Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
binnenkort staat ie opeens aan je duur met een pak bloemen
Voor volgende afspraak moet je een slipje bestellen met daarop "can't touch this" of "out of your league" of iets dergelijks, dan zit jij daaren hij
![]()
Moest het zo een zijn:
![]()
Dan was je vast:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
En zette je wellicht meteen 10 afspraken vast

Ja

Ja daar hoop ik ook op.. Vandaag voor het eerst met 60kg aan de gang geweest op mijn SQ. Oude PR is 70 maar wel met SmithrekMooie foto nog, benen wat voller komt wel weer als die blessure wat weg is.
Ik had nog over maar durfde het nog niet aan met mijn SI gewricht!Vind dat je wel goede gewichten hebt gepakt. Doe je ook nog warming-up setjes?
Hoop bullshit wordt hier gespamd tussen de trainingen zeg..
Squats zien er goed uit zo pyramide-like. Maar waarom doe je 6 ipv 5 sets bij BP als ik vragen mag?

Ok, ik heb gemist dat het een 1-repper was. Blessure aan de schouder?1x1 noem ik geen set ;-) Wilde proberen gelijk op te pakken met hoog gewicht (voor mij dan) maar dat liet de blessure niet toe.
Easy bro. Het viel mij op dat de rest 5×5 was. Ik was gewoon geïnteresseerd of er een achterliggende gedachte achter zat, maar had (zie hierboven) niet gezien dat het een hoge 1-repper was.Wat maakt het nu in vredesnaam uit of je 5 of 6 setjes doet![]()
Ja juist, de spanning houden en het zakken was ook het probleemVerstandig. Beter even niet te zwaar maar het volume gewoon ietsje hoger en dan bv 3x5 met een wat lager % van je max. Extra hard concentreren op het afspannen van je rug en rustig zakken.

Ja, heb ik gedaan.Heb je nog verder nagedacht over rouleren van focus binnen je trainingen?
Drie keer in de week volle bak full body met meerdere oefeningen per spiergroep is ook vragen om overtrainen en blessures.