MuscleMeat

Nieuwe sportschool ondanks mijn principes

you officially turnt into a Gay! :gay:

Elke keer als ik dit topic lees schaam ik me voor de topicstarter. Jij bent de reden waarom er overal healthcenters uit de grond springen en hardcore gyms gesloten worden.

Beter gebleven waar je was dan, douche kan je thuis ook,
ben 2 weken geleden ook veranderd van gym veel meer hardcore nu, ben wel tevreden, enkel nadeel is dat het wel stukje rijden is telkens op en af.

moraal van het verhaal:

thuis trainen

Zelf train ik ook in een wannabe healthcenter, waar ik nauwelijks iemand zie deadliften en er geen eens een squatrek is maar alleen een smith squat. Moet gvd met mn nek onder de stang bij de benchpress doen om daarna weer met 1 been over de bench zelf te stappen om vervolgens naast de bench zonder safety bars te squatten. Het gaat allemaal wel prima maar het is toch ver weg van ideaal.

Reden dat ik er nog train is dat de gym 5min lopen is, 12 eu per maand met sauna (heb ik wel voor over om te improviseren om te squatten, de rest is wel goed geregeld).

• Topic Starter Topic Starter
Elke keer als ik dit topic lees schaam ik me voor de topicstarter. Jij bent de reden waarom er overal healthcenters uit de grond springen en hardcore gyms gesloten worden.
Je hoeft je niet voor mij te schamen. Hoeveel betaal jij trouwens per maand om te trainen? Hangt er schimmel aan de muren?

Ik run zelf een gym en er zijn altijd wel mensen die kritiek hebben op vanalles en nog wat... Als je goedkoop bent mekkeren ze dat er een beetje stof ligt en als je duur bent zijn het de dikkenekken en de weinige krachttoestellen die een probleem vormen...
Je mag uw zaal inrichten hoe je wil, kritiek zul je altijd hebben...

@ topicstarter: train waar je uzelf het beste voelt maar hou in de eerste plaats rekening dat je er gaat om te "trainen" en dat al de rest bijzaak is... (douchen kan je thuis)
Ik ben geen moeilijke en geef niet zomaar kritiek op alles. Je kunt inderdaad niet voor iedereen goed doen. Ik zit bijvoorbeeld niet te klagen over de muziek, die soms helemaal niet naar mijn zin is. Ook niet over de tv-schermen, die altijd uit zijn. En ook niet over de dumbbells, die je vaak met de hand moet aanschroeven. Laat staan over de analfabeten die daar trainen, en die de vrije gewichten niet op hun plaats kunnen zetten. IK BETAALDE 50 EURO om in schimmel en zeik te trainen (ja, over de toiletten had ik nog niet geklaagd).

Terug
Naar boven