XXL Nutrition

No explode nt of crack?

Bij XXL krijg je sowieso bij iedere bestelling samples.

Bij XXL kreeg ik altijd maar 1 sample. Maar als je een sample vroeg van een van hun eigen producten kreeg je die meestal ook wel. Maar van andere merken nog niet gehad, ook geen meerdere. Bij B&F zijn ze wel wat ruimer wat dat betreft, maar om eerlijk te zijn, beter iets dan niets.

Anyway, om weer even on-topic te komen, NO Xplode NT ook een keer geprobeerd, smaakte beter dan NOX Pump Xtreme maar daar bleef het bij. Crack-sampletje deed wel wat meer maar echt erg ongemerkt. Ik hoor sommigen praten over mega pomps, dikke energy rush en dergelijke... Dat was het bij lange na niet.

NOX Pump Xtreme werkt wel lekker, NO Shotgun V3 (1,5 dosering) werkt ook wel lekker.

Maar dikke energy rush krijg ik allang niet meer. Vind ik overigens ook niet erg meer, ik vind een drive om te trainen en vermoeidheid ondrukkend het belangrijkst. Pomp komt vanzelf wel:p

Bij XXL kreeg ik altijd maar 1 sample. Maar als je een sample vroeg van een van hun eigen producten kreeg je die meestal ook wel. Maar van andere merken nog niet gehad, ook geen meerdere. Bij B&F zijn ze wel wat ruimer wat dat betreft, maar om eerlijk te zijn, beter iets dan niets.

Ik krijg bij B&F idd meer samples, maar als je bij XXL om samples vraagt krijg je die ook gewoon.

B&F samples, bij 1 bestelling:
287iuz9.jpg

XXL samples, bij 1 bestelling:
1x crack sample, om gevraagd
1x energize sample, om gevraagd
2x whey delicious, smaken waar ik om gevraagd had

Absoluut NO Xplode, ik krijg er een mega Rush van. Super gefocus, en wil eigenlijk niet weg uit de sportschool. Crack vind ik zelf niet zo bijzonder....

• Topic Starter Topic Starter
Had dus uiteindelijk crack besteld. Eerste keer proberen was met 1 maatschep, mertke er niet veel.

Gisteren met 2 maatscheppen gebruikt, voelde niet erg veel van, merkte wel dat ik bij mijn zwakste spiergroep( schouders) wel iets langer door kon gaan (meer reps eruit persen)

Vandaag eens proberen met 3 hopelijk krijg ik hetzelfde effect als de verhalen die ik hoor :) anders is het jammer en werkt het waarschijnlijk niet goed voor me :)

Had dus uiteindelijk crack besteld. Eerste keer proberen was met 1 maatschep, mertke er niet veel.

Gisteren met 2 maatscheppen gebruikt, voelde niet erg veel van, merkte wel dat ik bij mijn zwakste spiergroep( schouders) wel iets langer door kon gaan (meer reps eruit persen)

Vandaag eens proberen met 3 hopelijk krijg ik hetzelfde effect als de verhalen die ik hoor :) anders is het jammer en werkt het waarschijnlijk niet goed voor me :)

Nee dan is dit wrs geen product voor jou, jammer. Ik knalde er op. Begon met één maatschap wat zeker genoeg was en bouwde zo op naar op het einde +-3. Als jij al niets bij 2 voelt zal het niets voor jou zijn
Grts

Absoluut NO Xplode, ik krijg er een mega Rush van. Super gefocus, en wil eigenlijk niet weg uit de sportschool. Crack vind ik zelf niet zo bijzonder....
Voor jou is het "absoluut" NO Xplode een ander kan er weer geen reet van voelen ,
dus moraal van deze post, een pre workout reageerd verschillend PerPersoon...

vond persoonlijk CRACK wel aardig alleen moest ik er opletten dat ik niet teveel nam anders werd(word) ik duizelig....

Lol vanochtend dus 3 maatscheppen gepaktvoor de training naderhand werd ik me toch een partij misselijk keihard overgeven. Deze gaat dus de deur uit.

Crack bedoelde ik :)

Lol vanochtend dus 3 maatscheppen gepaktvoor de training naderhand werd ik me toch een partij misselijk keihard overgeven. Deze gaat dus de deur uit.

amigo, 3maatscheppen? :D begin eens met een halfje ofzo :)
kzou hem niet ineens de deur uit gooien hoor, je pakte gwn ineens een veel te hoge dosis voor je lichaam blijkbaar :)

amigo, 3maatscheppen? :D begin eens met een halfje ofzo :)
kzou hem niet ineens de deur uit gooien hoor, je pakte gwn ineens een veel te hoge dosis voor je lichaam blijkbaar :)

Mocht je hem toch de deur uitdoen stuur hem dan maar hier naar toe op :)

Ik heb tot nu toe alleen nog maar No-xplode, gewone caffeine capsules en energized gebruikt.

Ik ga echt hard op No-xplode, zelfs als ik nog een beetje brak ben van de vorige training sta ik werkelijk te poppelen totdat de deuren van gym opengaan. Deze vervolgens rustig opendoen anders sla ik ze door de muur heen. Pak meestal 1,5 a 2 scheppen, merk het al gauw, hartslag wat omhoog, nerveuze toestand (maar niet onaangenaam) en ZWETEN! Als ik het ook gebruik heb ik op die dag ook veel minder eetlust, heeft natuurlijk voordelen (cut) en nadelen (bulk). Maar een dikke 10 voor No-xplode, daarnaast zijn de smaken echt lekker. Enige nadeel redelijk duur, maar ja dat heb ik wel over voor een uit de hand gelopen hobby.

geen van beide...

heb, qua energie, goede ervaring met JP8 en NOX pump.
soms ook merkwaardig wat een caffeine pil als effect kan hebben... (hangt af van je tolerantie en kan je aardig wat geld besparen)

geen van beide...

heb, qua energie, goede ervaring met JP8 en NOX pump.
soms ook merkwaardig wat een caffeine pil als effect kan hebben... (hangt af van je tolerantie en kan je aardig wat geld besparen)
JP8... Bijna nergens te vinden, zou het graag eens willen proberen.

Caffeine kan inderdaad een lekker gevoel geven. Ik heb zelf sinds een week Stacker EX2 (oid), 1 pilletje doet net aan iets als je erover denkt. Maar als je na 3 uur nog een neemt (max 3 per 24 uur???) begin je te gapen terwijl je kaken strak staan, echt weird:p

JP8... Bijna nergens te vinden, zou het graag eens willen proberen.

Caffeine kan inderdaad een lekker gevoel geven. Ik heb zelf sinds een week Stacker EX2 (oid), 1 pilletje doet net aan iets als je erover denkt. Maar als je na 3 uur nog een neemt (max 3 per 24 uur???) begin je te gapen terwijl je kaken strak staan, echt weird:p

jp8 was echt een toppertje had wel veel nodig (2,5 scheppen) voor het gewenste resultaat...verder was de smaak nogal hardcore... ik zeur niet snel over de smaak maar voor jp8 maak ik graag een uitzondering! was puur op karakter!

jp8 was echt een toppertje had wel veel nodig (2,5 scheppen) voor het gewenste resultaat...verder was de smaak nogal hardcore... ik zeur niet snel over de smaak maar voor jp8 maak ik graag een uitzondering! was puur op karakter!
Och, smaak, probeer eens NOS Ether+Dextrose+PeptoPro. Het wordt er niet beter op, maarja, als je dan 3 uur later ngo met een verkrampte bek zit dan weet je in ieder geval dat je goed zit.

Echter, die theorie is best wel gevaagd door NO Synthesize, heb het idee dat het 10x zo goed werkt en het smaakt nog lekker ook. Eigenlijk is dat ergens een beetje jammer:p

Terug
Naar boven