XXL Nutrition

Breaking News Nieuwe verkiezingen in Nederland!

SP zal veel stemmen krijgen. Ik vind Emile een goede man maar zijn ideeën zijn gewoon k*t en communistisch...

Is er nog een partij die de studiefinanciering, en dan met name die voor tweejarige masters nog terug wil laten komen? Zo ja stem ik daarop, tenzij het geert zou zijn :p

Zal Nederland zich eindelijk terugtrekken uit dat ellendige JSF project ? huidige kabinet wat wou bezuinigen op speciale zorg, en het onderwijs, maar wel onnodig test toestellen kopen, alsof Rutte alles uit de kast haalt om Amerika te behagen.

Ik ben altijd pro wilders geweest maar met deze actie heeft ie laten blijken het grotere plaatje niet te zien... Komende tijd maar eens alert blijven om te kijken waarop ik moet gaan stemmen.

Zal Nederland zich eindelijk terugtrekken uit dat ellendige JSF project ? huidige kabinet wat wou bezuinigen op speciale zorg, en het onderwijs, maar wel onnodig test toestellen kopen, alsof Rutte alles uit de kast haalt om Amerika te behagen.

Die JSF ben ik ook niet zo'n voorstander bij, maar beetje Amerika behagen lijkt me echt niet zo verkeerd. Dat anti USA sentiment wat die hipsters altijd zo aanhangen maakt me beetje kriebelig.

Tuurlijk, alsof dit kabinet begonnen is met de JSF.

hele politieke stelsel mag van mij omgegooid worden. kijk naar wat er bereikt is en kijk naar wat wij voor potentie hebben met de kennis en kracht van +16 miljoen inwoners. begrijp nog steeds niet dat we in het jaar 2012 werken met een systeem waarop je eens in de zoveel tijd mag stemmen op een partij die eerst allemaal beloftes maakt om stemmen te winnen en vervolgens niets nakomt

"Democratie is een staatsvorm zonder rem. Want de democratie dwingt politici de bevolking alles te geven waar het om vraagt. Wat de bevolking ook maar voor grillen heeft, de politici zullen er alles aan moeten doen om die te vervullen. Ze willen hun machtsbasis namelijk niet kwijt."

Ik ben altijd pro wilders geweest maar met deze actie heeft ie laten blijken het grotere plaatje niet te zien... Komende tijd maar eens alert blijven om te kijken waarop ik moet gaan stemmen.

Idd... heb hem altijd al een kleuter gevonden maar ik dacht dat het de minst slechte partij was... hij zet zichzelf nu buitenspel.

Rood tot den dood, communist tot in de kist!

Ik vraag me af hoeveel communisten er zijn die 2 x modaal + verdienen en geen overheidsfunctie bekleden.

Is er nog een partij die de studiefinanciering, en dan met name die voor tweejarige masters nog terug wil laten komen? Zo ja stem ik daarop, tenzij het geert zou zijn :p

Ben hier wel benieuwd naar. Is die nieuwe regeling dat master stufi afgeschaft wordt er al definitief door? Zolang deze regeling ook maar 1 jaar vertraagd kan worden (dus nog stufi voor het schooljaar 2012/2013) ben ik blij. Wat stemmen, SP? Eric kun je hier aub je licht over laten schijnen? :)

Nouja, zelf zou ik het liefst een dictatoriale technocratische (met meritocratische elementen) regering zien, maar dat zal tot in het einde der tijd niet gebeuren.

Nouja, zelf zou ik het liefst een dictatoriale technocratische (met meritocratische elementen) regering zien, maar dat zal tot in het einde der tijd niet gebeuren.
en nu in het nederlands?

btw: lekker boeie wat voor regering er nu komt, ik merk nooit iets van een nieuw kabinet. het zijn allemaal loze beloften die ze maken.

Terug
Naar boven