- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Ik ben benieuwd naar de rede waarom ze een bloedbad wilde aanrichten.
216 maagden.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja, ze kunnen niet hebben dat mensen feest vieren, omdat ze zelf zo'n verrot en k*t leven hebben tot ze dood gaan, want dan pas is daar eeuwige blijdschap en het perfecte leven voor hun.

Lang leve de politie ('die hier toch geen fl**ker doet')!
Godvergeten k*tfundi's. Moge Allah ze verteren in zijn vuur. (eeeh....) Immers, hij moet het er niet mee eens zijn geweest -> vergelding. (dat kan ik dan weer waarderen aan die Allah he)
Enfin, goed dat er zo kordaat is opgetreden en nieuwjaar geen bloedbad is geworden.

Ja, behoorlijk.
Maar er zullen nu wel andere mogelijkheden/methode´s ontwikkeld worden om een bloedbad te veroorzaken. Er lopen genoeg mensen rond met Islamitische extremistische denkwijzen.
Maar wat is hun motivatie: De strijd tegen het terrorisme/Taliban, Wilders etc etc?
Maar wat is hun motivatie: De strijd tegen het terrorisme/Taliban, Wilders etc etc?
Heb toch regelmatig me bedacht welke vluchtwegen er waren als ik me begaf in een grote groep.

Maar het land uit ? nee he wat een onzin is dat toch he.Gewoon nog een keer proberen en dan hoop ik dat de bom voor jou harses ontploft sjappie![]()
Nog genoeg radicale imams in Nederland die lang genoeg geesten hebben vergiftigd met hun haatspeeches. Door de media-aandacht passen ze nu wel op met hoe ze zich uiten maar het kwaad is al geschied.
Heb toch regelmatig me bedacht welke vluchtwegen er waren als ik me begaf in een grote groep.
Mwah, dat deed je voorheen maybe ook al met het oog op brand oid denk ik.
Maar thuis blijven uit angst dat er heel misschien iets zal gebeuren is onnodig vind ik.
Mwah, dat deed je voorheen maybe ook al met het oog op brand oid denk ik.
Maar thuis blijven uit angst dat er heel misschien iets zal gebeuren is onnodig vind ik.
De kans op een aanslag blijft vrij klein maar als er naast me opeens een bebaard figuur zich gaat bezighouden met korangebeden ben ik toch snel weg denk ik.