AndroidHealthClinic

Nieuwe video Greg Plitt, zeer motiverend!!

Bezoekers in dit topic

Dan lijdt je toch behoorlijk aan hoogmoedswaanzin. Of hij wilde er gewoon een einde aan maken.

Hij was een nieuwe commercial aan het maken voor whey, toen kwam er een trein aan en iedereen ging weg alleen hij viel over de rails en de trein remde niet.
Sowieso dom om te filmen op een rails waar treinen overheen rijden.
 
Hij was een nieuwe commercial aan het maken voor whey, toen kwam er een trein aan en iedereen ging weg alleen hij viel over de rails en de trein remde niet.
Sowieso dom om te filmen op een rails waar treinen overheen rijden.

Hm, wel een naar einde. Op wikipedia staat dat hij wilde bewijzen sneller te zijn dan een trein...

Plitt was hit and killed by the southbound Metrolink Antelope Valley Line train 268 in Burbank, California, on January 17, 2015, while running between the rails. His death was recorded by the camera mounted in the cab of the engine.[6][7] After examining the video, police reportedly told TMZ Plitt was standing on the tracks, and tried to outrace the train when it approached, to prove the efficiency of an energy drink for a commercial. He was shortly after knocked off the tracks and out of frame.[8]
 
Hm, wel een naar einde. Op wikipedia staat dat hij wilde bewijzen sneller te zijn dan een trein...

Oh dat is dan nieuwere informatie dan ik heb gelezen :eek:
Wellicht omdat ik dagen erna ook niks meer heb opgezocht.

Dan ben je nog dommer eigenlijk ja..

Lees/hoor nu ook inderdaad dat dat het geval was.
 
Ik vind het een beetje te ver gaan om te zeggen dat hij dom is, maar het is inderdaad niet slim om bij een rail yard te gaan filmen. Zijn persoonlijkheid was best wel sterk maar erg extreem, hij deed wel vaker van dit soort extreme acties. Hij heeft ook andere filmpjes op precies diezelfde rail yard gefilmd, toen is er niets gebeurd. Het is gewoon domme pech.

Hij was best intelligent en heeft ook nog als U.S. Army Ranger gedient, daar heb ik ook veel respect voor. Zeker in Amerika ben je dan niet een of andere koekebakker, anders kom je daar niet. Tuurlijk die filmpjes worden commercieel lekker gepushed, maar hij was wel echt en puur ook in behind the scenes of interviews.

Wat ik momenteel echt vreselijk vies vind is de organisatie / sponsoren of wat dan ook achter hem. Op zijn youtube channel stonden letterlijk honderden videos, deze zijn er op 10 na allemaal vanaf gehaald en je kunt ze nu betaald zien op zijn website. Even lekker geld verdienen over de rug van een overleden persoon. Bah.
 
Ik vind het een beetje te ver gaan om te zeggen dat hij dom is, maar het is inderdaad niet slim om bij een rail yard te gaan filmen. Zijn persoonlijkheid was best wel sterk maar erg extreem, hij deed wel vaker van dit soort extreme acties. Hij heeft ook andere filmpjes op precies diezelfde rail yard gefilmd, toen is er niets gebeurd. Het is gewoon domme pech.

Hij was best intelligent en heeft ook nog als U.S. Army Ranger gedient, daar heb ik ook veel respect voor. Zeker in Amerika ben je dan niet een of andere koekebakker, anders kom je daar niet. Tuurlijk die filmpjes worden commercieel lekker gepushed, maar hij was wel echt en puur ook in behind the scenes of interviews.

Wat ik momenteel echt vreselijk vies vind is de organisatie / sponsoren of wat dan ook achter hem. Op zijn youtube channel stonden letterlijk honderden videos, deze zijn er op 10 na allemaal vanaf gehaald en je kunt ze nu betaald zien op zijn website. Even lekker geld verdienen over de rug van een overleden persoon. Bah.

Ik bedoelde ook zijn actie, niet verder als persoon. Ik keek zelf ook altijd zijn motivatie videos en dat motiveerde me ook wel echt, vooral de uitspraken dan :P

Zoals deze mix: https://www.youtube.com/watch?v=DmPgYsb1jX0

Zijn actie was dus dat hij klaar ging staan op de rails, toen de trein eraan kwam, en probeerde sneller te rennen dan de trein (op de rails). Dat is niet echt domme pech, maar gewoon een hele domme actie.
 
Back
Naar boven