Als er iemand op dit forum is die iedereen vertrouwd, die de geldinzameling en sample aankoop regelt, wil ik het paket wel opsturen naar on lab in Zwitserland en natuurlijk komen alle HPLC grafieken dan ook beschikbaar.
Een mailwisseling met iemand ide het snapt
Hallo,Wat een super idee om Nederlandse underground labs eens te controleren op werkzame stoffen!Een paar jaar geleden waren er labs zoals MRP/GS/Generics/Red Dragon die waren toen een beetje de toon aangevende merken en dat Was in een periode dat de prijs van Tren A en Boldenone nog lag rond de 90 euro we spreken hier dan van begin 2000.Golden Gear was de eerste die de prijzen liet zakken tot rond de 40/50 euro en de rest volgede al snel omdat men geen terein wilde verliezen.MRP/Generics/Red Dragon verlieten het toneel en Euro Pharmaceuticals/golden gear/EPL en later LLY kwamen erbij en de prijzen bleven jaren rond de 40-50 euro per vial.Mensen die een beetje kennis hebben wat de kilo prijzen v/d poeders zijn weten dat de prijzen van 40/50 euro niet bizar hoog zijn gezien het risico en invoerkosten en het betalen van ontvangers en dan nog de prijzen die men moet betalen voor de solvents/vials/verpakking, de makers van de underground steroiden willen natuurlijk ook nog wat geld overhouden;-)Nu anno 2012 zijn er diverse nieuwe labs bij gekomen ze schieten letterlijk als paddestoelen uit de grond, opzich niks mis mee daar het een "vrije markt" is, maar de prijzen die men hanteerd zijn zeer dubieus.Je ziet nu dat men Tren A en andere voorheen dure middelen kan kopen voor 13 euro! Hier moet een mens met een gezond stel hersen toch wel zijn vraagtekens bij zetten lijkt mij.Zo zag ik een tijd geleden Tren A en E voor bijkomen van een merk dat ik niet zal benomen, maar beide vloeistoffen waren totaal niet geel van kleur zoals wel hoort te zijn her en der kwamen daar wat vragen over maar die werden snel afwewimpeld :-(Beide tren soorten kunnen weleens van kleur verschillen als men in de fabriek het sneller laat drogen omdat er meer vraag naar is en men snel wil leveren, maar totaal helder van kleur? :-) dat gaat erbij mij niet in.Je merkt op forums dat stel er komt een vraag zoals deze dat verkopers en veel posters er direct op in haken en het zo praten dat het geen probleem is en goed om te nemen hahaha tja men zal als leek niet snel merken of men nu test prop krijgt of tren A ;-) dit was ook zo met de producten van Generics toenderijd alles bleek Test Prop te bevatten tja dan is het makkelijk hahaha. Het nadeel van forums is dat er veel jonkies en onwetende mensen zitten die kennelijk alles maar voor zoete koek nemen als een MOD iets schrijft of andere leden die al jaren op een forum zitten en vaak een aandeel hebben bij een bekend merk.Erg jammer is het als iemand zijn twijfels over een bepaald merk/prijs heeft en hij dit aan de orde brengt zijn post direct verwijderd word want dit is voor de verkopers slechte reclame en dat willen bepaalde forums liever niet daar zij ook een graantje mee pikken in de verkoop lijkt wel.Ik ben al meer dan 20 jaar aktief in deze wereld en vind het jammer dat het naar een echte diepte punt aan het gaan is, jou site bodypage was een goed informatief iets waar velen iets aan hadden en was onpartijdig, maar nu forums hedentendaage zijn niet meer onpartijdig en dit is nadelig voor de sport en gebruikers en deels ook voor de verkopers.Wat je voorstel om spullen te gaan testen zul je nu merken dat bepaalde mensen achter de schermen het ERG warm zullen krijgen en men dus samples in zal gaan sturen die wel kloppen want men wil natuurlijk goed uit de bus komen ;-) ik hoop dat jullie de mogelijkheid zullen hebben om diverse samples van een zelfde product te kunnen testen.Ik vind het schandalig dat veel (vooral) jonge gebruikers spullen nemen die niet bevatten wat ze horen te bevatten en denk dat veel gebruikers die al een stuk ouder zijn wel wijzer zijn en zich niet vergrijpen aan de goedkope middelen.Het is crisis iedereen weet dat en het lijkt erop dat juist door de crisis er mensen zijn die nu juist een enorme goede slag kunnen slaan door BIZAR goedkope steroiden op de markt brengen.Met vriendelijke groet,
Bro,
Alles wat je zegt klopt als een bus. Toen we analyseerden voor het boek Underground Anabolics kochten we alles zelf op de zwarte markt. Dus de UG labs hadden er geen enkele invloed op. Vandaar ook alle bedreigingen, rechtszaken, DDOSSing van onze website etc. Wat we nooit naar buiten hebben gebracht is dat men Williams huis heeft gefotografeerd en die ligt nogal een stukje van de main road. Ook heeft hij moeten schikken in een rechtszaak met een UG lab omdat er in US zo ontzettend veel geld mee gemoeid is en ook heeft een moderator (Methan) op non-actief gezet omdat deze het UG Lab dat claimde legaal te zijn, ontmaskerde door alle registraties na te trekken en te publiceren. Methan is intussen een moderator op
www.realsteel-muscles.nl . Ook Patrik, onze grote blonde beer uit Zweden gaat er weer een rol spelen, hij werkt al met mij sinds 1999.
Enkele grotere UG labs uit Nederland vroegen mij of ik de analyses wou doen, maar na de eerste antwoorden op DBB beseften ze dat het een grote dure, maar vooral nutteloze operatie zou worden. Nu je ook te berde brengt dat als ik de inkoop uitbesteed de kwaliteit inderdaad niet meer objectief is aan te tonen, wordt het wel duidelijk dat ik het misschien wel anders moet organiseren.
Ik ben momenteel zo ontzettend druk dat ik zelfs niet meer train. Dus alles zelf doen zit er niet in.
We zullen wel zien wat er uit rolt. De groeihormoon analyse was wel erg goed, right? We gaan in de toekomst ook CJC MGF etc testen.
Daar is al budget voor...vr..gr...ronny...
---------- Post toegevoegd Thu 9 Aug 2012 om 14:28 ----------
Trouwens we hebben in het verleden al eens groeihormonen by Prof. Jan Tytgat op de uni in Leuven laten analyseren en ook die is erg precies. dus..