Precies, dat afschaffen staat dus ook hoog in mijn bezuinigingsplan!
Evenals het afschaffen van de kinderbijslag (als je voor een kind kiest, moet je er ook zelf voor kunnen zorgen, laat staan dat er betaald moet worden voor kinderen die hier snotdorie niet eens wonen!), het afschaffen van gouden handdrukken (opzouten en ga je schamen als je de boel verziekt hebt), geld aan ontwikkelingslanden (eerst nu het eigen land maar eens redden, dacht ik zo!) en het wel degelijk in stand houden van de studiefinanciering (of willen we straks alleen maar vakkenvullers en kassières in de maatschappij?), uitzettingsbeleid scherp naleven (hoe jammer ook, als je geen recht hebt om hier te zijn, moet je gaan), invoeren van de doodstraf (en dan de goedkoopste variant, en alleen als onomstotelijk bewezen is dat de moord(en) gepleegd zijn/is, niets meer 20 jaar kost en inwoning op kosten van de staat) en in de Zorg kijken naar de levensstijl van mensen of je een vergoeding krijgt of niet (rokers, drinkers, veelvraten......staan onderaan de lijst, chronisch zieken of mensen die gezond leven bovenaan).
Ik heb nog leden nodig voor mijn partij! Wie??