PowerMac
Cool Novice
- Waardering
- 0
Afgelopen weekend heb ik mijn vorige sportschool vaarwel gezegd. Jammer, want daar was echt ALLES aanwezig, behalve hygiene en warm water. Omwille van die twee laatste gebreken heb ik de school verlaten. Nu ben ik overgestapt naar zo'n superdeluxe sportschool, waar wel hygiene en warm water is, maar waar weinig toestellen en losse gewichten zijn voor de bodybuilder... Wat een gedoe toch allemaal! Nu moet ik telkens wachten als ik ergens aan wil beginnen, want alles is altijd bezet. Bovendien moet ik mijn oefeningen helemaal herzien. Pffft
Ik heb altijd nee gezegd tegen zo'n luxe sportschool omdat ze je daar meestal aan een abonnement vasthangen voor 6 maanden of een jaar, maar in dit geval mag ik na 2 maanden al opzeggen.
Moraal van dit verhaal: je kunt niet alles hebben in het leven.
Deze wijsheid wilde ik even kwijt. Als jullie er nog wijze dingen aan kunnen toevoegen: ga je gang.
Ik heb altijd nee gezegd tegen zo'n luxe sportschool omdat ze je daar meestal aan een abonnement vasthangen voor 6 maanden of een jaar, maar in dit geval mag ik na 2 maanden al opzeggen.
Moraal van dit verhaal: je kunt niet alles hebben in het leven.
Deze wijsheid wilde ik even kwijt. Als jullie er nog wijze dingen aan kunnen toevoegen: ga je gang.