XXL Nutrition

Night Protein - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


[IMGREV]
NightProtein_XXLNutrition.jpeg
[/IMGREV]
  • Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Gelijkmatige eiwit-afgifte over 7 volle uren
    Stimuleert nachtelijke eiwitsynthese, dus beter spierherstel en meer spiergroei
    Bomvol aminozuren waaronder BCAA’s, de bodyguards van jouw spieren
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Cookies & Cream
  • Welke dosis heb je gebruikt? Voor het slapen gaan 2 scoops + Platte kaas
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXLnutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Goodies, goede service
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €25,95 voor 1100gr
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker!
Naamloos.png


Mijn review:


Zoals in de beschrijving van XXL beschreven, het is een supplement met micellar caseïne, dus zeer goed voor het slapengaan. Alsook staat in de beschrijving dat het eiwitten afgeeft gedurende 7 volle uren, ook dit is niet gelogen! Als je Night Protein eet een half uurtje voor het slapengaan, kom je 's nachts zeker niet wakker met een lege maag, integendeel! Ook hebben mij bij het aanschaffen van het product eerst en vooral de prijs maar zeker de voedingswaarden me erg aangetrokken.

TOP PRODUCT!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ook maar eens naar kijken, heb momenteel die van ON maar die is toch minder goed in voedingswaarden
 
Smaak is prima te doen. Als je niet teveel water gebruikt en even kort maar krachtig schud heb je een heerlijke pudding. Ik vind het in ieder geval best lekker :D

Hoeveel water gebruik jij om een pudding structuur te krijgen? :)
 
Hoeveel water gebruik jij om een pudding structuur te krijgen? :)

Ik werk met ratio: 1 scoop protein - 1 a 1,5 scoop water. Ik doe het in een kom met een vork om te mengen. Eventueel wat water extra er bij als dat nodig blijkt te zijn.
 
Ik heb de night protein in Cookies and Cream binnen en deze smaak is erg lekker! Top! Veel lekkerder dan de chocolade.
 
Iemand die aan kan geven welke smaak ik echt moet gaan bestellen? Want dan doe ik straks weer even een bestelling bij XXL :)

Heb sowieso al gelezen dat pistache en appeltaart goed zijn?
 
Iemand die aan kan geven welke smaak ik echt moet gaan bestellen? Want dan doe ik straks weer even een bestelling bij XXL :)

Heb sowieso al gelezen dat pistache en appeltaart goed zijn?


Cookies vanille chocolade cocos geproeft alle erg leker!
 
Iemand die aan kan geven welke smaak ik echt moet gaan bestellen? Want dan doe ik straks weer even een bestelling bij XXL :)

Heb sowieso al gelezen dat pistache en appeltaart goed zijn?

JIj hebt het over de whey delicious smaken. Pistache en appeltaart is er niet in night protein ;)
 
Iemand die aan kan geven welke smaak ik echt moet gaan bestellen? Want dan doe ik straks weer even een bestelling bij XXL :) Heb sowieso al gelezen dat pistache en appeltaart goed zijn?
JIj hebt het over de whey delicious smaken. Pistache en appeltaart is er niet in night protein ;)

Haha inderdaad verkeerde topic,

als je voor whey delicious gaat PISTACHE!!!
dikke nummer 1, dit weekend mn nieuwe pot cappucino openen kijken of die de pistache van de #1 af kan halen haha
 
Oh haha ja dan haal ik ze door elkaar! Maar bedoel wel lekkere smaak night protein. Heb nu chocolade en die gaat opzich wel :)
 
Vandaag de smaak Banaan eens op, ook echt een aanrader!
 
Vandaag de smaak Banaan eens op, ook echt een aanrader!

Ik ben zefl niet zo van de whey met bananen smaak.. vind die vaak niet lekker.. of chemisch
smaken zou ik die dan lekker vinden?

heb zelf nu de chooclade heeeeeerlijk!!!!

Wilt iemand miss een sample maken & opsturen, stuur ik jou een sample chocolade :D
 
Ik ben zefl niet zo van de whey met bananen smaak.. vind die vaak niet lekker.. of chemisch
smaken zou ik die dan lekker vinden?

heb zelf nu de chooclade heeeeeerlijk!!!!

Wilt iemand miss een sample maken & opsturen, stuur ik jou een sample chocolade :D

Choco is top! en ik heb een nieuwe smaak gemaakt :brew: die is superrrrrrrrrr!! :p
 
zit nu op de helft van me Pot chocolade. deze smaakt opzich niet verkeerd maar ik doe er nog een schepje pure cacao poeder door om hem wat puurder te krijgen.

ps. de (donker)bruinige bolletjes door het poeder de choco is ook cacao neem ik aan?
 
zit nu op de helft van me Pot chocolade. deze smaakt opzich niet verkeerd maar ik doe er nog een schepje pure cacao poeder door om hem wat puurder te krijgen.

ps. de (donker)bruinige bolletjes door het poeder de choco is ook cacao neem ik aan?

ja dat klopt dat is de cacao. Als we meer cacao toevoegen dan daalt het eiwitpercentage weer. We moeten altijd een balans proberen te vinden tussen smaak en voedingswaarden.
 
zit nu op de helft van me Pot chocolade. deze smaakt opzich niet verkeerd maar ik doe er nog een schepje pure cacao poeder door om hem wat puurder te krijgen. ps. de (donker)bruinige bolletjes door het poeder de choco is ook cacao neem ik aan?

Ik vind hem juist heerlijk precies zoals hij is
 
Ik doe er wat kaneel en cacao bij.. Zalig! ook bij de vanille is dat lekker. :)

ben benieuwd naar de nieuwe smaak. :)
 
Back
Naar boven