H4rdstyle21
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 50
- Lengte
- 1m74
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SP zal veel stemmen krijgen. Ik vind Emile een goede man maar zijn ideeën zijn gewoon k*t en communistisch...
Emile is dan ook maoist in hart en nieren. De SP is stalinistisch/maoistisch = communistisch.SP zal veel stemmen krijgen. Ik vind Emile een goede man maar zijn ideeën zijn gewoon k*t en communistisch...
Is er nog een partij die de studiefinanciering, en dan met name die voor tweejarige masters nog terug wil laten komen? Zo ja stem ik daarop, tenzij het geert zou zijn![]()
Zal Nederland zich eindelijk terugtrekken uit dat ellendige JSF project ? huidige kabinet wat wou bezuinigen op speciale zorg, en het onderwijs, maar wel onnodig test toestellen kopen, alsof Rutte alles uit de kast haalt om Amerika te behagen.
Zal Nederland zich eindelijk terugtrekken uit dat ellendige JSF project ? huidige kabinet wat wou bezuinigen op speciale zorg, en het onderwijs, maar wel onnodig test toestellen kopen, alsof Rutte alles uit de kast haalt om Amerika te behagen.
Ik ben altijd pro wilders geweest maar met deze actie heeft ie laten blijken het grotere plaatje niet te zien... Komende tijd maar eens alert blijven om te kijken waarop ik moet gaan stemmen.
Emile is dan ook maoist in hart en nieren. De SP is stalinistisch/maoistisch = communistisch.

Het gegeven commentaar zou jij toch enkel prachtig moeten vinden, boegbeeld zijnde van de proletariërs. Voel je vrij mijn bericht meer inhoud te geven.
Is er nog een partij die de studiefinanciering, en dan met name die voor tweejarige masters nog terug wil laten komen? Zo ja stem ik daarop, tenzij het geert zou zijn![]()

Ik vraag me af hoeveel communisten er zijn die 2 x modaal + verdienen en geen overheidsfunctie bekleden.
Inderdaaden nu in het nederlands?Nouja, zelf zou ik het liefst een dictatoriale technocratische (met meritocratische elementen) regering zien, maar dat zal tot in het einde der tijd niet gebeuren.