AndroidHealthClinic

nieuwe wagen aankopen

you kidding right?

ben zelf ook 23 en rij in een discovery...
(wel 2de hands uiteraard maar het blijven dure dingen)
mijn tip! school schrappen en gewoon werken!!

En wat voor job heb je? Bouwvakker?

Als je een kantoorbaan hebt dan spreek ik je over 5 jaar nog wel, wanneer al die hbo/uni starters binnen 2 jaar je voorbij schieten :rolleyes:.

duidelijk de audi

ik zou voor de audi gaan, maar ik heb geen verstand van auto's.

ok ik ben dus aan het overwegen voor een nieuwe wagen,mijn huidige is nogmaar 2 jaar en een paar maand oud,is nog perfect in orde en rijd super maar ik wil iets anders.

mijn nr 1 is voorlopig de audi A5 180 pk

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nu,wat zou jullie keuze zijn? zijn er eventueel nog andere wagens waarvan jullie zeggen : dit is voor minder/eveneveel geld,meer auto

shoot!!

Ik vind die Audi wel geil, en lekker snel. Kom er op de autobahn boven de 200 meer van tegen dan de beamers...

Ik vind de 5 serie geen vergelijk voor de audi a5. Kom dan met de 6 serie aan.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dan toch zou ik voor de audi gaan.

• Topic Starter Topic Starter
Begrijp dat echt niet... bmw is imo zwaar overrated. Zelfs de techniek vind ik minder betrouwbaar dan audi.

Ik ben zelf helemaal bmw freak dus zou daar voor gaan :)
Deze bijv...uber bruut 272 pk:eyebrow:

535 high executive.jpg

Begrijp dat echt niet... bmw is imo zwaar overrated. Zelfs de techniek vind ik minder betrouwbaar dan audi.

Tis maar net hoe je het treft, mijn rijschoolhouder heeft al zat gezeik gehad met zijn 2009 A4... Je moet wat dat betreft gewoon geluk hebben.

en dan nog een goeie reden voor een audi te kopen, er rijden daar minder "mensen met getaande huid' in rond.
Perfect dus, de nieuwe audi's zijn nog niet verdoet door ze...

Achterkant van die A5 lijkt wel verdacht veel op een BMW kontje, beetje jammer van audi. Verder wel een mooie auto maar nog steeds geen BMW

A5_06.jpg

Achterkant van die A5 lijkt wel verdacht veel op een BMW kontje, beetje jammer van audi. Verder wel een mooie auto maar nog steeds geen BMW

Alsof audi per se op BMW wilt lijken...doen echt niet onder voor BMW hoor.

Het is maar net hoe je mening er over is.

Ik vind persoonlijk Audi meer klasse hebben dan BMW, (vindt ik wat protseriger)

RS versies van audi...

Enuff said :)

Ik vind het alle drie niet echt een goede keuze.
Ten eerste moet je hem niet nieuw kopen en daarnaast zijn er mooiere auto`s te bedenken voor dat budget!

Terug
Naar boven