- Waardering
- 10.297
- Lengte
- 2m10
- Massa
- 52kg
- Vetpercentage
- 1%
Namaak maar top kwaliteit
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Namaak maar top kwaliteit
Nep
Oke sorry wist ik niet.
Knettergek als je daar 1000€ voor neerlegt
Exacte kopie
Je verbaast je echt hoe goed die producten zijn, is niet te onderscheiden
Je verbaast je echt hoe goed die producten zijn, is niet te onderscheiden

Zit echt verschil in man bij wie je ze koopt. Meestal is dat wel het geval maar die ik heb gekocht heeft me echt verbaast loopt ook echt chillIk verbaas me weleens over de slechte kwaliteit dat de Nike factories uit komt rollen en door de QC komt. Maar verbaas me eigenlijk nooit over het feit dat een Rip off met een maandje of twee doormidden breekt.
Als dat niet het geval is ben je natuurlijk gewoon een ecto![]()
Zit echt verschil in man bij wie je ze koopt. Meestal is dat wel het geval maar die ik heb gekocht heeft me echt verbaast loopt ook echt chill
Ik verbaas me weleens over de slechte kwaliteit dat de Nike factories uit komt rollen en door de QC komt.
Had nikes van 100 euro die kei snel kapot was, echt kut.Weet het zelf ook nog niet over deze kan zo zijn dat ze binnen 2maand stuk zijn. Maar de schoenen voelen goed😂Ik heb nog nooit kwalitatief goede neppers gezien, maar misschien ligt dat inderdaad gewoon aan mij.
Heb 58€ betaald schoen is tot nu toe primaVeel mensen denken bij namaak schoenen nog de gucci en loui schoenen uit turkije 20 jaar geleden die half van plastic waren.
Tegenwoordig is die markt echt zwaar verbeterd en zijn de materiaal keuze ook identiek aan de duurdere materialen die de echte fabrikant ook gebruikt (oa leer/suede etc), hierdoor kosten “namaak” schoenen wel stukken meer dan vele denken. Het verschil namaak vs echt zie je bij een topkwaliteit schoen echt 0.0, betaald dan ook wel 150/200€ voor een “namaak”, maar aan de andere kant een louboutin, philipp plein, balenciaga en dat soort merken kosten nieuw ook 700€+.
Idem dito voor tassen etc.
Ja dan heb je waars de plastic variant, niks mis mee maar de levensduur is echt aanzienlijk korter zou ze zeker niet nat maken of aandoen op stap als men per ongeluk erop kan gaan staan en waarschijnlijk zijn niet alle details / materiaal keuze 1op1, maar dan nog zolang je beetje zuinig op je schoen bent moet ie wel jaartje meegaan.
Voelt niet als plastic voelt echt wel goed aan. Maarja als ze kapot gaan gaan ze maar kapot. Maar heb er een goed gevoel bij, ga echt geen 1000€ voor die sneaker geven. Travis scott x nike schoenen komen straks ook voor retail en resell voor 1000€. Wil straks ook een scooter kopenJa dan heb je waars de plastic variant, niks mis mee maar de levensduur is echt aanzienlijk korter zou ze zeker niet nat maken of aandoen op stap als men per ongeluk erop kan gaan staan en waarschijnlijk zijn niet alle details / materiaal keuze 1op1, maar dan nog zolang je beetje zuinig op je schoen bent moet ie wel jaartje meegaan.
Zonde dat ze dan net tot 48,5 gaan. Had ze liever een half maatje groter gehad. Toch een poging wagen om ze te krijgen zometeen

Ja zou het zelf ook niet doen, maar komt omdat ik geen collector ben en me geld liever naar de mac breng. Andere hebben weer andere interesses dus is persoonlijk.Voelt niet als plastic voelt echt wel goed aan. Maarja als ze kapot gaan gaan ze maar kapot. Maar heb er een goed gevoel bij, ga echt geen 1000€ voor die sneaker geven. Travis scott x nike schoenen komen straks ook voor retail en resell voor 1000€. Wil straks ook een scooter kopen
Kreukels zitten ook al in me jordan lows probeer ze nu met anti creaser te dragenJa zou het zelf ook niet doen, maar komt omdat ik geen collector ben en me geld liever naar de mac breng. Andere hebben weer andere interesses dus is persoonlijk.
Wat je bij jou schoenen gaat merken is de kreukels/rimpels die in de neus van je schoen gaan komen en ook blijvend zullen zijn. Als je ze mee neemt op stap etc waar ze veel te verduren krijgen dan zal je zien dat de schoen langzaam uit mekaar gaat vallen bij de aanhechtingen van de materialen. Gewoon aandoen op een date als je 1 op 1 ergens heen gaat, die schoen aan doen naar een festival is mee einde oefening bijvoorbeeld.