MuscleMeat

Nitwit's log

mooie foto Nitwit... Je ziet er echt goed uit!

....... Wauw...........

:D

Netjes hoor!

Ik heb even getwijfeld, aan de andere kant: wtf.. Ik train ervoor, ik werk ervoor, ik mag het laten zien :cool: Dat ik toevallig vrouw ben, so be it. Het gaat om de sport.

Geen super kwaliteit foto (via spiegel) ik hoop binnenkort even een kennis van mij te laten fotograferen..Deze is van gisteren, ik ben er blij mee!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik kan goed merken dat de benen weer getraind kunnen worden, al is het nog voorzichtig. Ik ben verder wat aan het spelen met mijn gewichten. Langzaam aan het zoeken naar mijn max om vanaf daar weer af te zakken en op te werken. Een beetje rommelen is niet erg, ik heb mijzelf 2 jaar gegeven om te komen waar ik wil zijn.. No stress.

Nice, benen gaan goede kant op. Nieuwe Dana Lynn Bailey over 2 jaar

Buik ziet er zeer goed uit! En aan je motivatie te zien zal 't zelfs nog mooier worden!!

Eens, maar zo'n plat buikje als jij komt al zelden voor bij vrouwen die niet zijn bevallen. Laat staan bij degenen die dat wel hebben. De statistieken maken jouw prestatie IMO des te mooier. :)

Klein beetje genetisch voordeel mag he,.. :D
Dat voordeeltje heb ik gelukkig ook!! Ik zou volgens mij helemaal gek worden van zo'n rolletje op de buik wat vele vrouwen hebben.

Hele mooie sexy foto:)..
Ik ben benieuwd of je werkelijk gaat bulken en wat het resultaat daarvan is. Hoewel jij een stuk langer bent (en ik jaloers ben op jouw lange benene;))hebben we wel beide van nature dat slanke figuur. Dat is om slank te zijn een super voordeel, om te bulken denk ik een nadeel..

• Topic Starter Topic Starter
Ja, dat bulken.. ik ben er nog niet aan uit. Ik wil het zo veel mogelijk blijven doen zoals ik nu doe, gewoon goed blijven eten en daar het max. uithalen. Zolang dat nog groei oplevert, vind ik het best!
Dan ga ik mijzelf niet die bulk aan doen.

Naomi, dat heb ik dus ook: ik zou echt NOOIT een vetrol op mijn buik willen, dan ga ik huilen hoor :D

Thanks voor de complimenten dames!

Zie de foto nu pas... mooie buik
Plat en gespierd zoals een hoop dames het graag hebben
Benen zien er ook gespierd uit
Denk dat het bij een betere belichting nog mooier is.
Wat Aradev zegt is waar best Sexy ook trouwens ;) mag best gezegt worden toch?

Laatst bewerkt:
Prachtige foto Nitwit! Ik vind je buik echt super!

Zie de foto nu pas... mooie buik
Plat en gespierd zoals een hoop dames het graag hebben
Benen zien er ook gespierd uit
Denk dat het bij een betere belichting nog mooier is.
Wat Aradev zegt is waar best Sexy ook trouwens ;) mag best gezegt worden toch?
De belichting is om te janken ja..
:D Dat kan beter.

Sexy mag ;)

Nou, ik ga vanmiddag dus naar Breda. Dokter Luijtgaarden (orthomanueeltherapeut) bezoeken.
Ergens ben ik er een beetje benauwd voor, stel dat hij iets kapot timmert :eek:
Hij gaat dus met een hamertje mijn ruggewervels nalopen en mijn bekkenstand e.d. bekijken. Ik zit er echt niet op te springen. :o
Eigenlijk ben ik gewoon bang dat er iets fout gaat waardoor ik helemaal niet meer kan sporten. Aan de andere kant: ik ben niet de eerste die hij behandelt, hij is een gerenomeerd arts die volgens Sickenzs methode werkt..Maar toch.

Het gaat nu redelijk met de pijn, vorige week heeft mijn fysio mij behandelt, maar net even anders dan anders, met als gevolg dat de pijn in mijn SI weer opgelopen was. :mad:
Zo broos is het 'herstel' dus nog.

Aan de andere kant, als de pijn nu weg gehaald kan worden (mogelijk scheefstand van wervel na het ongeluk) kan ik door gaan knallen op mijn trainingen..Ben ZO benieuwd wat ik dan allemaal kan. O.a Squat weer terug omhoog in gewicht :heart:

nice pic! skinnie blij:)

sterkte vanmiddag!

Mijn manueel therapeut ervaar ik als een godsgeschenk. Ik heb vrij ernstige kraakbeenschade tussen mijn onderste ruggewervels (L1-L5). Als gevolg daarvan is de boel vaak niet goed uitgelijnt en sta ik krom als maar kan. Vaak is een bezoek al voldoende om eea op zijn plaats te krijgen, met daarna enkel behandelingen om dat zo te houden.

Ik denk eerder dat je iets hebt om naar uit te kijken, ipv te vrezen. Een manueel therapeut alleen iets manipuleren als het niet zit zoals het hoort en dan heb jij daar baat bij. Qua behandeling niet verwarren met en chiropractor die van alles 'kraakt' zonder dat daar een medische reden voor is.

Hoop dat je er net als ik meteen baat bij hebt iig :)

Alle soorten fysiotherapie zijn een gift van god... Net als alle fysiotherapeuten en studenten :D

Alle soorten fysiotherapie zijn een gift van god... Net als alle fysiotherapeuten en aantrekkelijke en mooi gespierde oudere studenten :D
Fixed.:D

---------- Post toegevoegd Mon 30 Jan 2012 om 12:22 ----------

Net nog even gaan trainen.

Squat
1x5x55/ 2x5x50/2x5x45

MP
2x5x35/2x5x32.5/1x5x30 (moest van ver komen..)

DL
1x5x80/1x3x80/2x5x70/1x5x60 (gaaaaaaaaar....)

Chinups kwamen ook van ver. Na 1x5/1x4 was ik echt te gaar. (DL!)

EN toen gingen we weer offtopic....
Logisch ook, to much sexyness for 1 log!

Mooi slank en droge benen zeg!

Nu maar bouwen, lijkt me echt mooi bij je staan.

Noemt Goodguy mij nu een vrouw?

Terug
Naar boven