XXL Nutrition

Nitwit's log

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga ook plofsnurken ;-) trusten!

volgende keer een paar flinke ruften laten:)

:d

:roflol: binnenkort staat ie opeens aan je duur met een pak bloemen :eek::p

Voor volgende afspraak moet je een slipje bestellen met daarop "can't touch this" of "out of your league" of iets dergelijks, dan zit jij daar :cool: en hij
okay-face.jpg

Moest het zo een zijn:
Gijs_YBF_2008_015.jpg

Dan was je vast:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
En zette je wellicht meteen 10 afspraken vast :roflol:

Jelly dat je er niet uitziet zoals Gijs? :D

hey s, ga je nu cutten of bulken?

Geen van beide. Ik ga mijn schema aanhouden zoals het nu is (iets boven onderhoud eten) ik doe het er voorlopig prima op, ik groei gestaag maar ik groei. Prioriteit ligt op het moment bij het herstellen van mijn blessure en mijn trainingen op orde krijgen. Het voedingsgedeelte is in principe prima, ik kan er voorlopig op door, dus dat doe ik ook nog even.

Training van vanavond ging niet heel lekker, alhoewel de gewichten niet slecht zijn. Ik merk dat ik een griepje onder de leden heb. Toch hoop ik er geen last van te krijgen.

SQ
1x5x50
1x5x60
1x5x55
1x5x50
1x5x40

BP
1x1x50-----> valt me nog mee dat ik het voor elkaar kreeg zo na de blessure.
3x5x45
2x5x40

BOR
1x5x50
2x5x45
2x5x40

Chin ups: 4x5
Leg raises: 3x15

Mooie foto nog, benen wat voller komt wel weer als die blessure wat weg is.

Mooie foto nog, benen wat voller komt wel weer als die blessure wat weg is.
Ja daar hoop ik ook op.. Vandaag voor het eerst met 60kg aan de gang geweest op mijn SQ. Oude PR is 70 maar wel met Smithrek :rolleyes: Ik had nog over maar durfde het nog niet aan met mijn SI gewricht!

Vind dat je wel goede gewichten hebt gepakt. Doe je ook nog warming-up setjes?

Hoop bullshit wordt hier gespamd tussen de trainingen zeg..
Squats zien er goed uit zo pyramide-like. Maar waarom doe je 6 ipv 5 sets bij BP als ik vragen mag?

1x1 noem ik geen set ;-) Wilde proberen gelijk op te pakken met hoog gewicht (voor mij dan) maar dat liet de blessure niet toe.

1x1 noem ik geen set ;-) Wilde proberen gelijk op te pakken met hoog gewicht (voor mij dan) maar dat liet de blessure niet toe.
Ok, ik heb gemist dat het een 1-repper was. Blessure aan de schouder?

Wat maakt het nu in vredesnaam uit of je 5 of 6 setjes doet???
Easy bro. Het viel mij op dat de rest 5×5 was. Ik was gewoon geïnteresseerd of er een achterliggende gedachte achter zat, maar had (zie hierboven) niet gezien dat het een hoge 1-repper was.
Wanneer je een stevige 5×5 pakt is een extra (pre/post) set zonde van je energie.

Ik heb een tijdje wat techniek slordigheid gehad waardoor ik, toen ik eenmaal hoger in gewicht ging, door verkeerd benchen mijzelf geblesseerd heb. Leer je gelijk af.:(

Verstandig. Beter even niet te zwaar maar het volume gewoon ietsje hoger en dan bv 3x5 met een wat lager % van je max. Extra hard concentreren op het afspannen van je rug en rustig zakken.

Verstandig. Beter even niet te zwaar maar het volume gewoon ietsje hoger en dan bv 3x5 met een wat lager % van je max. Extra hard concentreren op het afspannen van je rug en rustig zakken.
Ja juist, de spanning houden en het zakken was ook het probleem :o
Niet spannen en snel zakken..:rolleyes:

Daar heeft DG80 mij op gecorrigeerd, nu gaat het stukken beter maar ik voel zo nu en dan mijn schouder even opkomen.

Voor nu gaat die 5x5 goed, ik hoop dit even op gewicht vast te houden en dan omhoog te gaan.

Heb je nog verder nagedacht over rouleren van focus binnen je trainingen?

Drie keer in de week volle bak full body met meerdere oefeningen per spiergroep is ook vragen om overtrainen en blessures.

Heb je nog verder nagedacht over rouleren van focus binnen je trainingen?

Drie keer in de week volle bak full body met meerdere oefeningen per spiergroep is ook vragen om overtrainen en blessures.
Ja, heb ik gedaan.
Dag 1:Training A (5x5)
Dag 2: Losse training oa. Kuiten, buik, biceps/triceps/schouders met dumbbells+planken Waarom? Omdat ik het ergens toch lekker vind om op isolatie te blijven doen, maar niet meer bij mijn compounds op 1 dag.
Tevens ga ik hier denk ik meer voor de reps dan voor het gewicht.
Dag 3: Training B (5x5)
Dag 4: cardio

Al met al een beetje een 'eigen' ding en 2 dagen de compounds.
Ik heb hier een lekker gevoel bij. :)

Terug
Naar boven