mishima
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 14%
btw.. mssn merk je minder kracht omdat je geen maximale kracht traint.
zoals ik bij me zelf heb ervaren, en ook over lees.. is dat je gauw dit leest :
8 reps 100kg...kan nu 6 keer 105 of zelf 110 kg! snappie ..
trainde in het begin ook met reps van 10-15
merkte al gauw da ik sneller spieren maakte met 6-8 herhalingen
en zo zie je na mijn gevoel sneller je vooruitgang...omdat, als ik 10 herhalingen maak vaak ook op goeie dagen 11 of meer kan omdat het gewicht ligt is.. maar bij 6-8 herhalingen het gewicht zo zwaar is dat ik altijd max.moet presteren anders haal ik die ene 6 keer geen eens, die ik vorige keer wel haalde..en bij winny lees ik dus dat jongens op die methode wel snel kracht verschil merkte..want nu is die 6-8 reps 10 geworden en stappen ze dus maar over naar een gewicht zwaarder!.
bij mij zelf dus ook zo gegaan ... maarja ieder heeft zijn eigen traingsmethode en hopelijk de beste die bij je past.
zoals ik bij me zelf heb ervaren, en ook over lees.. is dat je gauw dit leest :
8 reps 100kg...kan nu 6 keer 105 of zelf 110 kg! snappie ..
trainde in het begin ook met reps van 10-15
merkte al gauw da ik sneller spieren maakte met 6-8 herhalingen
en zo zie je na mijn gevoel sneller je vooruitgang...omdat, als ik 10 herhalingen maak vaak ook op goeie dagen 11 of meer kan omdat het gewicht ligt is.. maar bij 6-8 herhalingen het gewicht zo zwaar is dat ik altijd max.moet presteren anders haal ik die ene 6 keer geen eens, die ik vorige keer wel haalde..en bij winny lees ik dus dat jongens op die methode wel snel kracht verschil merkte..want nu is die 6-8 reps 10 geworden en stappen ze dus maar over naar een gewicht zwaarder!.
bij mij zelf dus ook zo gegaan ... maarja ieder heeft zijn eigen traingsmethode en hopelijk de beste die bij je past.

wat is VVM?