MuscleMeat

Nieuwjaarsfestijn in Rotterdam doelwit terroristen

:roflol: ja, ze kunnen niet hebben dat mensen feest vieren, omdat ze zelf zo'n verrot en k*t leven hebben tot ze dood gaan, want dan pas is daar eeuwige blijdschap en het perfecte leven voor hun.

Lang leve de politie ('die hier toch geen fl**ker doet')!

Godvergeten k*tfundi's. Moge Allah ze verteren in zijn vuur. (eeeh....) Immers, hij moet het er niet mee eens zijn geweest -> vergelding. (dat kan ik dan weer waarderen aan die Allah he :D)

Enfin, goed dat er zo kordaat is opgetreden en nieuwjaar geen bloedbad is geworden.

Maar het land uit ? nee he wat een onzin is dat toch he.Gewoon nog een keer proberen en dan hoop ik dat de bom voor jou harses ontploft sjappie :D

t*ring, wat eng. Gestoord.

Ja, behoorlijk.

Maar er zullen nu wel andere mogelijkheden/methode´s ontwikkeld worden om een bloedbad te veroorzaken. Er lopen genoeg mensen rond met Islamitische extremistische denkwijzen.

Maar wat is hun motivatie: De strijd tegen het terrorisme/Taliban, Wilders etc etc?

Ja, behoorlijk.

Maar er zullen nu wel andere mogelijkheden/methode´s ontwikkeld worden om een bloedbad te veroorzaken. Er lopen genoeg mensen rond met Islamitische extremistische denkwijzen.

Maar wat is hun motivatie: De strijd tegen het terrorisme/Taliban, Wilders etc etc?

Vraag ik me ook af idd.

De strijd tegen arnoldfan.:roflol:

Ik ben benieuwd naar de rede waarom ze een bloedbad wilde aanrichten.

ALLAH AHKBAR!!!!

Heb toch regelmatig me bedacht welke vluchtwegen er waren als ik me begaf in een grote groep.

Ik heb sinds Lowlands 1998 (eerste keer dat ik er was) een groeiende hekel aan enorme mensenmassa's. Er zit geen geweten in. Vind er ook erg weinig meer aan om met z'n duizenden opeen gepakt te zitten.

ga je het nu niet een beetje hypen? :D

Maar het land uit ? nee he wat een onzin is dat toch he.Gewoon nog een keer proberen en dan hoop ik dat de bom voor jou harses ontploft sjappie :D

Aha, je hoopt dus dat ze slagen? Beetje vreemde spagaat maak je op die manier...

Mja, het stomme is alleen dat imo terrorisme zijn doel heeft bereikt zodra dat een overheersende gedachte wordt. In oorlog lijkt het aantal doden, gewonden en vernielde gebouwen/infrastructuur leidend (al is dat maar tot op zeker hoogte), terrorisme floreert in de aanwezigheid van ANGST.

'Paniek Angst' verlamt een samenleving.

• Topic Starter Topic Starter
Nou er zit heus wel meer achter dan alleen allah.

Heb toch regelmatig me bedacht welke vluchtwegen er waren als ik me begaf in een grote groep.

Mwah, dat deed je voorheen maybe ook al met het oog op brand oid denk ik.
Maar thuis blijven uit angst dat er heel misschien iets zal gebeuren is onnodig vind ik.

Vanwaar ineens die angst marjolein.Kom je soms uit rotterdam ?

• Topic Starter Topic Starter
Mwah, dat deed je voorheen maybe ook al met het oog op brand oid denk ik.
Maar thuis blijven uit angst dat er heel misschien iets zal gebeuren is onnodig vind ik.

Ach ik wilde altijd al met een grote knal gaan :D De kans op een aanslag blijft vrij klein maar als er naast me opeens een bebaard figuur zich gaat bezighouden met korangebeden ben ik toch snel weg denk ik.

De reden is waarschijnlijk gewoon westerlingen/'heidenen'-haat. En het is eng omdat het opeens zo dichtbij is.

Terug
Naar boven