Fitness Seller

Nieuwe Nederlandse UG labs

Als dit serieus doorgaat kan ik eventueel wel helpen met een donatie knop op de AAS forum homepage, dit werkt gewoonlijk beter dan in een thread.

Ik neem aan dat de prijs ook zakt naarmate het aantal geteste items toeneemt.

Ja dat zou wel handig zijn!

Ja en wie gaat dat testen,of waar gaat dat getest worden!?
Sturen jullie het op naar mij,dan doe ik het binnen hier zo:
Katholieke Universiteit Leuven; Departement Farmaceutische Wetenschappen; Laboratorium voor Toxicologie en Bromatologie, meer

Dan zijn we zeker dat de rapporten "echt" zijn en 100%goed,ik zou graag van elk merk alles wat ze hebben laten testen,ik geef al items weg om te testen;)

Ik heb al een mail gestuurd en voor 1 item kost het 500 euro,hoe meer items hoe minder de kosten,zal zien of ik de mail nog vindt.

Geachte Heer *******, Antwoordend op Uw mail, kan ik U bevestigend antwoorden dat we de tabletten kunnen onderzoeken.We doen dit met de meest geavanceerde techniek die er bestaat, nl. ultra hoge druk vloeistof chromatografie, gekoppeld aan een drievoudige massaselectieve spectrometer (UFLC-MS/MS).Het resultaat van dergelijke analyse laat geen twijfel meer mogelijk.Bij staalontvangst, moet U rekenen op een 2 weken analysetijd (rekening houdend met onze andere dagelijkse analyses).Nadien ontvangt U een geschreven verslag.De kostprijs bedraagt per kwalitatieve analyse (dus per tablet): 450 EUR (excl. btw; incl. rapportering).Indien U in de toekomst meerdere tabletten per keer of ineens zou willen laten onderzoeken, kan deze prijs nog zakken.Stalen kunnen aan ons overgemaakt worden tijdens de klassieke werkuren (we hebben een loket op onderstaand adres waar U kunt aanbellen). Hopende U hiermee van dienst geweest te zijn. Uitkijkend naar Uw antwoord. Mvg, Prof. Dr. Jan TYTGATLaboratorium Toxicologie (K.U.Leuven)Campus GasthuisbergO&N 2, 9e verd.Herestraat 493000 Leuven

Ik lees in de tekst dat dat laboratorium t heeft over tabs, maar ik zou ook graag injects getest willen zien worden.

En btw t maakt me eigenlijk niet uit wie t doet van t forum, als grote T een donatie knop maakt moet dat wil goed komen denk ik zo.

• Topic Starter Topic Starter
testen

De gasten die mij hebben gevraagd twijfelden na de eerste reacties hier aan het nut ervan. Als er iemand hier het inititief overneemt en zorgt voor de sampling en financiering wil ik de samples wel naar ons lab sturen.
Zoals gemeld 250 euro per estrificatie.

Galinika wordt inderdaad erg veel nagemaakt.
ronnytober@safe-mail.net
juicedmuscle@gmail.com

250 euro is ALLEEN indentificatie en content, dus bevestiging van de werkende stof en de dosis. Volledig dooranalyseren is vele malen duurder.

Twijfel? Ik vind dit juist nu een heel goed initiatief. Zeker nu er overal nieuwe onbekende labs uit de grond komen ben ik heel erg benieuwd wat de kwaliteit is. Sommige labs bieden het ook zo goedkoop aan dat dat vragen opwekt.

Dit plan moet zeker door gaan.

Worden er dan alleen verzegelde vials/potjes opgestuurd?

Als er iemand tabs ter beschikking stelt, wie zegt dan dat ze ook daadwerkelijk uit dat potje kwamen?

Verzegelde vials lijkt mij ook een pré, zo word echt de inhoud gecheckt welke nog niet mogelijk in contact is gekomen met andere esters door gecombineerd gebruik van verschillende AAS.

Twijfel? Ik vind dit juist nu een heel goed initiatief. Zeker nu er overal nieuwe onbekende labs uit de grond komen ben ik heel erg benieuwd wat de kwaliteit is. Sommige labs bieden het ook zo goedkoop aan dat dat vragen opwekt.

Dit plan moet zeker door gaan.

zo goedkoop? yeah right. Ik snap niet dat sommige dit goedkoop noemen. Ok, sommige handelaars (en als je vaste dealer hebt en per grote hoeveelheden koopt) zijn nu beterkoop maar dat is vooral te wijten aant internet.

Dus vooral omdat men eerder er moeilijker kon aangeraken en dus meer kon doortellen.
Ze verdienen er nog genoeg op hoor, per vial .
Ga bijvoorbeeld maar eens produkten in bepaalde andere landen kopen , daar zijn ze nog een deel goedkoper dan hier en zeker geen fake want je kan veel dingen uit de apaotheek kopen .

Worden er dan alleen verzegelde vials/potjes opgestuurd?

Als er iemand tabs ter beschikking stelt, wie zegt dan dat ze ook daadwerkelijk uit dat potje kwamen?

Verzegelde vials lijkt mij ook een pré, zo word echt de inhoud gecheckt welke nog niet mogelijk in contact is gekomen met andere esters door gecombineerd gebruik van verschillende AAS.

Correct, dat lijkt me beter idee, verzegelde vials..

Heb nu dus wss een vail waar Sla olie in zit...

Voor t zelfde geldt , doet er iemand olijf olie in, waardoor specefiek merk laag gewaardeerd wordt wat eigenlijk niet de bedoeling is.

lijkt me beter dat members hier juist GEEN gear doneren, zodat we dat geknoei kunnen uitsluiten. geld donaties om de tests te kunnen uitvoeren lijkt me beter op zn plaats.

zo goedkoop? yeah right. Ik snap niet dat sommige dit goedkoop noemen. Ok, sommige handelaars (en als je vaste dealer hebt en per grote hoeveelheden koopt) zijn nu beterkoop maar dat is vooral te wijten aant internet.

Dus vooral omdat men eerder er moeilijker kon aangeraken en dus meer kon doortellen.
Ze verdienen er nog genoeg op hoor, per vial .
Ga bijvoorbeeld maar eens produkten in bepaalde andere landen kopen , daar zijn ze nog een deel goedkoper dan hier en zeker geen fake want je kan veel dingen uit de apaotheek kopen .

Ja zo goedkoop ja. Als je kijkt wat de grondstoffen kosten en wat er dan in een flesje moet zitten na zown productie proces vind ik dat heel erg goedkoop ja. En ik heb het niet over wat wij als eindgebruiker betalen maar wat er op internet word aangeboden als reseller prijs van bepaalde producten. Kan niet kloppen imo. Dan betalen wij er als eind gebruiker nog 3x zo veel voor ook of zelfs nog meer.

Maar hier over discusseren heeft geen nut. Alleen tests kunnen uitsluitsel bieden.

Ja zo goedkoop ja. Als je kijkt wat de grondstoffen kosten en wat er dan in een flesje moet zitten na zown productie proces vind ik dat heel erg goedkoop ja. En ik heb het niet over wat wij als eindgebruiker betalen maar wat er op internet word aangeboden als reseller prijs van bepaalde producten. Kan niet kloppen imo. Dan betalen wij er als eind gebruiker nog 3x zo veel voor ook of zelfs nog meer.

.

ja ,dat is precies wat ik zeg, nu zeg je het zelf.;) Het is nog duur genoeg allemaal ,zeker niet goedkoop .

Ik kan t ook redelijk goedkoop krijgen moet ik zeggen, zeker een stuk goedkoper dan wat de meeste betalen. Mja prijs boeit ook eigenlijk gezegt niet zo heel veel, wat me meer boeit is de inhoud en dat die in orde is.

Dus naar wie moet ik nou geld sturen of vials:p

Ik kan t ook redelijk goedkoop krijgen moet ik zeggen, zeker een stuk goedkoper dan wat de meeste betalen. Mja prijs boeit ook eigenlijk gezegt niet zo heel veel, wat me meer boeit is de inhoud en dat die in orde is.

Dus naar wie moet ik nou geld sturen of vials:p

Ben met je eens,

Heb 't gevoel dat in de loop van de tijd , tabs of vail ondergedosseerd worden.

Kijk naar bijvb. Anavar .. Of naar test c en ga zo maar door.. Heb een tijdje geleden gehoord dat een " merk " in waves de exacte hoeveelheid drukt.

In andere woorden , in de begin periode leveren ze exacte hoeveelheid wat een pil of een vail moet bevatten , naar 3/4 maanden verminderen ze 't aantal hoeveelheid, of stof, zodat 't ondergedoseerd is. Vervolgens 3 maanden later weer 't exacte hoeveelheid en zo gaat de cyles verder.

Dit is maar voorbeeld wat zoiets gebeurdt in de U.S.A.

Nog een voorbeeld; laten we is een lab/merk nemen die al 10+ jaren bestaat.
In de begin leveren ze goede kwaliteit, ook t aantal werkzamestof. Ze verkopen goed.. En 't spul werkt. Maar na aantal jaren succes PLUS dat ze iedereen vertrouwen winnen.. Blijft iedereen bij dat merk/lab. En zul je zien dat de exacte hoeveelheid of stof verminderdt worden na aantal jaar... Waarom? Ze krijgen t poen, t werkt wel " 'n beetje " net genoeg on te zeggen dat 't spul goed is.
Achteraf is 't niet de excate hoeveelheid of stof.

Daarom moet er zoiets zijn als dit.. We spuiten en slikken allemaal wel, allemaal leuk en aardig.. Maar zit er wel de exacte hoeveelheid stof ?,

Hoe gaan we dit " project " van de grond brengen?,

- wie wat wanneer?

Ik ben iniedergeval zeer bereid om iets neer te leggen in de pot.
Ookal is 't wat aan de hoge kant. 't gaat altijd nog om de producten waar we 't meest lief voor hebben. Zoals de Hgh, en de Uglabs.

Laatst bewerkt:
big t moet ff donatie knop maken, dan kunnen we zien hoeveel dit gaat opbrengen.
zoals jullie weten is t 250,- per ester.

Waar laat je ze testen dan, voor 250 euro per ester? En worden de testrapporten daarna hier op dbb geplaatst?

• Topic Starter Topic Starter
Als er iemand op dit forum is die iedereen vertrouwd, die de geldinzameling en sample aankoop regelt, wil ik het paket wel opsturen naar on lab in Zwitserland en natuurlijk komen alle HPLC grafieken dan ook beschikbaar.

Een mailwisseling met iemand ide het snapt
Hallo,Wat een super idee om Nederlandse underground labs eens te controleren op werkzame stoffen!Een paar jaar geleden waren er labs zoals MRP/GS/Generics/Red Dragon die waren toen een beetje de toon aangevende merken en dat Was in een periode dat de prijs van Tren A en Boldenone nog lag rond de 90 euro we spreken hier dan van begin 2000.Golden Gear was de eerste die de prijzen liet zakken tot rond de 40/50 euro en de rest volgede al snel omdat men geen terein wilde verliezen.MRP/Generics/Red Dragon verlieten het toneel en Euro Pharmaceuticals/golden gear/EPL en later LLY kwamen erbij en de prijzen bleven jaren rond de 40-50 euro per vial.Mensen die een beetje kennis hebben wat de kilo prijzen v/d poeders zijn weten dat de prijzen van 40/50 euro niet bizar hoog zijn gezien het risico en invoerkosten en het betalen van ontvangers en dan nog de prijzen die men moet betalen voor de solvents/vials/verpakking, de makers van de underground steroiden willen natuurlijk ook nog wat geld overhouden;-)Nu anno 2012 zijn er diverse nieuwe labs bij gekomen ze schieten letterlijk als paddestoelen uit de grond, opzich niks mis mee daar het een "vrije markt" is, maar de prijzen die men hanteerd zijn zeer dubieus.Je ziet nu dat men Tren A en andere voorheen dure middelen kan kopen voor 13 euro! Hier moet een mens met een gezond stel hersen toch wel zijn vraagtekens bij zetten lijkt mij.Zo zag ik een tijd geleden Tren A en E voor bijkomen van een merk dat ik niet zal benomen, maar beide vloeistoffen waren totaal niet geel van kleur zoals wel hoort te zijn her en der kwamen daar wat vragen over maar die werden snel afwewimpeld :-(Beide tren soorten kunnen weleens van kleur verschillen als men in de fabriek het sneller laat drogen omdat er meer vraag naar is en men snel wil leveren, maar totaal helder van kleur? :-) dat gaat erbij mij niet in.Je merkt op forums dat stel er komt een vraag zoals deze dat verkopers en veel posters er direct op in haken en het zo praten dat het geen probleem is en goed om te nemen hahaha tja men zal als leek niet snel merken of men nu test prop krijgt of tren A ;-) dit was ook zo met de producten van Generics toenderijd alles bleek Test Prop te bevatten tja dan is het makkelijk hahaha. Het nadeel van forums is dat er veel jonkies en onwetende mensen zitten die kennelijk alles maar voor zoete koek nemen als een MOD iets schrijft of andere leden die al jaren op een forum zitten en vaak een aandeel hebben bij een bekend merk.Erg jammer is het als iemand zijn twijfels over een bepaald merk/prijs heeft en hij dit aan de orde brengt zijn post direct verwijderd word want dit is voor de verkopers slechte reclame en dat willen bepaalde forums liever niet daar zij ook een graantje mee pikken in de verkoop lijkt wel.Ik ben al meer dan 20 jaar aktief in deze wereld en vind het jammer dat het naar een echte diepte punt aan het gaan is, jou site bodypage was een goed informatief iets waar velen iets aan hadden en was onpartijdig, maar nu forums hedentendaage zijn niet meer onpartijdig en dit is nadelig voor de sport en gebruikers en deels ook voor de verkopers.Wat je voorstel om spullen te gaan testen zul je nu merken dat bepaalde mensen achter de schermen het ERG warm zullen krijgen en men dus samples in zal gaan sturen die wel kloppen want men wil natuurlijk goed uit de bus komen ;-) ik hoop dat jullie de mogelijkheid zullen hebben om diverse samples van een zelfde product te kunnen testen.Ik vind het schandalig dat veel (vooral) jonge gebruikers spullen nemen die niet bevatten wat ze horen te bevatten en denk dat veel gebruikers die al een stuk ouder zijn wel wijzer zijn en zich niet vergrijpen aan de goedkope middelen.Het is crisis iedereen weet dat en het lijkt erop dat juist door de crisis er mensen zijn die nu juist een enorme goede slag kunnen slaan door BIZAR goedkope steroiden op de markt brengen.Met vriendelijke groet,
Bro,

Alles wat je zegt klopt als een bus. Toen we analyseerden voor het boek Underground Anabolics kochten we alles zelf op de zwarte markt. Dus de UG labs hadden er geen enkele invloed op. Vandaar ook alle bedreigingen, rechtszaken, DDOSSing van onze website etc. Wat we nooit naar buiten hebben gebracht is dat men Williams huis heeft gefotografeerd en die ligt nogal een stukje van de main road. Ook heeft hij moeten schikken in een rechtszaak met een UG lab omdat er in US zo ontzettend veel geld mee gemoeid is en ook heeft een moderator (Methan) op non-actief gezet omdat deze het UG Lab dat claimde legaal te zijn, ontmaskerde door alle registraties na te trekken en te publiceren. Methan is intussen een moderator op www.realsteel-muscles.nl . Ook Patrik, onze grote blonde beer uit Zweden gaat er weer een rol spelen, hij werkt al met mij sinds 1999.

Enkele grotere UG labs uit Nederland vroegen mij of ik de analyses wou doen, maar na de eerste antwoorden op DBB beseften ze dat het een grote dure, maar vooral nutteloze operatie zou worden. Nu je ook te berde brengt dat als ik de inkoop uitbesteed de kwaliteit inderdaad niet meer objectief is aan te tonen, wordt het wel duidelijk dat ik het misschien wel anders moet organiseren.
Ik ben momenteel zo ontzettend druk dat ik zelfs niet meer train. Dus alles zelf doen zit er niet in.
We zullen wel zien wat er uit rolt. De groeihormoon analyse was wel erg goed, right? We gaan in de toekomst ook CJC MGF etc testen.
Daar is al budget voor...vr..gr...ronny...

---------- Post toegevoegd Thu 9 Aug 2012 om 14:28 ----------

Trouwens we hebben in het verleden al eens groeihormonen by Prof. Jan Tytgat op de uni in Leuven laten analyseren en ook die is erg precies. dus..

Goed stukje. Maar no offence, we zitten hier maar wat te praten dat we t willen testen maar er gebeurd niks. Big-T zou toch een donatie knop maken? Als het geld dat we overmaken in eerste instantie naar hem toe gaat en Big-T het erna overmaakt naar degene die de spullen laat testen, dat lijkt me wel een goed plan.

Ik heb meteen even Big-T een PM gestuurd met meer info hierover.

Laatst bewerkt:
Heel strak plan.
Voordat de doneerknop komt moeten we eerst weten waar we het laten testen.
Wie stuurt het op/brengt het weg? Als dat duidelijk is weten we waar het geld naartoe moet.
Ik hoop dat hier vandaag of morgen een beslissing over genomen word.

Ik heb met Big-T gesproken en hij zei dat degene die t organiseerd, (dus die t weg brengt en betaald aan t lab) hem moet aanspreken om alles te regelen

Ik vind het zeker een goed initiatief, om van verschillende labs wat te laten testen.
En dan niet alleen de nieuwe, twijfelachtigen, maar ook de gevestigde namen.

Met alle respect, maar ik trek echter wel zeer m'n twijfels over jouw (dutchbodybuil) onafhankelijkheid.
Het feit dat je schrijft dat enkele grotere UG labs uit Nederland je hebben gevraagd om deze analyses te doen zet bij mij hele grote vraagtekens!

Om alle schijn weg te nemen lijkt mij dan ook het meest voor de hand liggend om de testen door een onafhankelijke/officiele instantie (Leuven?) te laten uitvoeren.

Geld inzamelen via een donatie knop bij Big-T en misschien wil hij ook gear verzamelen en contacten leggen met Leuven.
Of iemand anders?

Terug
Naar boven