XXL Nutrition

nieuwe wagen aankopen

Ano_1986_0

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
10
ok ik ben dus aan het overwegen voor een nieuwe wagen,mijn huidige is nogmaar 2 jaar en een paar maand oud,is nog perfect in orde en rijd super maar ik wil iets anders.

mijn nr 1 is voorlopig de audi A5 180 pk

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

audi_a5_16.jpg

mijn nr 2 is de opel Insignia Sport tourer 163pk

en op nr 3 : bmw 5 ???pk

de prijs varieert de A5 is vanaf 33000 ( mijn zin : 44000€), de insignia sport tourer is vanaf 28000€ ( mijn zin 38000€) en de bmw 5 vanaf 32000€ (mijn zin 48000€)

nu,wat zou jullie keuze zijn? zijn er eventueel nog andere wagens waarvan jullie zeggen : dit is voor minder/eveneveel geld,meer auto

shoot!!

Audi voor z'n prijsklasse is topspul. Wat Audi en BMW in gemeen hebben is dat ze zooooo mooi van buiten zijn, maar waar de Audi dus de koning is in vergelijking met de BMW is de binnenkant. Audi heeft meer sT en klasse wat betreft interior. Bovendien is de Audi goedkoper dus I'd say Audi. :thumbs:

duidelijk de audi..

Je bent pas 23, hoe doe je dat? als ik vragen mag

Peugeot 107? Houd je nog wat centen over:D

Je boert goed met je patatkraampje. :D

Ik koop nooit geen nieuwe auto meer.
Je krijgt er na 3-4 jaar niks voor terug.

Misschien gaat het over schaalmodellen.

lijkt mij een hoop kopzorgen met zich mee brengen, zo'n dure slee, de hele tijd nerveus of er niet 1 of andere mong**l langs loopt met een sleutel oid

Dat helemaal, **** man.
2e dag met me nieuwe auto naar de supermarkt.
bats slaat er 1 de deur open en stappen in hun auto.

vieze deuk met dikke kras naar beneden. was helemaal beroerd

Dat helemaal, **** man.

Ik neem aan dat je die persoon helemaal naar de t*fus hebt geholpen?

Dat helemaal, **** man.

Voor mij idd een reden om geen nieuwe auto te kopen. Je bent constant bang dat er wat mee gebeurt en ze zijn na 3 jaar amper de helft van de oorspronkelijke waarde nog waard.
Rijdt zelf in een Scorpio uit 1988 (een witte) Nog 3,5 jaar dan is dat brute monster vanzelf meer waard (oldtimer en er zijn er nog weinig van:):))

Zou voor de Audi gaan. De mijne is niet te koop.:o

De audi :yes:

Die opel vind ik als een tang op een varken slaan in dit lijstje maar goed...

Audi...no doubt. Alleen zou ik hem "Met de kop eraf" kopen, (Twee-de-hands waar weinig mee gereden is).

koop een golfje van 15k en spendeer de rest aan potten whey, daar heb je meer plezier van;)

Volkswagen Scirocco

• Topic Starter Topic Starter
duidelijk de audi..

Je bent pas 23, hoe doe je dat? als ik vragen mag

tnx,zelfstandig,kmoet onkosten maken :D

Je boert goed met je patatkraampje. :D

ik mag niet klagen :)

Ik koop nooit geen nieuwe auto meer.
Je krijgt er na 3-4 jaar niks voor terug.

ik heb voor m'n huidige auto 2 jaar geleden 19000€ betaalt,als ik em nu particulier verkoop kan ik er nog tussen de 13 en 14000€ voor krijgen + dat er een volledige nieuw audiosysteem inzit ter waarde van ongeveer 1500€,het zal niet lang duren eer ik hem kwijt ben + dat ik de btw heb gerecupereerd,dus eigenlijk verlies ik niet zo heel veel :)

lijkt mij een hoop kopzorgen met zich mee brengen, zo'n dure slee, de hele tijd nerveus of er niet 1 of andere mong**l langs loopt met een sleutel oid

bwa tegenwoordig kan er veel geretoucheerd worden,mijn tante werkt bij volvo cars en staat daar in voor het "opfraaien" voor ongelukken van de fabriek uit bv een botsing tussen 2 wagens die geparkeerd moeten worden, das zo gefikst voor weinig geld + bij een nieuwe wagen neem je zowiezo omnium verzekering wat er ook gebeurd,je krijgt het gratis terug,

m'n ouders rijden met een nieuwe ford Kuga,vorige week is eer een steen ofzo weggeketst op de autosnelweg op de carroserie,dit is beginnen roesten,omnium verzeker dekt alles,wegwerken van de kras + herspuiten van de wagen

Porsche Panamera ;)

Terug
Naar boven