- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb hier ook nog wel een x aantal paar staan die een opfrisbeurt nodig hebben. Leuk.
Ik blijf me verbazen hoe je dit elke keer voor elkaar krijgt. Super vette schoenen.Kleine sneakerverslavingsupdate;
Toegevoegd aan de collectie
![]()
![]()
![]()
![]()
Hebben jullie trouwens ervaring met StockX, zitten daar nog steeds importkosten op als je buiten europa besteld? Ik weet dat in het verleden hier wel veel gezeik mee was.
Kleine sneakerverslavingsupdate;
Toegevoegd aan de collectie
![]()
![]()
![]()
![]()

Waar vind je tegenwoordig nog mooie air max 1's? Op de gewone sneakershops is het allemaal zo'n standaard spul en op Ebay is tegenwoordig ook niets meer te vinden
SneakerjagersIemand hier een goede site voor Nike Airmax? Ben op zoek naar die bruine soort suede achtige
Welke maat heb je?
Welke maat heb je?
![]()
Nike Air Max 1 Flax (2017)
Buy and sell StockX Verified Nike shoes on StockX including the Nike Air Max 1 Flax (2017) Men's and thousands of other sneakers with price data and release dates.stockx.com
Even selecteren daar op US11.
Via ebay zit de import kosten er niet gelijk bij?Even selecteren daar op US11.
Of deze:
![]()
Size 11 - Nike Air Max 1 Premium Wheat 2017 for sale online | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Size 11 - Nike Air Max 1 Premium Wheat 2017 at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com