Fitness Seller

Nog een paar minuten!

spannend hoor

de chinezen leven toch nog

nog 3

Doordat de media hier aandacht aan blijft besteden. Blijft het ook bestaan. Hoop alleen voor die mensen dat het propaganda is voor hun kerk. Als ze het echt geloven dan sporen ze niet helemaal meer. Maar naar mijn mening doe je dat toch al niet als gelovige. :roflol:

O ja shit vergeten we gaan er allemaal aan.

hetis 21 mei HELPP!!

Jongens ik stijg op:S

Aaaa im meltinggggg

beam.gif

Ik leef nog volgens mij.

Are we dead yet?

oef niks gebeurd ik leef n...

Hoe komen ze erbij om van uit de bijbel zulke voorspellingen te doen... Er staat dat niemand van die dag nog het uur weet dan God de vader alleen..

Doordat de media hier aandacht aan blijft besteden. Blijft het ook bestaan. Hoop alleen voor die mensen dat het propaganda is voor hun kerk. Als ze het echt geloven dan sporen ze niet helemaal meer. Maar naar mijn mening doe je dat toch al niet als gelovige. :roflol:
Inderdaad bedroevend dat media hier aandacht aan besteden.

Ik wilde een 'I survived the rapture' shirt kopen van die maniakken om zondag mee rond te lopen, maar dat kost blijkbaar 20 dollar. Maakt ook meteen weer eens duidelijk waar ze het voor doen :roflol:

Volgens Wikipedia zal dit alles om 18.00 uur plaatsvinden ongeacht je tijdszone trouwens, dus dat is dan wel weer handig. Als je een paar uur langer wil leven kun je het beste even naar de USA vliegen.

hoezo geeft hier media aandacht aan dan?
Ik heb hier totaal niks over gehoord op de radio en tv.

ik d8 trouwens dat 21 dac 2012 end day was???
nouja lekker belangrijk ook, ik ga pitten. mazzel.

Terug
Naar boven