Twistofchaos
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 420
- Lengte
- 1m75
En waar voor? Om iemand van een hongersdood te redden waardoor en ander geen eten meer heeft? Om iemand met aids zijn leven nog 20 jaar te rekken terwijl je weet dat er daardoor iemand anders die gezond is niet meer kan eten? Denk je nou echt dat dat continent er mee gered is door levens te rekken en sparen terwijl er een chronisch voedseltekort is voor die mensen daar?
Slaat weer alles vandaag. Is mooi te zien hoeveel een mensenleven nog waard is voor sommigen.
Ook nogal wrang alle hulp te willen stoppen en zelf aan te geven dat voedsel allesbepalend is. (en gemakshalve hier gelijk ook per persoon VER boven onze portie landbouwgrond en middelen in beslag nemen, de markt bepalen en enorm en ik bedoel ENORM voedsel verspillen.)
En wat een wanhopige onvrede toch ook weer. (Niet specifiek Rob G) Zelfs met al die belastingen zijn de netto lonen hier vaak net zo hoog of hoger dan waar dan ook, (en dat komt ook door ons totale systeem van sociale zekerheid, werknemer bescherming en geschiedenis van vakbonden, vloekwoord regulering enz.) zorg waar een hoop aan ontbreekt maar tegelijkertijd beter is dan bijna waar dan ook, en dat geldt voor heel veel dingen zo in Nederland.
Af en toe ook eens omhoog kijken van je vierkante meter om te zien hoe het ook en vooral slechter kan. Onvrede van eigen leven is oh zo makkelijk te projecteren op overheid, buitenstaanders, wat dan ook, maar net hoe de wind staat.
Of gaan roepen dat we naar zoiets als het Amerikaans twee partijen systeem moeten, (daar valt er niks te kiezen en komt ook niks beters uit. In het geval van Amerika de Democraten (Op alle fronten slappe hap, niet eens links) en de Republikeinen (Gewoon kwaadaardig) , dan mogen we in onze handjes knijpen met al onze partijen en spectrum en wat daar dan nog uit komt.) zelfs dictatoriaal leiderschap.... Slimme Betrouwbare mensen aan de macht en die dan een tijdje het land laten besturen los van democratie.. Ja da's mooi, ik heb daar een paar slimme betrouwbare mensen voor! Jij ook denk ik. En nu?