XXL Nutrition

Nieuwe sportschool ondanks mijn principes

WTF warm water en hygiëne? zolang er geen stront op de toestellen zit is alles best, en thuis gewoon douche... wat is er mis met jou, je gaat liever trainen in een sportschool met toestellen te weinig, en met warm water en hygiëne, dan een sportschool waar alles is, zonder warm water en hygiëne..

lachen joh, trainen met plakken stront in je nek.
geeft sqautten toch net ff dat beetje extra

Pff, douche toch thuis als het alleen de douche voorziening is?
Ik ga ook altijd in mijn sportkleding terug en dan douche ik lekker, kan ik zelfs nog ff rukken onder de douche zonder dat ik raar aangekeken wordt.

hoe warmer het in de trainings ruimte is, hoe warmer jouw lichaam wordt, wat ook weer leidt tot verhoogte groeihormoon spiegels :>

Wat ben ik toch blij om voor 35 eurie bij de meeste luxe sportschool van het land te zitten :D

• Topic Starter Topic Starter
50 euro is wel te veel voor dat krot. Zoek een hardcore gym ergens in de buurt. Vanwaar in België ben je?
Ook Brussel (Schaarbeek). Kun je iets aanbevelen?

WTF warm water en hygiëne? zolang er geen stront op de toestellen zit is alles best, en thuis gewoon douche... wat is er mis met jou, je gaat liever trainen in een sportschool met toestellen te weinig, en met warm water en hygiëne, dan een sportschool waar alles is, zonder warm water en hygiëne..
Het gaat om het principe: 50 (VIJFTIG) euro betalen voor schimmel tegen de wanden, overal water op de vloer vanwege te vochtig, én koud water in de douche. Voor 20 euro zou ik niet moeilijk doen!

Ik run zelf een gym en er zijn altijd wel mensen die kritiek hebben op vanalles en nog wat... Als je goedkoop bent mekkeren ze dat er een beetje stof ligt en als je duur bent zijn het de dikkenekken en de weinige krachttoestellen die een probleem vormen...
Je mag uw zaal inrichten hoe je wil, kritiek zul je altijd hebben...

@ topicstarter: train waar je uzelf het beste voelt maar hou in de eerste plaats rekening dat je er gaat om te "trainen" en dat al de rest bijzaak is... (douchen kan je thuis)

Als je 50euro per maand betaald daarvoor vind ik inderdaad ook wel dat er wat meer hygiëne mag zijn in de gym!

Ik betaal 34euro en de douches zijn overal mooi afgewerkt, maar ik erger me al aan de pluisjes die overal rondslingeren, en het haar op de grond in de douches van andere mensen.

Echt zo disgusting!

Ik run zelf een gym en er zijn altijd wel mensen die kritiek hebben op vanalles en nog wat... Als je goedkoop bent mekkeren ze dat er een beetje stof ligt en als je duur bent zijn het de dikkenekken en de weinige krachttoestellen die een probleem vormen...
Je mag uw zaal inrichten hoe je wil, kritiek zul je altijd hebben...

@ topicstarter: train waar je uzelf het beste voelt maar hou in de eerste plaats rekening dat je er gaat om te "trainen" en dat al de rest bijzaak is... (douchen kan je thuis)

Akkoord, douchen kan je thuis, maar dan moeten ze geen hoge prijzen gaan stellen! Ze bieden meer accommodatie dus wil zeggen dat je er ook gebruik van kan maken, maar die is echter enorm hygiëne-loos, schimmel, etc,...
En de toestellen gaan super vlug kapot waardoor je ook niet echt veilig mss kan trainen.

Fifty pleuros is too ****ing much

Als je 50euro per maand betaald daarvoor vind ik inderdaad ook wel dat er wat meer hygiëne mag zijn in de gym!

Ik betaal 34euro en de douches zijn overal mooi afgewerkt, maar ik erger me al aan de pluisjes die overal rondslingeren, en het haar op de grond in de douches van andere mensen.

Echt zo disgusting!

Ja als je dan naar de prijs kijkt is 50€ inderdaad wel vrij duur...
Ik heb het niet over een zaak specifiek maar over de kritieken algemeen... er zal altijd iets zijn waar je u aan stoort! Zorg gewoon dat je u goed voelt...

Ik snap je actie wel, als je bij een "nieuwe" gym begint met trainen en na een paar maanden blijkt het echt een shithole te zijn, dan ben je eigenlijk gewoon opgelicht.

Ik neem namelijk voor het gemak even aan dat ze niet van te voren tegen je gezegd hebben: "We bouwen een nieuwe gym, met kakkerlakken, schimmel op de muren, en als klap op de vuurpijl GEEN heet water!, 50 euro per maand! goeie deal toch, je weet toch!?"

Mocht dit wel zo zijn dan moet je niet zeiken :p

Ach, ga toch gewoon na deze 2 maanden terug naar je oude (lees: goede) gym en ga jezelf dan thuis steeds douchen eh. Problem solved lijkt me dan.

Onbegrijpelijk idd.

nee maar in sommige gyms daar benchen mensen en dan zakken ze door die verroeste bankjes, dat vind ik ook niet kunnen

wat een whiny :gay:

Heb trouwens nog eens een gigantische uitslagvlek gekregen op mijn knieholte, die maar uitbreidde tot en met en jeuken aan alle kanten.

En dat kwam van de leren zitjes die niet genoeg werden onderhouden.

Men zit daar constant met zwetende benen en handen aan alle apparaten, dan is het zeker niet uit de boze om af en toe eens wat te gaan onderhouden! Als treffelijke uitbater zou hij dit wel in zijn kop moeten halen!

En trouwens, ter beschikking stellen van douches naar publiek toe dan moet je wel in orde zijn. Stuur eens de hygiëne-inspectie erop af en het zal wel gauw in orde komen!

Had daar blijven trainen, hygiene komt thuis wel:P

ik heb ongeveer hetzelfde, dure gym voor hetgeen je ter beschikking krijgt. Alles kapot, kapotte bench, bankjes, dumbbells. De dumbbells moet je zelfs eerst vastschroeven voor je ze gebruikt, ze zijn volledig gebogen, ... Je zou zeggen hardcore, maar nee, het is gewoon verwaarloost en soms ronduit gevaarlijk.
De douches wordt al sinds WO2 niet meer gebruikt omwille van de agressieve schimmel en je hebt gasmaskers nodig om naar de wc's te gaan. Maar toch blijf ik gaan, ten eerste omdat het dicht bij huis is en zolang ik de barbells en schijven heb ik kan improviseren.
De hygiene zal me echt worst wezen, dan was je je toch gewoon thuis?

Terug
Naar boven