AndroidHealthClinic

Sticky Nike Air Max topic

Bezoekers in dit topic

Zo jammer dat we geen adidas topic hebben :(
Even het Adidas gehalte op't forum ophogen;

1LxsRoWl.jpg
 
Laatst bewerkt:
Deze twee had ik vroegahhh en nog een paartje volgens mij.

Bekijk bijlage 401773



Bekijk bijlage 401774
wist je dat toen ze voor het eerst uitkwamen je die blauw roze had en de oranje, iedereen vond ze zo dope dat model maar de kleuern stond niemand aan, oranje vonden we nog de ergste dus gingen we voor de roze met blauw, pas later werden air max (en aussie) gabber tenue
De lederen waren de mooiste, wit zwart en ooit heb ik creme bruin lederen gehad maar pas veel later.
 
Op de valreep heb ik deze nog kunnen vinden in de juiste maat in een webshop in Spanje :cool:

p_16721556_94573136_4582886.jpg


En dit WMNS model vind ik ook lekker zomers, dus HillR lief aangekeken en het mocht van de baas :engel:

Nike-Womens-Air-Max-1-Premium-SC-Jewel-Summit-White-Metallic-Gold-Extra-1600.jpg
 
Op de valreep heb ik deze nog kunnen vinden in de juiste maat in een webshop in Spanje :cool:

p_16721556_94573136_4582886.jpg


En dit WMNS model vind ik ook lekker zomers, dus HillR lief aangekeken en het mocht van de baas :engel:

Nike-Womens-Air-Max-1-Premium-SC-Jewel-Summit-White-Metallic-Gold-Extra-1600.jpg
Die zijn allebei niceeee!
 
Zou nog wel een paar yeezys willen nohomo :emo:
 
Zou nog wel een paar yeezys willen nohomo :emo:

De nieuwe releases zijn erg goedkoop om resell te krijgen. Worden gewoon voor retail prijzen verkocht.
Had mijn Blue Tints laatst voor €250,- verkocht :( Niet meer de good old days dat ik ze nog voor veel geld kon flippen.

Gelukkig zijn de oude nog wel redelijk exclusief :fire:
 
De nieuwe releases zijn erg goedkoop om resell te krijgen. Worden gewoon voor retail prijzen verkocht.
Had mijn Blue Tints laatst voor €250,- verkocht :( Niet meer de good old days dat ik ze nog voor veel geld kon flippen.

Gelukkig zijn de oude nog wel redelijk exclusief :fire:
Vroegaaah toen ik nog de oude yeezys had. En dan de nike, niet adidas.
 
Maat 47? Zo groot lijkt ze niet :D
 
:roflol: Legit Nikes kopen voor 27,00 per paar zeker.. Hoe achterlijk moet je eigenlijk zijn om bij zulke malafide webshops iets te bestellen? :dunno:
 
Op de markt in Macedonië en Turkije zag ik ook voor 5 tientjes de nieuwste Nike Free Runners liggen. Als je ze aanraakte sprongen de naden al los. Zelfde laken een pak als de bekende Ray Bans die je op straat in een willekeurig Zuid-Europees land kunt afdingen tot 5 euro bij iedere Afrikaanse bootvluchteling. Allemaal hardstikke echt volgens de verkopers. :roflol:

Als je dan wel echte merkproducten voordelig wil kopen, wacht dan op een een magazijnuitverkoop bij een betrouwbare winkel of goede aanbieding op iBood; meestal heb je dan wel oude voorraad en niet de nieuwste versie. Of koop je zooi op vakantie in het buitenland, bijv. VS, UK, Duitsland, bij een officiele winkel; vaak al goedkoper dan in NL.
 
Laatst bewerkt:
Op de markt in Macedonië en Turkije zag ik ook voor 5 tientjes de nieuwste Nike Free Runners liggen. Als je ze aanraakte sprongen de naden als los. Zelfde laken een pak als je bekende Ray Bans die je opstraat in een willekeurig Zuid-Europees land kunt afdingen tot 5 euro bij iedere Afrikaanse bootvluchteling. Allemaal hardstikke echt volgens de verkopers. :roflol:

Als je dan wel echte merkproducten voordelig wil kopen, wacht dan op een een magazijnuitverkoop bij een betrouwbare winkel of goede aanbieding op iBood; meestal heb je dan wel oude voorraad en niet de nieuwste versie. Of koop je zooi op vakantie in het buitenland, bijv. VS, UK, Duitsland, bij een officiele winkel; vaak al goedkoper dan in NL.

Lang leven iBood. Meerdere Vans daar gescoord voor €20-30 haha.
Via UK is sowieso altijd een optie en vaak goedkoper door de gunstige euro/pond koers.

www.asos.com
DSM London

Voor asos:
Zet je land op UK - Betaalmiddel Pond.
Dan kan je via dat alsnog naar NL shippen, maar scheelt je al +-20-30% in de kosten.

(Asos is sowieso een super chille website. Ook voor kleding. Je kan er voor €80 een outfit samen stellen waar je al beter gekleed bent dan 90% van de NL'ers)
 
Laatst bewerkt:
Lang leven iBood. Meerdere Vans daar gescoord voor €20-30 haha.
Via UK is sowieso altijd een optie en vaak goedkoper door de gunstige euro/pond koers.

www.asos.com
DSM London

Voor asos:
Zet je land op UK - Betaalmiddel Pond.
Dan kan je via dat alsnog naar NL shippen, maar scheelt je al +-20-30% in de kosten.

(Asos is sowieso een super chille website. Ook voor kleding. Je kan er voor €80 een outfit samen stellen waar je al beter gekleed bent dan 90% van de NL'ers)
In het verleden kocht ik hardloopschoenen vaak via www.wiggle.co.uk, scheelde ook veel en je kunt gewoon met iDeal betalen en gratis retourneren. Zeker als je op de aanbiedingen/uitverkoop let.

Boxershirts via iBood moet je trouwens wel mee oppassen. Het is vaak toch iets mindere kwaliteit en meestal zijn het trunks, van die shorts met korte pijpjes. Ik heb één keer de vergissing begaan die te bestellen (Armani of Diesel volgens mij). Die dingen zitten zo kut, als je gaat squatten gaan ze als een string tussen je bilnaad zitten. Na 3x dragen weggeflikkerd.
 
In het verleden kocht ik hardloopschoenen vaak via www.wiggle.co.uk, scheelde ook veel en je kunt gewoon met iDeal betalen en gratis retourneren. Zeker als je op de aanbiedingen/uitverkoop let.

Boxershirts via iBood moet je trouwens wel mee oppassen. Het is vaak toch iets mindere kwaliteit en meestal zijn het trunks, van die shorts met korte pijpjes. Ik heb één keer de vergissing begaan die te bestellen (Armani of Diesel volgens mij). Die dingen zitten zo kut, als je gaat squatten gaan ze als een string tussen je bilnaad zitten. Na 3x dragen weggeflikkerd.
Gewoon niet squatten dus.
 
Teringziek deze

www.asos.com

Voor asos:
Zet je land op UK - Betaalmiddel Pond.
Dan kan je via dat alsnog naar NL shippen, maar scheelt je al +-20-30% in de kosten.

(Asos is sowieso een super chille website. Ook voor kleding. Je kan er voor €80 een outfit samen stellen waar je al beter gekleed bent dan 90% van de NL'ers)

Nooit aan gedacht om dat te doen, thanks.
+ altijd studentenkorting prima is het perfect idd :D
 
Back
Naar boven