Fitness Seller

Sticky Nike Air Max topic

Bezoekers in dit topic

Alleen vind die anti creasers zo kut voelen in me schoen, vooral bij air forces
 
Ik verbaas me weleens over de slechte kwaliteit dat de Nike factories uit komt rollen en door de QC komt. Maar verbaas me eigenlijk nooit over het feit dat een Rip off met een maandje of twee doormidden breekt.
Als dat niet het geval is ben je natuurlijk gewoon een ecto ;)
Het lijkt me leuk als het punt komt dat je nep van echt kan onderscheiden doordat nep een betere kwaliteit heeft.

Tevens vraag ik me af wat ik in dit topic te zoeken heb.
/out
 
Voelt niet als plastic voelt echt wel goed aan. Maarja als ze kapot gaan gaan ze maar kapot. Maar heb er een goed gevoel bij, ga echt geen 1000€ voor die sneaker geven. Travis scott x nike schoenen komen straks ook voor retail en resell voor 1000€. Wil straks ook een scooter kopen
Beter spaar je even door voor een auto
 
Zonde dat ze dan net tot 48,5 gaan. Had ze liever een half maatje groter gehad. Toch een poging wagen om ze te krijgen zometeen :o
Ano_081222 heb jij die maat 48,5 gekaapt? Instant uitverkocht terwijl de gangbare maten enkele minuten na de release nog beschikbaar waren :s
 
image.jpg

Ze zien er wel heel clean uit
 
DAB223FA-CE19-472B-90AB-E2F82F6F9AAD.png

Deze 2 dunk lows komen morgen uit om 09;00 nike website. Ik ga voor de licht paarse omdat ik ook een aantal lichte nike shirts/truien heb
 

Bijlagen

40D3CF73-8D2B-490B-B4AB-BBFD33D8FE3E.png
Back
Naar boven