Fitness Seller

Nieuwe sportschool ondanks mijn principes

PowerMac

Cool Novice
Waardering
0
Afgelopen weekend heb ik mijn vorige sportschool vaarwel gezegd. Jammer, want daar was echt ALLES aanwezig, behalve hygiene en warm water. Omwille van die twee laatste gebreken heb ik de school verlaten. Nu ben ik overgestapt naar zo'n superdeluxe sportschool, waar wel hygiene en warm water is, maar waar weinig toestellen en losse gewichten zijn voor de bodybuilder... Wat een gedoe toch allemaal! Nu moet ik telkens wachten als ik ergens aan wil beginnen, want alles is altijd bezet. Bovendien moet ik mijn oefeningen helemaal herzien. Pffft

Ik heb altijd nee gezegd tegen zo'n luxe sportschool omdat ze je daar meestal aan een abonnement vasthangen voor 6 maanden of een jaar, maar in dit geval mag ik na 2 maanden al opzeggen.

Moraal van dit verhaal: je kunt niet alles hebben in het leven.

Deze wijsheid wilde ik even kwijt. Als jullie er nog wijze dingen aan kunnen toevoegen: ga je gang.

Je gaat weg omdat er geen warm water en hygiëne is?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maak af volgende poster:

Wat je zegt ben je ...................

Wow, wat je al niet leert in groep 8.

@TS- Ik vind het toch echt een beetje verwijfd hoor, geef anders eens wat voorbeelden van slechte hygiene? Rotte vloeren? Kakkerlakken die de bench bezet houden?

Wow, wat je al niet leert in groep 8.

@TS- Ik vind het toch echt een beetje verwijfd hoor, geef anders eens wat voorbeelden van slechte hygiene? Rotte vloeren? Kakkerlakken die de bench bezet houden?

Een grapje op z'n tijd moet kunnen he, was ook sarcastisch.

Dude waarom ga je er weg omdat er geen hygiëne en warm water is?
Heb je thuis geen douche? Heb je smetvrees?
Als je bij mijn gym je handen wilt wassen kan dat buiten in de regenton.
Mee eens maar als het echt te ranzig is begrijp ik het ook wel!

Powermac... is er wel een squat rack?
En kan er gedeadlift worden?

was de hygiene zo erg? wat was er mis ???

• Topic Starter Topic Starter
Moest je het nu echt over de daken schreewen?

Je gaat weg omdat er geen warm water en hygiëne is?
Ja en nee. Ze hebben die sportschool maanden geleden verbouwd, het heeft trouwens ook maanden geduurd. Uiteindelijk was het zogezegd klaar, maar meteen ging al vanalles kapot. Er is geen verluchting, er hangt schimmel in de douches, en schimmel rondom de lichtschachten, en meestal is er geen warm water, maar dat merk je pas als je al helemaal omgekleed bent... brrr Daar betaalde ik 50 euro per maand voor. Eigenlijk ben ik meer "uit protest" weggegaan, maar daar merkt die kerel uiteraard niks van.

Dude waarom ga je er weg omdat er geen hygiëne en warm water is?
Heb je thuis geen douche? Heb je smetvrees?
Als je bij mijn gym je handen wilt wassen kan dat buiten in de regenton.
Ik ben meer gewoon dan een regenton:-)

hygiene en warm water is voor homo's

Lekker tof doen allemaal.

Heb ook een gym gehad die kk goor was, echt alles gewoon. Was ook redelijk hardcore.

Ik zei het wel vaarwel.

met je aan het banken opeens een kakkerlak over je borst heen, uhm nee, goeie keuze :thumb:

toch goed zo beetje luxe!

Moest je het nu echt over de daken schreewen?

Ja en nee. Ze hebben die sportschool maanden geleden verbouwd, het heeft trouwens ook maanden geduurd. Uiteindelijk was het zogezegd klaar, maar meteen ging al vanalles kapot. Er is geen verluchting, er hangt schimmel in de douches, en schimmel rondom de lichtschachten, en meestal is er geen warm water, maar dat merk je pas als je al helemaal omgekleed bent... brrr Daar betaalde ik 50 euro per maand voor. Eigenlijk ben ik meer "uit protest" weggegaan, maar daar merkt die kerel uiteraard niks van.

Ik ben meer gewoon dan een regenton:-)

Als er geen verluchting is begin ik het te begrijpen... bij ons is er een zogenaamd "climate control", volgens mij probeert dat ding het klimaat van een regenwoud na te bootsen. In de zomer (en ook vaak in de winter) is het er super warm en staat de condens gewoon op de ramen!

Terug
Naar boven