XXL Nutrition

Nieuwe start Embryo

embryo

Advanced Bodybuilder
Waardering
81
Ik heb mij ook voorgenomen eens een logje te starten.
Ik ben al een tijdje actief op dit forum, maar zoals ik eerder al eens had gezegd heb ik 3 maand in het ziekenhuis gelegen. Ik woog toen 62,5 kg bij 1m92!!

Ergens januari - februari is het dan terug beter beginnen gaan waardoor ik kon trainen en de kilo's vlogen er weer aan. Spijtig genoeg te vroeg gestopt met medicatie waardoor ik ben hervallen. Gevolg: niet meer kunnen trainen, kilo's terug kwijt.

Nu weeral nieuwe medicatie gekregen, en deze schijnt echt te werken. Ondertussen al een maand geleden dat ik nog eens een aanval heb gehad. :banana:Heb deze tijd rustig getrained. Meer om mijn techniek nog wat te onderhouden. Gains heb ik dus zeker niet gemaakt.

Ik train thuis en heb een powerrack met een lat pulley, bankje, dumbbells en genoeg schijven. De oefeningen zijn dus beperkt, maar zeker nog te doen.

Dit is dus met "startlog" waar ik terug rustig ga opbouwen. Ondertussen weeg ik terug 76 kg.
Eerstvolgende doel: 80 kg, binnen de maand.

Mijn (grof) trainingsschema ziet er als volgt uit:

Dag 1
Rug boven + Schouders
Dag 2
Quadriceps + kuiten
Dag 3
Borst
Dag 4
Rust
Dag 5
Rug onder + Hamstrings
Dag 6
Bic. + Tric. + Buik
Dag 7
Rust

De specifieke oefeningen post ik nog.

Dit logje is natuurlijk voornamelijk voor mij, alsook voor beginnelingen die hier de progressie kunnen zien van iemand die vanaf nul start (of zo goed als nul).

Voel je vrij om commentaar te geven op mijn schema.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Eerste training:

Dag 4- Borst:
Ik begin met dag 4 zodat de rustdagen overeenkomen met de momenten dat ik mijn madam zie :).

Nu borst aan het trainen. Best frustrerend om terug die 'k*tgewichtjes' boven te halen...

Bench press:
8x50; 8x50;8x50;8x50

Incline press:
8x30;8x35;8x35

Flies

8x12,5;8x12,5;8x12,5;7x12,5

Dumbbell press
8x15;7x15

Laatst bewerkt:
Veel succes embryo.

Die 4kg op een maand moet je zeker lukken bij die lengte, ik haal sinds ik terug een maand serieus train met matige voeding ook al zo'n 3kg. ;)

Zou je wel erg aanraden een barbell + shitload aan (bumper)plates te kopen, kan je lekker los gaan op de grote 3 enzo....

• Topic Starter Topic Starter
Mercikes :D
Barbell heb ik hoor. Wel geen olympische.
Heb 30mm gerief hier en de barbell weegt 10 kilo op de kop. Ook nog rond de 200 kg aan schijven. Voorlopig kan ik er even mee door.

Terug
Naar boven