xSydney
Cool Novice
- Waardering
- 0
Heee Allemaal,
Na een laaaange afwezigheid (ziekenhuis, rugoperatie) is het mij weer gelukt om te beginnen met sporten.
Ik loop nu 5/7 dagen in de week hard, de ene keer wat langer dan normaal.
Verder doe ik buikspieroefeningen.
En ik druk mezelf op.
Ik moet goed trainen, want ik heb ergens in mei een toelatingstest voor het CIOS.
Het probleem is, is dat ik dit jaar op vakantie ga met een vriendin waarschijnlijk. En wij hebben elkaar beloofd om in bikinitopjes en shorts te gaan hardlopen elke morgen (op vakantie dan he) xD. Dus dat betekent dat ik mijn buik platter en gespierder wil.
Ik ben nu 1.70 M lang, en ik weeg 54 kilo.
Dit is mijn voedingsschema:
's morgens een of twee crackers. (52 calorieen per stuk).
's middags een boterham met boter en salami ofzo.
's avonds gewoon mee eten. bv 2-3 aardappelen, 2 opscheplepels groenten, en een stukje vlees. (maar ik vind vlees verschrikkelijk) xD
Toch val ik niet af, wat erg demotiverend is. Ik heb wel wat geduld, en ik denk ook wel dat het mogelijk is, om nog voor de vakantie een mooie buik te hebben, maar ik heb er toch nog wat meer hulp bij nodig.
Ik ken geen benamingen van alle fitness apparaten, of oefeningen, ook niet van koolhydraten en vetten enzo, dus ik zal 't erg op prijs stellen mij op die manier iets uit te leggen wat nou de beste manier is.
Liefsssss Sydney! =D
Na een laaaange afwezigheid (ziekenhuis, rugoperatie) is het mij weer gelukt om te beginnen met sporten.
Ik loop nu 5/7 dagen in de week hard, de ene keer wat langer dan normaal.
Verder doe ik buikspieroefeningen.
En ik druk mezelf op.
Ik moet goed trainen, want ik heb ergens in mei een toelatingstest voor het CIOS.
Het probleem is, is dat ik dit jaar op vakantie ga met een vriendin waarschijnlijk. En wij hebben elkaar beloofd om in bikinitopjes en shorts te gaan hardlopen elke morgen (op vakantie dan he) xD. Dus dat betekent dat ik mijn buik platter en gespierder wil.
Ik ben nu 1.70 M lang, en ik weeg 54 kilo.
Dit is mijn voedingsschema:
's morgens een of twee crackers. (52 calorieen per stuk).
's middags een boterham met boter en salami ofzo.
's avonds gewoon mee eten. bv 2-3 aardappelen, 2 opscheplepels groenten, en een stukje vlees. (maar ik vind vlees verschrikkelijk) xD
Toch val ik niet af, wat erg demotiverend is. Ik heb wel wat geduld, en ik denk ook wel dat het mogelijk is, om nog voor de vakantie een mooie buik te hebben, maar ik heb er toch nog wat meer hulp bij nodig.
Ik ken geen benamingen van alle fitness apparaten, of oefeningen, ook niet van koolhydraten en vetten enzo, dus ik zal 't erg op prijs stellen mij op die manier iets uit te leggen wat nou de beste manier is.
Liefsssss Sydney! =D

Muesli geloof ik? Maar daar zitten verdomd veel verborgen suikertjes in dus let daar wel op..... Gewoon lekker droog en wat meer eten, komt helemaal goed! Je hebt nog een aardige poos tot de zomervakantie dus ik heb er vertrouwen in, zeker als ik je lichaamsgewicht vergelijk met je lengte, dan kan je geen buik hebben