanuit dat dit een bepaalde garantie geeft.
Dit is zeker niet het geval, maar het geeft wel een bepaalde indruk.

Als iemand, zoals Kriel zich hiervoor wilt inzetten....
Moeten wij dat met open armen ontvangen.
het kost hem tijd, moeite en risico om zoiets te doen.
Zo iemand moet daarom beloond worden voor zijn inzet,
en is zeker niet het geval dat je kriel moet gaan afzeiken of de UG gear.

Trek je eigen conclusie uit de lab tests.
Maak je eigen keuze voor het gebruik van HG of UG.
Ga niet lopen zeiken over de kwaliteit, je maakt een keuze.
Bevalt het niet pak je wat anders....of je kuurt helemaal niet....
Als je kuur en je wilt gear bevindt je, je in een wereldje waar veel oplichterij aanwezig is. Deal with it...

• Topic Starter Topic Starter
jou posts blijven staan veel van mijn posts zijn al verwijdert... hie rheb ik geen controle op en jij ook niet maat...

Hoe denk jij er over hoe dit kan? en wat kunnen we eraan doen?

greetssss ;)

Kan ik niet over oordelen Kevin, kom hier net kijken en ken die posts van je die verwijderd zijn dus ook niet. Kan dus ook niet beoordelen of je misschien spelregels hebt overtreden. Ik zeg maar wat hoor.
Wat je er aan kunt doen ? Niks denk ik..... Zelf een forum oprichten en supermoderator worden haha

Wat mijn post betreft.... Ach tis heel logisch dat als mensen die oprecht goede bedoelingen hebben, het gevoel krijgen dat ze persoonlijk direct of indirect aan kritiek blootgesteld worden, daar tegen in gaan. Hele menselijke reactie. Sommige zijn daar wat heethoofdiger in dan andere..... ik ben al een ouwe lul en wind me niet zo snel meer op als vroeger. Gelukkig !
Maar ik heb noch Krieltje, noch iemand of iets anders aangevallen.
Heb alleen discreet uitgelegd waarom ik weinig waarde hecht aan labtests als ze niet verifieerbaar zijn. Kortom : Its all about trust in dit wereldje.
Blijkbaar zijn ook enkele moderators van mening dat wat ik zeg overbodig , al lang bekende info is. En zij kunnen het weten want ze beheren de site al lang.
Maar mijn eerste indruk is dat ze fair genoeg zijn om het niet te verwijderen omdat ik netjes en discreet ben gebleven.
En dat kan ik wel waarderen.

Laatst bewerkt:
Ik wil dit even toevoegen....ik weet gewoon zeker dat kevin en mayo elkaar kennen

maat!! welkom .... super verhaal!

Hoe gaat ie trouwens met de mt2?

Hierdoor denkt mijn simpele brein dat jullie elkaar kennen.Maakt mij voor de rest niet uit,maar ga niet onschuldig doen door te zeggen "kevin ik ken je niet,ben hier voor het eerst.
Maak me er verder niet druk om,wil alleen niet in de maling genomen worden door iemand met misschien een nw account.
Kan zijn dat kevin rook dat myoman aan de mela2 zit.......vandaar.

Whahaha, dat soort dingen en knipoogjes plus het inloggen via de USA geeft mij ook weinig vertrouwen.
Beetje poppenkast nu.

edit: stonk er bijna in!!:mad:

Laatst bewerkt:
Ik wil dit even toevoegen....ik weet gewoon zeker dat kevin en mayo elkaar kennen

Hierdoor denkt mijn simpele brein dat jullie elkaar kennen.Maakt mij voor de rest niet uit,maar ga niet onschuldig doen door te zeggen "kevin ik ken je niet,ben hier voor het eerst.
Maak me er verder niet druk om,wil alleen niet in de maling genomen worden door iemand met misschien een nw account.

Busted!!! :windup:

Wat een simpele gasten. Deze mannen doen de moeite om testen te doen en jullie komen lopen zeiken ''ja maar dat is nog altijd niet 100% betrouwbaar''. Dan is een test ALTIJD onbetrouwbaar...ik neem tenminste aan dat dit door een onafhankelijke instantie wordt gedaan die er 0.0 baat bij heeft om UG labs de hemel in te prijzen. Ik ben verder ook nog nooit een labtest van een bekend UG lab tegengekomen die slecht was...jij wel Myomaster? Ga ergens anders lopen zeiken als je er geen vertrouwen in hebt...degene die er wel vertrouwen inhebben (zoals ik) zijn erg blij met deze jongens. En nee....dit wilt niet zeggen dat alle flesjes van hetzelfde badgenummer dezelfde hoeveelheid bevatten, er kunnen zker mindere tussen zitten maar dit geeft iig al een HEEL goede indicatie.

Kloontjes haha,

en boeiend als je UG wat een minder kwaliteit heeft, je kies zelf voor steriods die niet op voorschrift gaan.dusja dan moet je ook niet gaan lopen zeiken enzo

Ik vind die test raporten gewoon duidelijk, en dat UG wel goed kwalteit levert

Er is een vrij bushokje met lege glazen aan 't ontstaan waar pepsi en coca cola hun lobbyisten op af sturen met een roller en behang plaksel.

Als je het uit zijn perspectief bekijkt, dan kan je eigenlijk ook de legale labs niet vertrouwen, ook al worden zij wel gecontroleerd.

Daar kan je ook wel tig Complottheorien voor bedenken.

Iemand zei het al; je raakt kant noch wal.

Damn krieltje...pienter kerel ben jij,ze gaan jou ook niet vlug liggen hebben.
Ik weet dat dit niet makkelijk is voor jullie als al die F.C.ERS blijkbaar niets anders te doen hebben dan jullie af te breken.
Maar denk dat jullie wijzer zijn dan dit.
En rekening houdende dat je vele andere leden including me heel tevreden maken met jullie testen.
Veel respect voor jullie!

• Topic Starter Topic Starter

Ik neem niemand in de maling. Maar begrijp je reactie wel.
Ja ik weet wie Kevinlevronin is. Paar keer gesproken en vind hem een hele aardige gozer.
In mijn beleving ken ik iemand dan echter nog niet. En ik ken al helemaal niet de posts waarvan hij zegt dat ze verwijderd zijn.
Geef ook dus duidelijk aan dat ik er niet over kan oordelen.
"Maat" is meer een way of speach denk ik..... voor mij als 45 jarige heeft het woord "maat" meer lading. Echte maten heb je niet veel.
Verder gebruik ik geen mela2.... Heb het er in die hooguit 5 keer die ik Kevin gesproken heb wel een keer over gehad maar tis simpelweg te duur voor mij en ik zie de mogelijke superpigmentatie niet zo zitten. Ik kruip wel onder mijn zonnehemeltje.
Heb heel lang geleden ooit eens een account aangemaakt hier maar er vervolgens nooit wat mee gedaan omdat ik het toen veel te druk had met andere zaken. Heb volgens mij nooit wat gepost toen weet zelf niet eens meer wat mijn nickname was. Ik beschouw mezelf dus als nieuw omdat ik hier geen verleden heb.
Eerlijker kan ik niet zijn Krieltje.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven