MuscleMeat

Sticky Nike Air Max topic

deze sowieso halen voor in de zomer: [Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Staat van beiden is prima. Uiteraard wel gedragen, maar goed voor gezorgd. De Animals hebben bijvoorbeeld bijna geen hairloss / slijtage plekken.
Heb maat 43.

Ja dan komt een nieuwe release, maar waarschijnlijk worden ze iets aangepast. Vorig jaar kwamen namelijk ook de Safari's weer opnieuw uit, maar die zagen er toch heel anders uit dan de OG's...
Die zijn beide wel veel geld waard man zeker als ze in nette staat zijn.

deze sowieso halen voor in de zomer: [Link niet meer beschikbaar]

Fucking vet! Zijn ze al ergens te koop?
Ik heb zelf ook een schoenen fetish. Ik heb meer schoenen dan mijn vrouw haha. Ook een paar max 1 over, helaas zijn de meesten gesneuveld tijdens festivals ofzo...

Ik haalde ze jaren geleden uit the USA, samen met wat vrienden. Had ik voor 80/90 euro nieuwe air max 1.

Fucking vet! Zijn ze al ergens te koop?
Ik heb zelf ook een schoenen fetish. Ik heb meer schoenen dan mijn vrouw haha. Ook een paar max 1 over, helaas zijn de meesten gesneuveld tijdens festivals ofzo...

Ik haalde ze jaren geleden uit the USA, samen met wat vrienden. Had ik voor 80/90 euro nieuwe air max 1.
gewoon even op de naam op google zoeken en je komt er al op, kosten volgens mij €145?
Ja ik zelf ook, heel veel via ebay gehaald, ik had echt een air max verslaving maar mijn neef die was nog iets erger, die had echt 30+paar, ook allemaal aparte voor verzameling

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
:windup: Weet niet of ik ze nou spuuglelijk vind of toch wel mooi

819523-006_1.jpg

Air Max Classic BW , best shoes ever :bow:

dj0dc4frw6dno.jpg

Dit zijn mijn schoenen waar ik dagelijks mee loop.
De Jordans lopen geweldig omdat ze echt super licht zijn.
De M90 ( nee zijn geen classics ) heb ik al jaren gezien me overgewicht wat ik had. Een van de weinige schoenen waar ik goed mee kon/kan lopen.

had altijd die airmax 90's maar vind ze niet zo mooi meer, tegenwoordig air max one en air max sb koston

NIKE-AIR-MAX-1-PREMIUM-BLACK-N-BLUE.jpg

nike-sb-eric-koston-2-max-villain-red-1.jpg

nike-koston-max---white-b-3.jpg

Terug
Naar boven