AndroidHealthClinic

No explode nt of crack?

Och, smaak, probeer eens NOS Ether+Dextrose+PeptoPro. Het wordt er niet beter op, maarja, als je dan 3 uur later ngo met een verkrampte bek zit dan weet je in ieder geval dat je goed zit.

Echter, die theorie is best wel gevaagd door NO Synthesize, heb het idee dat het 10x zo goed werkt en het smaakt nog lekker ook. Eigenlijk is dat ergens een beetje jammer:p

heb nog geen ervaring met NO synthesize... maar als het beter is dan esther, dextrose en peptopro moet het wel een knaller zijn... het overwegen waard...

Tja, het is een erg compleet product met Peptides en alles in 1. Ik merk in ieder geval veel vollere spieren. Herstel is ongeveer het zelfde denk ik. Ik ben er in ieder geval goed over te spreken, ik merk echt vollere spieren ten opzichte van NOS Ether+PeptoPro+Dextrose. Echter neem ik met NO Synthesize ook dextrose.

Tja, het is een erg compleet product met Peptides en alles in 1. Ik merk in ieder geval veel vollere spieren. Herstel is ongeveer het zelfde denk ik. Ik ben er in ieder geval goed over te spreken, ik merk echt vollere spieren ten opzichte van NOS Ether+PeptoPro+Dextrose. Echter neem ik met NO Synthesize ook dextrose.

en no shotgun???

Gebruik ik ook uiteraard lol:p Maar ik gebruik wel 1,5 dosis. Ergens merk ik wel wat, meer een verhoogde drive, geen energy rush ofzo. Ik gebruik 2x per week NO Shotgun en 2x per week NOX Pump Xtreme, maar die laatste geeft me ook niet veel meer dan een verkrampt gezicht van de smaak en een verhoogde drive, dus as usual, verschilt per persoon;)

Heb crack en No xplode beide een sample geprobeerd. Jammer dat ik nu No xplode heb besteld want ging egt hard op Crack. Die word het zeker nadat mijn No xplode op is.

ik ga keihard op NO explode.... wordt er wel beetje onrustig van moet ik zeggen....
NO shotgun heb ik ook, merk ik minder van....
durf Crack nog niet echt aan.... weet niet waarom.... maar t lijkt erop dat dat spul echt te serieus is!! haha

Terug
Naar boven