Fitness Seller

Nitwit's log

• Topic Starter Topic Starter
Mooi slank en droge benen zeg!

Nu maar bouwen, lijkt me echt mooi bij je staan.

Dank je.

Noemt Goodguy mij nu een vrouw?
Seems like it..

---------- Post toegevoegd Mon 30 Jan 2012 om 16:57 ----------

Nou, terug van de orthomanueel therapeut. Ik heb er een..euh, bijzondere nasmaak aan over gehouden.

Ooit op je rug op een behandelbank gelegen (in je ondergoed..) met je benen in de lucht a la bevalling :rolleyes::o, en een kerel tussen je benen in met hamertje..die lekker staat te rammen op je bekkenbodem.

Leuk man.. :rolleyes:

Lekker is anders.

Wilde je liever een vrouw:D?

Het had wat minder genant geweest ja.. Aan de andere kant heb ik sowieso een beetje onbestemd gevoel overgehouden aan dit soort praktijken..

Mijn rug is hij ook aan het bewerken geweest met hamertje, ik kan je vertellen: dat is niet fijn.

Ik heb een hoge pijngrens maar dit was gewoon ruk.

Daarnaast heb ik niet het idee dat hij effectief gezien nou echt veel gedaan heeft en ik toch 120 euro lichter ben. :eek:

Het had wat minder genant geweest ja.. Aan de andere kant heb ik sowieso een beetje onbestemd gevoel overgehouden aan dit soort praktijken..

Mijn rug is hij ook aan het bewerken geweest met hamertje, ik kan je vertellen: dat is niet fijn.

Ik heb een hoge pijngrens maar dit was gewoon ruk.

Daarnaast heb ik niet het idee dat hij effectief gezien nou echt veel gedaan heeft en ik toch 120 euro lichter ben. :eek:

Was het je eerste x bij hem?

Nou, terug van de orthomanueel therapeut. Ik heb er een..euh, bijzondere nasmaak aan over gehouden.

Ooit op je rug op een behandelbank gelegen (in je ondergoed..) met je benen in de lucht a la bevalling :rolleyes::o, en een kerel tussen je benen in met hamertje..die lekker staat te rammen op je bekkenbodem.

Lekker is anders.
:roflol: moet mooi zicht geweest zijn :p

Edit: Hamer afpakken en :hamer: :nut:

Laatst bewerkt:
Was het je eerste x bij hem?
Ja, ik moet nog een keer terug komen..maar daar ga ik over nadenken. Voorlopig voel ik weinig verschil..zeg maar. Ben benieuwd hoe het komende week is.

:roflol: moet mooi zicht geweest zijn :p

Edit: Hamer afpakken en :hamer: :nut:

Geen idee of het mooi zicht was, hij wist wel heeeeeel vrolijk te vermelden dat ik 1 van de weinige vrouwen op zijn tafel was zonder overgewicht, en dat hij daar vrolijk van werd. :eek:
Oh lord.. Dan lig je daar ook echt niet lekker.

Geen idee of het mooi zicht was, hij wist wel heeeeeel vrolijk te vermelden dat ik 1 van de weinige vrouwen op zijn tafel was zonder overgewicht, en dat hij daar vrolijk van werd. :eek:
Oh lord.. Dan lig je daar ook echt niet lekker.
Bij volgende afspraak vraag ie vast je nr :D. Het was vast ook een oude vent die er een viespeuk uit ziet:p.

Hij heeft mijn nr. al.. en mijn adres ;-)

Hij heeft mijn nr. al.. en mijn adres ;-)
:roflol: binnenkort staat ie opeens aan je duur met een pak bloemen :eek::p

Voor volgende afspraak moet je een slipje bestellen met daarop "can't touch this" of "out of your league" of iets dergelijks, dan zit jij daar :cool: en hij
okay-face.jpg

Moest het zo een zijn:
Gijs_YBF_2008_015.jpg

Dan was je vast:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
En zette je wellicht meteen 10 afspraken vast :roflol:

Mafkees

Lekker is anders.

Je bent toch niet toevallig een deurtje te ver naar binnen gegaan bij timmerfabriek het houte plankie? :)

Nee klote, dat je zo moet liggen en dat je ook nog geen eens een goed gevoel er aan over houd

Je bent toch niet toevallig een deurtje te ver naar binnen gegaan bij timmerfabriek het houte plankie? :)

Nee klote, dat je zo moet liggen en dat je ook nog geen eens een goed gevoel er aan over houd
En nu verga ik van de pijn in mijn Si gewricht + uitstraling over mijn hele kont. :o

Zal er vast bij horen maar ik ben er niet happy mee.
Hopelijk valt het morgen een beetje mee.

Ik mag niet met gewichten trainen deze week.. ja, dat denk ik ook wel.. vooruit dan, ik zal de squat laten voor wat het is, maar verder..

En nu verga ik van de pijn in mijn Si gewricht + uitstraling over mijn hele kont. :o

Zal er vast bij horen maar ik ben er niet happy mee.
Hopelijk valt het morgen een beetje mee.

Ik mag niet met gewichten trainen deze week.. ja, dat denk ik ook wel.. vooruit dan, ik zal de squat laten voor wat het is, maar verder..

Soms kan je bij een fysio ook eerst een heftige reactie hebben voordat het beter gaat. Misschien hoort het zo.... hoop ik voor jou.
Het vervelendste is toch maar dat je je moet overgeven aan zo'n figuur en je schaamtegevoel opzij moet zetten. Volgende keer kijken of je niet een vrouw kan krijgen voor zoiets (dat moet toch kunnen!)

Soms kan je bij een fysio ook eerst een heftige reactie hebben voordat het beter gaat. Misschien hoort het zo.... hoop ik voor jou.
Het vervelendste is toch maar dat je je moet overgeven aan zo'n figuur en je schaamtegevoel opzij moet zetten. Volgende keer kijken of je niet een vrouw kan krijgen voor zoiets (dat moet toch kunnen!)
Het zijn veelal losse artsen die dit doen. De eerst volgende die volgens Sickenzmethode werkt is in Den Haag zelf. Niet echt naast de deur: en ook een man..

Een vriendin van mij riep op facebook al: leuk nieuw standje :D
Nou...niets nieuws aan, wel nieuw is 50+ser in het visier..gatver.. ik wil er niet meer over nadenken. :D

Schaamte..tja. Het was meer een WTF momentje..

Het zijn veelal losse artsen die dit doen. De eerst volgende die volgens Sickenzmethode werkt is in Den Haag zelf. Niet echt naast de deur: en ook een man..

Een vriendin van mij riep op facebook al: leuk nieuw standje :D
Nou...niets nieuws aan, wel nieuw is 50+ser in het visier..gatver.. ik wil er niet meer over nadenken. :D

Schaamte..tja. Het was meer een WTF momentje..

Ik woon in Den Haag en ben bijna 50
Zal ik ff timmeren? :D

Je hebt gelijk.... gek dat er alleen mannen dit doen.
Ik weet dat ik als puber een keer een onderzoek aan mijn lies en ballen heb gehad door een vrouw (was ik ook niet blij mee) Sta je dan met je broek op je enkels terwijl dat mens je ballen aan het rollen is :(
Gelukkig was ze lelijk anders had je nog kans dat er iets gaat groeien wat je dan niet wil

Je hebt gelijk.... gek dat er alleen mannen dit doen.
Ik weet dat ik als puber een keer een onderzoek aan mijn lies en ballen heb gehad door een vrouw (was ik ook niet blij mee) Sta je dan met je broek op je enkels terwijl dat mens je ballen aan het rollen is :(
Gelukkig was ze lelijk anders had je nog kans dat er iets gaat groeien wat je dan niet wil
Whahahhahahahha.. omg.. net zo erg!hihi..

Komt vast goed met jou hoor (de tijd heelt alle wonden)
Nu ff doorbijten
Ik ga trouwens uitloggen, morgen ben ik er weer op de zelfde tijd om mijn log bij te werken. Fijne avond nog (lekker vroeg slapen is misschien goed voor je ;) )

Terug
Naar boven