Fitness Seller

Sticky Nike Air Max topic

Vanmiddag nog deze besteld...
7A6784F6-C344-4D7A-9F11-E5B01658E5DE.jpeg

Met een beetje geluk komen ze vandaag binnen... 19 dec besteld...
Door de Brexit ietwat vertraagd :-)

46F693ED-F2D7-4972-90CF-A1E05BE7D18F.jpeg

voor de zomer

Waar vind je tegenwoordig nog mooie air max 1's? Op de gewone sneakershops is het allemaal zo'n standaard spul en op Ebay is tegenwoordig ook niets meer te vinden

Wow lachen dit topic. Ook ik ben redelijk sneakerfan. Vooral met leer, stof en suede, ben minder van het plasticachtige.

Heb me het afgelopen jaar redelijk kunnen inhouden met nieuwe schoenen kopen maar deze maxjes heb ik momenteel:

AM 90 Royal SP
1616494338298.png

AM90 Varsity Pack muted bronze
1616494291201.png

AM1 Premium
1616494399967.png

Verder ook wat Air force, converse en karhu's. Zeker fan van de karhu's!

Hebben jullie trouwens ervaring met StockX, zitten daar nog steeds importkosten op als je buiten europa besteld? Ik weet dat in het verleden hier wel veel gezeik mee was.

Hebben jullie trouwens ervaring met StockX, zitten daar nog steeds importkosten op als je buiten europa besteld? Ik weet dat in het verleden hier wel veel gezeik mee was.

Alle prijzen die je ziet tijdens het bieden of kopen zijn inclusief. Er worden geen import duties meer berekend door de douane, deze zijn reeds voldaan. Daar komt ook het grote prijsverschil tussen de werkelijke vraagprijzen en de prijzen waarvoor je ze kunt kopen vanuit Nederland bijvoorbeeld.

• Like
Waarderingen: Vonk
Iemand hier een goede site voor Nike Airmax? Ben op zoek naar die bruine soort suede achtige

Deze zoek ik:
550x271.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Terug
Naar boven