- Waardering
- 9.211
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
ik heb een 20 pk langstaart buitenboord motor te koop
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb een 20 pk langstaart buitenboord motor te koop
Had toevallig een kwartier voor jouw bericht onderstaande besteld op Zalando voor €135.Kleine heads - up :
Alles 30% korting op de officiële nike website (inclusief items in de sale)
Staan een paar mooie pareltjes tussen!

Had toevallig een kwartier voor jouw bericht onderstaande besteld op Zalando voor €135.
Met de korting op de Nike website nog geen €100! Natuurlijk Zalando geannuleerd...
Ben zelf wel van de lichte sneakers als ik zo in m'n kast kijk. M'n twee lievelingskleuren zitten hierin verwerkt, dus ben helemaal enthousiast!
Voor het eerst dat ik AM 90's koop btw.
![]()

Poehh shoutout naar jouKleine heads - up :
Alles 30% korting op de officiële nike website (inclusief items in de sale)
Staan een paar mooie pareltjes tussen!

Euh...Poehh shoutout naar jou
![]()
Dan wel geen Air Max maar een of andere schoen die uit 2030 komt gekocht
Van 180 afgeprijsd naar 75
t*ring wat lelijk. Het feit dat iets flink is afgeprijsd betekent nog niet dat je het gelijk moet kopen...Poehh shoutout naar jou
![]()
Vind ze wel hardt*ring wat lelijk. Het feit dat iets flink is afgeprijsd betekent nog niet dat je het gelijk moet kopen...
Gemeld wegens off topic. Dit is een Air Max topic.Ik heb meteen maar romaleos gekocht, had al 6 jaar dezelfde Adidas powerlift schoenen dus tijd voor nieuwe![]()
Vroeger liepen mensen met een klompvoetje hiermee, mooi om te zien dat een merk als Nike inclusief wil zijn.![]()
Ben ik de enige die wel eens spijt heeft zodra die op "bestellen" heeft geklikt?
Deze gisteren besteld, maar vandaag heb ik er spijt van. Hopelijk zijn ze in het echt wel ok
![]()
Ik heb er de 25ste samengesteld en zouden morgen de 5de geleverd moeten worden. Gaat best wel snel als je weet dat ze ze in china maken.Vandaag deze zelf samengestelde air max 90 besteld. Lekker simpel 2-tone. Ik ben nooit zo van de multi color geweest. 🤪
Via Nike app zelf zelf te customizen alleen jammer dat de levertijd bijna 1 maand, maar op zich begrijpelijk gezien ze speciaal moeten worden geproduceerd.