Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij XXL krijg je sowieso bij iedere bestelling samples.

Bij XXL kreeg ik altijd maar 1 sample. Maar als je een sample vroeg van een van hun eigen producten kreeg je die meestal ook wel. Maar van andere merken nog niet gehad, ook geen meerdere. Bij B&F zijn ze wel wat ruimer wat dat betreft, maar om eerlijk te zijn, beter iets dan niets.
anders is het jammer en werkt het waarschijnlijk niet goed voor me 
Had dus uiteindelijk crack besteld. Eerste keer proberen was met 1 maatschep, mertke er niet veel.
Gisteren met 2 maatscheppen gebruikt, voelde niet erg veel van, merkte wel dat ik bij mijn zwakste spiergroep( schouders) wel iets langer door kon gaan (meer reps eruit persen)
Vandaag eens proberen met 3 hopelijk krijg ik hetzelfde effect als de verhalen die ik hooranders is het jammer en werkt het waarschijnlijk niet goed voor me
![]()
Voor jou is het "absoluut" NO Xplode een ander kan er weer geen reet van voelen ,Absoluut NO Xplode, ik krijg er een mega Rush van. Super gefocus, en wil eigenlijk niet weg uit de sportschool. Crack vind ik zelf niet zo bijzonder....
Over welke heb je het mijn goeden vriend ?Lol vanochtend dus 3 maatscheppen gepaktvoor de training naderhand werd ik me toch een partij misselijk keihard overgeven. Deze gaat dus de deur uit.
Lol vanochtend dus 3 maatscheppen gepaktvoor de training naderhand werd ik me toch een partij misselijk keihard overgeven. Deze gaat dus de deur uit.
begin eens met een halfje ofzo 

Ik had laatst iets bij body&fitshop besteld, kon daar geen opmerking plaatsen
Kreeg alleen maar twee whey samplesbeter iets dan niets maar zou graag een keer Crack of NoXplode willen proberen zonder gelijk een hele pot te moeten kopen.
amigo, 3maatscheppen?begin eens met een halfje ofzo
kzou hem niet ineens de deur uit gooien hoor, je pakte gwn ineens een veel te hoge dosis voor je lichaam blijkbaar![]()

JP8... Bijna nergens te vinden, zou het graag eens willen proberen.geen van beide...
heb, qua energie, goede ervaring met JP8 en NOX pump.
soms ook merkwaardig wat een caffeine pil als effect kan hebben... (hangt af van je tolerantie en kan je aardig wat geld besparen)
) begin je te gapen terwijl je kaken strak staan, echt weird
JP8... Bijna nergens te vinden, zou het graag eens willen proberen.
Caffeine kan inderdaad een lekker gevoel geven. Ik heb zelf sinds een week Stacker EX2 (oid), 1 pilletje doet net aan iets als je erover denkt. Maar als je na 3 uur nog een neemt (max 3 per 24 uur) begin je te gapen terwijl je kaken strak staan, echt weird
![]()
Och, smaak, probeer eens NOS Ether+Dextrose+PeptoPro. Het wordt er niet beter op, maarja, als je dan 3 uur later ngo met een verkrampte bek zit dan weet je in ieder geval dat je goed zit.jp8 was echt een toppertje had wel veel nodig (2,5 scheppen) voor het gewenste resultaat...verder was de smaak nogal hardcore... ik zeur niet snel over de smaak maar voor jp8 maak ik graag een uitzondering! was puur op karakter!