- Waardering
- 2.490
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
Ik bedoel die absurde bonussen he, die mensen krijgen als ze eerst bijv. een bank om zeep hebben geholpen.
Stufi weg, dus maken mensen fatsoenlijke keuzes? Nee. Mensen kunnen die keuze niet meer maken omdat er niet veel mensen zijn die het nog voor hun kind kunnen betalen en niet iedereen vindt het prettig dat zijn kind in de schulden moet zitten voor jaren, lijkt mij. Dus.
Ik begrijp natuurlijk best dat dit niet te controleren is, maar je kunt het natuurlijk ook best zien aan iemands lichamelijke staat. Een lever verwoest door alcohol is te zien, en rokerslongen liegen er ook niet om. Bijvoorbeeld.
Doodstraf is duurder....dus moeten ze er voor zorgen dat het goedkoper wordt, he? Geen jarenlange wachttijden meer, geen elektrische stoel of dure injectie, maar gewoon een kogel.
(OMG, I don't believe I said this.......laten we het er maar op houden dat ik het zuiver hypothetisch bedoel, please)
Ik wacht nog maar even met naar Den Haag gaan. Maar ik vond zelf mijn oplossingen best creatief!![]()

Wat je daar zegt is echt te kortzichtig voor woorden, je leest zeker ook altijd alleen de titels van artikelen?

)