AndroidHealthClinic

Breaking News Nieuwe verkiezingen in Nederland!

Ik vind het altijd zo grappig om te zien dat echt niemand, maar dan ook helemaal niemand, ooit vragen stelt bij de vele miljarden aan groene subsidies die we uitgeven. En ik weet dat ik nu een zeurpiet ben die de hele tijd over hetzelfde begint, maar we hebben het over kinderbijslag, stufi, etc om enkele miljoenen of misschien een miljard mee te besparen, terwijl we miljarden per jaar uitgeven aan 'duurzaamheid'. En niemand, totaal niemand, die er ook maar een vraag over stelt. Bizar gewoon.

ja daar verbaas ik me al jaren over......heel het land staat vol met die horizon vervuilende nutteloze windmolens, die totaal niet rendabel zijn.....iedereen weet het, maarja er "moet" zoveel miljard naar duurzaamheid.......:barf:

Precies, dat afschaffen staat dus ook hoog in mijn bezuinigingsplan!

Evenals het afschaffen van de kinderbijslag (als je voor een kind kiest, moet je er ook zelf voor kunnen zorgen, laat staan dat er betaald moet worden voor kinderen die hier snotdorie niet eens wonen!), het afschaffen van gouden handdrukken (opzouten en ga je schamen als je de boel verziekt hebt), geld aan ontwikkelingslanden (eerst nu het eigen land maar eens redden, dacht ik zo!) en het wel degelijk in stand houden van de studiefinanciering (of willen we straks alleen maar vakkenvullers en kassières in de maatschappij?), uitzettingsbeleid scherp naleven (hoe jammer ook, als je geen recht hebt om hier te zijn, moet je gaan), invoeren van de doodstraf (en dan de goedkoopste variant, en alleen als onomstotelijk bewezen is dat de moord(en) gepleegd zijn/is, niets meer 20 jaar kost en inwoning op kosten van de staat) en in de Zorg kijken naar de levensstijl van mensen of je een vergoeding krijgt of niet (rokers, drinkers, veelvraten......staan onderaan de lijst, chronisch zieken of mensen die gezond leven bovenaan).
Ik heb nog leden nodig voor mijn partij! Wie??

1) Gouden handdrukken geldt neem ik aan alleen voor publieke organisaties?
2) Ook geen noodhulp meer? Dus geen cent aan anderen?
3) Doodstraf is in de VS duurder dan levenslang, wanneer is iets onomstotelijk bewezen? Hoe gaat dat bepaald worden?
4) Wie gaat alles in de gaten houden van de burgers? Geen privacy meer? Wat voor instituut gaat dit doen?

ja daar verbaas ik me al jaren over......heel het land staat vol met die horizon vervuilende nutteloze windmolens, die totaal niet rendabel zijn.....iedereen weet het, maarja er "moet" zoveel miljard naar duurzaamheid.......:barf:

Bizar gewoon. Ik heb al eens een opsomming gegeven maar kijk eens naar de eia, sde, mep, etc. subsidies en belastingaftrek dan kom je op vele miljarden per jaar. En dan hebben we het over afschaf van stufi etc. :roflol:

Bij mij gingen anders m'n handen de lucht in, kreet van geluk en ff helicopteren toen ik het hoorde vanochtend.

En ff Godwinnen sorry, over die "totale verlinksing" van Nederland, dat is niet iets van de laatste tientallen jaren maar in zoverre Nederland toch al niet een sociale staat was juist ook vooral een gevolg geweest van de 2e wereldoorlog, waarbij dingen geleerd zijn die we nu hard vergeten, niet toevallig met het uitsterven van de laatsten die dat bewust meegemaakt hebben.
Nu zien we dus een flinke verrechtsing/verhuftering, en niet andersom.

SP gaat het trouwens ook niet worden voor mij want als sociale partij zijn die anti-EU, dat is nog een stukje overgebleven populisme ofzo.

Ik vind het altijd zo grappig om te zien dat echt niemand, maar dan ook helemaal niemand, ooit vragen stelt bij de vele miljarden aan groene subsidies die we uitgeven. En ik weet dat ik nu een zeurpiet ben die de hele tijd over hetzelfde begint, maar we hebben het over kinderbijslag, stufi, etc om enkele miljoenen of misschien een miljard mee te besparen, terwijl we miljarden per jaar uitgeven aan 'duurzaamheid'. En niemand, totaal niemand, die er ook maar een vraag over stelt. Bizar gewoon.
Om nog maar te zwijgen over bepaalde culturele subsidies, zoals het vergeten muziekinstrument, of hoe die onzin stichtingen ook heten.

Weg met cultuur!

Versta het eig niet dat jullie zoveel moeten besparen.
Minder ambtenaren dan Belgie.
Kleinere werkloosheid dan Belgie.(betere economie + een beetje gas)
Wel een lagere btw (2%) dan Belgie.

Evenals het afschaffen van de kinderbijslag (als je voor een kind kiest, moet je er ook zelf voor kunnen zorgen, laat staan dat er betaald moet worden voor kinderen die hier snotdorie niet eens wonen!), het afschaffen van gouden handdrukken (opzouten en ga je schamen als je de boel verziekt hebt), geld aan ontwikkelingslanden (eerst nu het eigen land maar eens redden, dacht ik zo!) en het wel degelijk in stand houden van de studiefinanciering (of willen we straks alleen maar vakkenvullers en kassières in de maatschappij?), uitzettingsbeleid scherp naleven (hoe jammer ook, als je geen recht hebt om hier te zijn, moet je gaan), invoeren van de doodstraf (en dan de goedkoopste variant, en alleen als onomstotelijk bewezen is dat de moord(en) gepleegd zijn/is, niets meer 20 jaar kost en inwoning op kosten van de staat) en in de Zorg kijken naar de levensstijl van mensen of je een vergoeding krijgt of niet (rokers, drinkers, veelvraten......staan onderaan de lijst, chronisch zieken of mensen die gezond leven bovenaan).

De doodstraf invoeren? Juist ja :roflol:

Graag... Robert M. is nummer 1 en laat het niet te kort duren.

Haha hoe wil je gouden handdrukken afschaffen?

Stufi mag van mij weg, zal mensen leren fatsoenlijk keuzes te maken en het studentenleven in het geheel wat serieuzer maken.

Doodstraf is duurder dan gevangenschap, dus economisch gezien niet slim. Verder is het geen middel van deze tijd meer.

En hoe ga je dat controleren dan? Door meer ambtenaren aan te nemen? Of krijgen we de verzekeringsrazzia's die om middernacht je huis even komen controleren of er gerookt wordt in uw huisje? En hoe bepaal je wat hoeveel extra premie oplevert? Wie bepaalt hoe erg een bepaalde levensstijl factor invloed heeft op de lichamelijke gezondheid?

Het afschaffen van de primaire bron van energie in dit land, fossiele brandstoffen, is een maoïstisch plan. Oprotten met die achterlijke windmolens en verbruik die troep die zich honderden miljoenen jaren heeft verzameld op de bodem van de oceanen waarvoor het bedoeld is.

De invloed op het broeikaseffect is nihil. Immers, de wereldwijde temperaturen gemeten door onafhankelijke instanties (dus niet het gesubsidieerde KNMI) zijn gestabiliseerd sinds 1998. Externe natuurkrachten als El Niño en La Niña hebben de touwtjes in handen wat betreft opwarmings- en afkoelingspatroon van deze planeet.

Haha hoe wil je gouden handdrukken afschaffen?

Stufi mag van mij weg, zal mensen leren fatsoenlijk keuzes te maken en het studentenleven in het geheel wat serieuzer maken.

Doodstraf is duurder dan gevangenschap, dus economisch gezien niet slim. Verder is het geen middel van deze tijd meer.

En hoe ga je dat controleren dan? Door meer ambtenaren aan te nemen? Of krijgen we de verzekeringsrazzia's die om middernacht je huis even komen controleren of er gerookt wordt in uw huisje? En hoe bepaal je wat hoeveel extra premie oplevert? Wie bepaalt hoe erg een bepaalde levensstijl factor invloed heeft op de lichamelijke gezondheid?

Ik bedoel die absurde bonussen he, die mensen krijgen als ze eerst bijv. een bank om zeep hebben geholpen. :)

Stufi weg, dus maken mensen fatsoenlijke keuzes? Nee. Mensen kunnen die keuze niet meer maken omdat er niet veel mensen zijn die het nog voor hun kind kunnen betalen en niet iedereen vindt het prettig dat zijn kind in de schulden moet zitten voor jaren, lijkt mij. Dus.

Ik begrijp natuurlijk best dat dit niet te controleren is, maar je kunt het natuurlijk ook best zien aan iemands lichamelijke staat. Een lever verwoest door alcohol is te zien, en rokerslongen liegen er ook niet om. Bijvoorbeeld.

Doodstraf is duurder....dus moeten ze er voor zorgen dat het goedkoper wordt, he? Geen jarenlange wachttijden meer, geen elektrische stoel of dure injectie, maar gewoon een kogel.
(OMG, I don't believe I said this.......laten we het er maar op houden dat ik het zuiver hypothetisch bedoel, please :D)

Ik wacht nog maar even met naar Den Haag gaan. Maar ik vond zelf mijn oplossingen best creatief! :p

want een kogel is goedkoper dan.een dure injectie. :roflol:

Terug
Naar boven