Psvcr7
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.993
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 86kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die zijn beide wel veel geld waard man zeker als ze in nette staat zijn.Staat van beiden is prima. Uiteraard wel gedragen, maar goed voor gezorgd. De Animals hebben bijvoorbeeld bijna geen hairloss / slijtage plekken.
Heb maat 43.
Ja dan komt een nieuwe release, maar waarschijnlijk worden ze iets aangepast. Vorig jaar kwamen namelijk ook de Safari's weer opnieuw uit, maar die zagen er toch heel anders uit dan de OG's...
deze sowieso halen voor in de zomer: [Link niet meer beschikbaar]
gewoon even op de naam op google zoeken en je komt er al op, kosten volgens mij €145?Fucking vet! Zijn ze al ergens te koop?
Ik heb zelf ook een schoenen fetish. Ik heb meer schoenen dan mijn vrouw haha. Ook een paar max 1 over, helaas zijn de meesten gesneuveld tijdens festivals ofzo...
Ik haalde ze jaren geleden uit the USA, samen met wat vrienden. Had ik voor 80/90 euro nieuwe air max 1.

Die zijn beide wel veel geld waard man zeker als ze in nette staat zijn.

deze sowieso halen voor in de zomer: [Link niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Weet niet of ik ze nou spuuglelijk vind of toch wel mooi
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ga ook voor lelijk[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Groot Jordan fan hier....
Dit zijn mijn huidige trainingschoenen:
![]()
Oh sorry...zag meerdere Jordans, dus dacht dat 't geen probleem was. Ik haal m'n post weg...
ik was niet serieus

Shit, moet ik die foto weer gaan zoeken...deze heb ik, denk dat het van de zelfde collectie is
deze heb ik, denk dat het van de zelfde collectie is
![]()
deze heb ik vorige week gekocht
![]()
Vind die allebei ook gaaf. Bovenste wel het meeste. Denk inderdaad dat die van dezelfde collectie is