Linke Greetje
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 539
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 74kg
Heb nu een 130i met 265 pk hiervoor de 330i gehad die ook geweldig reed

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hahaha, schrijf 'em op jongens! Hebben jullie 'em?!
Shit, en ik heb me net ingeschreven voor een HBO studie, naja dan cancel ik dat wel.
http://icanhascheezburger.files.wordpress.com/2007/02/fail.jpg

Ik vind het alle drie niet echt een goede keuze.
Ten eerste moet je hem niet nieuw kopen en daarnaast zijn er mooiere auto`s te bedenken voor dat budget!
Ohja, ik heb nog een goeie tip voor je. Waarom ga je niet proefrijden ? Dan kan je de auto kiezen die het beste bij je past.
you kidding right?
ben zelf ook 23 en rij in een discovery...
(wel 2de hands uiteraard maar het blijven dure dingen)
mijn tip! school schrappen en gewoon werken!!

Audi owned BMW bigtime. Vooral het interieur is niet te vergelijken. Bij mij staat er binnenkort een Audi Q5 voor de deur. Met een kindje in aantocht, had ik nood aan een leuke gezinswagen.
De Insignia vind ik ook wel een mooie wagen, maar dan spreek je qua klasse direct over een paar maatjes minder (en eurootjes ook uiteraard).![]()

Ik ga niet af op ervaringen maar op statistieken. Ken monteurs die bij beide bedrijven werken en zelfs de bmw medewerker geeft de voorkeur aan een audi.Tis maar net hoe je het treft, mijn rijschoolhouder heeft al zat gezeik gehad met zijn 2009 A4... Je moet wat dat betreft gewoon geluk hebben.