AndroidHealthClinic

nieuwe wagen aankopen

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind het alle drie niet echt een goede keuze.
Ten eerste moet je hem niet nieuw kopen en daarnaast zijn er mooiere auto`s te bedenken voor dat budget!

een tweedehands moetk niet meer van weten,je kan hem zelf niet samenstellen,en waarom doen ze de auto weg? 90% kans dat er iets mis mee is + dat een "jonge occasie" niet zooooooo heel veel scheelt van prijs, ik stel graag m'n eigen auto samen,wat ik wel en niet nodig vindt

Ohja, ik heb nog een goeie tip voor je. Waarom ga je niet proefrijden ? Dan kan je de auto kiezen die het beste bij je past.

de A5 rijd zalig lekker,en dat is de enige dat ik al kunnen testen heb,jammer genoeg was dat wel een 220pk versie...

qua looks de a5

Audi

Audi, fo sho.

Maar ik zou ook nooit een nieuwe auto kopen denk ik, of moet echt miljoenen hebben. Ik kijk nu al vaak uit het raam of mijn motor van 2004 er nog staat en of ie geen lekke band heeft.

zeker a5, zwart met veel chroom.

De a5, en dan bij voorkeur een s-line met quatro. Overgins een heerlijk luxeprobleem Mike ;)

De audi natuurlijk

Qua prijs ben je echt veeeel voordeliger uit als je gewoon een auto van 1-2 jaar oud koopt inderdaad.

En ik vind het sowieso stom als je zoveel geld in een nieuwe auto steekt die je moet financieren, want dan betaal je nog eens 10.000-15.000 euro meer aan rente

Meer in het zwart doen in de zaak. Dan hoef je geen kosten te maken. :cool: Btw de audi daar je geen spijt hebben hoor. Zalige bak!!

you kidding right?

ben zelf ook 23 en rij in een discovery...
(wel 2de hands uiteraard maar het blijven dure dingen)
mijn tip! school schrappen en gewoon werken!!

Hahaha:D
Ik geef je karma, gewoom omdat je de meest domme uitspraak ooit heb gedaan...gefeliciteerd.

p.s. Discovery zuigt ook big time, Engelse meuk

Audi owned BMW bigtime. Vooral het interieur is niet te vergelijken. Bij mij staat er binnenkort een Audi Q5 voor de deur. Met een kindje in aantocht, had ik nood aan een leuke gezinswagen.:)

De Insignia vind ik ook wel een mooie wagen, maar dan spreek je qua klasse direct over een paar maatjes minder (en eurootjes ook uiteraard).;)

Audi owned BMW bigtime. Vooral het interieur is niet te vergelijken. Bij mij staat er binnenkort een Audi Q5 voor de deur. Met een kindje in aantocht, had ik nood aan een leuke gezinswagen.:)

De Insignia vind ik ook wel een mooie wagen, maar dan spreek je qua klasse direct over een paar maatjes minder (en eurootjes ook uiteraard).;)

Bij ons ook :)

Diesel of benzine? Vertel eens wat :D

als ik zou moeten kiezen uit deze 3 auto's dan zou de audi nemen...

maar persoonlijk zou ik voor dat geld verder kijken naar iets wat je minder vaak tegen komt... audi/bmw zie je al ubervaak... die 2e auto is btw gewoon te lelijk voor woorden :P

maar als het je niet boeit dat je die auto's overal tegen komt en gewoon een kwalitatief goeie auto zoekt zou ik de audi nemen

Tis maar net hoe je het treft, mijn rijschoolhouder heeft al zat gezeik gehad met zijn 2009 A4... Je moet wat dat betreft gewoon geluk hebben.
Ik ga niet af op ervaringen maar op statistieken. Ken monteurs die bij beide bedrijven werken en zelfs de bmw medewerker geeft de voorkeur aan een audi.

Zelf rij ik sinds kort een passat, zit een audi motor in. Onderstel etc. is ook van audi. Erg degelijk spul.

Terug
Naar boven