Dinky Toy
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 111
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 54kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb even getwijfeld, aan de andere kant: wtf.. Ik train ervoor, ik werk ervoor, ik mag het laten zienDat ik toevallig vrouw ben, so be it. Het gaat om de sport.
Geen super kwaliteit foto (via spiegel) ik hoop binnenkort even een kennis van mij te laten fotograferen..Deze is van gisteren, ik ben er blij mee!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik kan goed merken dat de benen weer getraind kunnen worden, al is het nog voorzichtig. Ik ben verder wat aan het spelen met mijn gewichten. Langzaam aan het zoeken naar mijn max om vanaf daar weer af te zakken en op te werken. Een beetje rommelen is niet erg, ik heb mijzelf 2 jaar gegeven om te komen waar ik wil zijn.. No stress.
Eens, maar zo'n plat buikje als jij komt al zelden voor bij vrouwen die niet zijn bevallen. Laat staan bij degenen die dat wel hebben. De statistieken maken jouw prestatie IMO des te mooier.![]()
Dat voordeeltje heb ik gelukkig ook!! Ik zou volgens mij helemaal gek worden van zo'n rolletje op de buik wat vele vrouwen hebben.
..
)hebben we wel beide van nature dat slanke figuur. Dat is om slank te zijn een super voordeel, om te bulken denk ik een nadeel..
De belichting is om te janken ja..Zie de foto nu pas... mooie buik
Plat en gespierd zoals een hoop dames het graag hebben
Benen zien er ook gespierd uit
Denk dat het bij een betere belichting nog mooier is.
Wat Aradev zegt is waar best Sexy ook trouwensmag best gezegt worden toch?
Dat kan beter.

Fixed.Alle soorten fysiotherapie zijn een gift van god... Net als alle fysiotherapeuten en aantrekkelijke en mooi gespierde oudere studenten![]()

Mack10 is een gift van god... Net als alle gespierde vrouwen![]()

Bijna goed

GoodGuy is een gift van god... Net als alle gespierde vrouwen, zoals Mack10
Killy is ecto.
God houdt niet van ectos![]()