- Waardering
- 7.413
- Lengte
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 42%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook dik, mij te veel moeite om schoon te houden

gadverdamme zeg wat lelijk
Haha met een mooie broek eronder zijn ze echt mooi
Zijn op 1:1 denk je ik ga 1k voor die sneakers neerleggen ik ben niet gek😂. Vond die sneaker gewoon erg mooi maar ga geen 1000 neerleggenHaters zijn dure schoenen
Zou ze zelf niet kopen maar toch swag
Real? Want die echte kosten 1k+ als ik me niet vergis?

Real? Want die echte kosten 1k+ als ik me niet vergis?![]()
Doen heel veel sneaker heads met dit soort schoenenZijn op 1:1 denk je ik ga 1k voor die sneakers neerleggen ik ben niet gek😂. Vond die sneaker gewoon erg mooi maar ga geen 1000 neerleggen
Doen heel veel sneaker heads met dit soort schoenen
Waar heb je ze gekocht? Hypeunique?Doen heel veel sneaker heads met dit soort schoenen
Heb bepaalde mensen in china in me contacten staan
Ojee

Hoezo lach je me uit? Heb precies dezelfde schoen voor minder
De manier hoe je dit zegtHoezo lach je me uit? Heb precies dezelfde schoen voor minder
.Zijn niet echt zijn gewoon 1:1 man. Had ik ook al gezegdDe manier hoe je dit zegt.
Als je nou een collector kende of het neefje van kraantje pappie was en die fixt shit voor jou was het wat anders.
Maar uit china en echte schoenen voor veel minder dan wat mensen voor echte schoenen betalen is redelijk discutabel als je het mij vraagt.
Mochten het wel echte zijn more power naar jou en heb je een chille connectie maar heb je ze al een keer laten testen op echtheid?
Wat is 1op1?Zijn niet echt zijn gewoon 1:1 man. Had ik ook al gezegd