Iguana
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dennis999 zei:verkeerde been uit bed gestapt?![]()
moet elmo wel gelijk geven. jij hebt in mijn ogen een heftige kuur met sth ed. en in een keer komen er allemaal dingen op zetten waar je van schrikt.
je weet toch wat je doet? dann kun je dingen toch ook plaatsen?
het forum is natuurlijk om te vragen en kennis te vergaren, maar in jouw geval had ik me wel verdiept in de sides.
verder: moet je niet zo driftig worden over post van anderen. schijt an!
en succes met je kuur, het is je gegund
gr d
Iguana zei:Hmm ik ben het met Muchomacho eens..
De manier waarop Elmo spreekt komt op mij over alsof hij zich verheven voelt boven anderen..
Op mij komt het echter ook over als de zoveelste nitwit die denkt dat hij de wijsheid in pacht heeft..![]()
Iguana zei:Hmm ik ben het met Muchomacho eens..
De manier waarop Elmo spreekt komt op mij over alsof hij zich verheven voelt boven anderen..
Op mij komt het echter ook over als de zoveelste nitwit die denkt dat hij de wijsheid in pacht heeft..![]()

MightyDuck zei:Hier sluit ik me dan maar volledig bij aan. Elmo weet best wel waar hij het over heeft, hij lijkt alleen soms wat betweterig maar hij doet zn huiswerk.
Wat hij zegt heeft niks met huiswerk te maken want hij weet niks beter over pols druk meters En anders moet hij met bewijs komen .
En dat over opwinden ja geef je gelijk maar dan kan ik gelijk kijken wat de bloedruk meter nou doet als ik hem om doe
Elmo heeft alleen hordes correcte en bruikzame adviezen gegeven en de sticky's ontwikkeld. Maar je hebt gelijk, hij weet niks. Wind je niet zo op, denk nou maar om je bloeddruk want daar had je toch al last van?
Bovendien.. tussen het eind van een regel en een "?" of "!" staat geen spatie![]()

muchomacho zei:

dennis999 zei:zo relax ff!!!!!
maak je vooral niet te druk.
en ja, ik wist dat je van zware kuren gaat hijgen alsof je longen te klein zijn. is ook een beetje logisch nadenken je komt ineens 8-15kg aan in massa. en je longen groeien niet mee of amper. en elmo en jij, zijn als water en vuur.
als je dat weet kun je het toch ook relativeren. of wil je soms vrienden met iedereen worden? dat lukt toch niet.
en nee, je hoeft je niet schuldig te voelen want niemand heeft alle wijsheid in pacht.
verder nog een fijne dag![]()
take care
gr d
Ja 't wordt weer een lekker off-topic flamethreaddennis999 zei:

dennis999 zei:

dennis999 zei:

Trent hoest ontstaat door het (verkeerd) zetten van trenbolone, en niet van testosteron.
Het zware ademen wordt denk ik indirect door de a.s. veroorzaakt. Doordat je in rap tempo zwaarder wordt krijgen je hart en longen moeite de snelle groei bij te houden. Je hart en longen hebben moeite om al dat nieuwe weefsel van voldoende zuurstofrijk bloed te voorzien. En a.s. kunnen je bloeddruk flink omhoog jagen waardoor je ook kortademig kan worden. Laat voor de zekerheid even je bloeddruk meten om te kijken of het nog enigszins acceptabel is. Misschien heeft een familielid zo’n apparaat, en anders kan je er zelf nog een aanschaffen, vooral als je vaker kuurt kan het geen kwaad je bloeddruk af en toe te checken en ik heb gehoord dat ze niet al te duur zijn.

DBC01 zei:Waar jij last van hebt Mucho is 'ordinaire' hoge bloeddruk door steroidengebruik.
De ene persoon kan er beter tegen of heeft er minder last van.
Ik heb het zelf vaker beschreven in mijn logs alleen op een wat humoristischere manier
Laat mij in de eerste 4 weken van een kuur 20 meter lopen en praten tegelijk en ik trek het bijna niet meer. Het gevolg van een toename van je bloedvolume en je plotseling toegenomen gewicht, zoals Lauw hierboven al zegt. Naderhand trekt dat bij mij weg en wat me daarnaast enorm hielp was gebruik van Liquidex, vloeibare orale Arimidex van Medrequest. 0,5ml om de dag en na een week merk je dat je minder hijgt en puft.
Als je je er nogeens 'naar' bij voelt moet je oppassen.
Ik zou als ik jou was een gedegen bloeddruk-test laten uitvoeren en dan beslissen wat je doet.
Succes.
Van tips word je beter!![]()
Ze weten daar wat ik allemaal doe en alles wordt in de gaten gehouden .(zoals Elmo zegt die denkt dat ik niet weet wat ik doe ,denk ik dat er maar weinig zijn die in het ziekhuis lopen onder controlen met bloedruk,suiker,lever en andere waardes )EricR zei:Muchomacho, je zegt dat je je hebt verdiept in de bijwerkingen van de middelen die je gebruikt maar telijkertijd open je voor iedere bijwerking die je tot nu toe hebt meegemaakt een nieuwe thread. Moet je zelf weten natuurlijk, maar als je zo gevoelig bent voor al die bijwerkingen moet je jezelf ook afvragen of je wel aan dit soort kuren moet beginnen.
Je gebruikt een gevorderdenkuur maar stelt vragen die een beginner stelt. Ja dan komt er ook commentaar op. Gevorderdenkuur betekent ook gevorderdenkennis, vragen is goed maar dan nog moet je zeer goed weten waar je mee bezig bent.