Fitness Seller

Nooit geen spierpijn

Jonas1985

Cool Novice
Waardering
0
Alo beste BBers,
Ik ben een misschien vreemde en aparte vraag, maaruhm zijn er hier nog meer mense, behalve ikzelf die nooit geen spierpijn hebben? Enja... ik train hard, maar ik krijg gewoon geeeen spierpijn, hoe gek dat ook klinkt ??? Stel dat ik vandaag borst train + benen, dan voel ik dat morge niet eens :o

Ik zou eerlijk gezecht wel eens willen dat ik spierpijn had, dan gaf me dat wat voldoening, nu heb ik iedere ochtend het gevoel van.... mmmja jammer maar weeeer nix.

De enigste keer dat ik spierpijn had, de afgelopen 10 jaar was, nadat ik dit jaar de Kenedymars had gelopen, 80 km lopen, ongetraind en op nieuwe schoenen, ja daar heb ik 2 dagen flink last van gehad, maar verder als dit kan ik me niet meer herrineren.

Ik ben benieuwd of ik de enigste ben met dit "aparte gevoel"
Jonas

Nog nooit de 20 rep squat dead-set(tm) gedaan?

yupz: high rep squatten will do the trick.

en dan het liefst een paar setjes.

Varieer je veel met oefeningen/reps/sets/volgordes?

Train je wel tot failure ?

zoals deadlift en squat

• Topic Starter Topic Starter
Ten eerste bedankt voor de reacties :)

Squaten gaat prima, das mijn favorite beenoefening is helemaal geen probleem

Setje 30 kg 10 X warm up + stang = 20 = 50
65 kg X 10
90 Kg X 10
120 KG X 10
140 kg X 8 a 10 en bij deze zak ik geen 90 graden meer, maar iets meer, maar dat lijkt me logisch

Over failure training, wat jullie zeggen, dat is heb ik gezocht en staat helaas niet hierbij,

[Link niet meer beschikbaar]

Kan iemand mij uitleggen wat het betekend wat in het WB staat Mislukking/ gebrek/ storing

Ik train altijd met een maat, die al enkele jaren BB doet, en alles wat ik doe, probeer ik zo te doen dat ik echt moeite heb met het laatste 2a 3 herhalingen. Ik train wel alles 4 X 10. En train heel afwisselend.
Maaruhm de volgende dag na het trainen, voellen jullie altijd je spieren die je getrained heb?
Jonas

trainen tot failure betekend dat je na je laatste rep niet nog een rep kan maken... heerlijk gevoel ;)

Faillure training = spierpijn :D Heerlijk! Je hebt dan wel ****ing veel spierpijn de dag(en) erop..but is is all worth it! :cool:

Ik train echt tot het einde, vaak dat ze me de laatste rep moeten helpen, maar echt geen spierpijn een dag erna, vaak dat ik ze niet eens voel ??? Wat heb ik dan, dat jullie niet hebben :help:

geen spierpijn betekend niet dat ze niet groeien... dus als ze groeien, en je hebt geen spierpijn.. what's the big deal? :D

Jonas1985 zei:
Alo beste BBers,
Ik ben een misschien vreemde en aparte vraag, maaruhm zijn er hier nog meer mense, behalve ikzelf die nooit geen spierpijn hebben? Enja... ik train hard, maar ik krijg gewoon geeeen spierpijn, hoe gek dat ook klinkt ??? Stel dat ik vandaag borst train + benen, dan voel ik dat morge niet eens :o
Ik zou eerlijk gezecht wel eens willen dat ik spierpijn had, dan gaf me dat wat voldoening, nu heb ik iedere ochtend het gevoel van.... mmmja jammer maar weeeer nix.
De enigste keer dat ik spierpijn had, de afgelopen 10 jaar was, nadat ik dit jaar de Kenedymars had gelopen, 80 km lopen, ongetraind en op nieuwe schoenen, ja daar heb ik 2 dagen flink last van gehad, maar verder als dit kan ik me niet meer herrineren.
Ik ben benieuwd of ik de enigste ben met dit "aparte gevoel"
Jonas

Zorg dat je training zwaar genoeg zijn. Je wilt je lichaam veranderne. Dus uitdagen!

Verder vergeet een ding niet dat er klein aantal mensen haast nooit spierpijn heeft, ondanks hun trainingsmethode!

smijt es 200kg op de squatbar ;)

en wissel genoeg af..
ga s lungen ofzo :)
krijg ik ook wel lekker spierpijn van altijd! :D

Tjah met squaten heb ik ook altijd wel spierpijn
Maar met de rest ook niet.
Alleen krijg ik dat een beetje als ik 20 reps per set zou maken.
Maar daar heb je dus niks aan.
Ik doe haast elke set ( met goede techniek, dus niet zwaaien) dat ik de laatste rep net omhoog krijg.

Heb ik gewoon een goed herstelvermogen of doe ik ook iets fout??:eek:

Mista JJ, lungen wat hou dat in? En ja ik wil graag dat me lichaam veranderd....en heb daar ook alles voor over, maar om nu gelijk al met 200 kg te squaten, daar pas ik nog ff mee ;)

Het is ook wel veranderd de afgelopen tijd, alleen hoor en lees ik veel van andere dat ze spierpijn hebben, van hier tot en met.... En als je dat dan niet hebt dan ga je je afvragen, waarom ik dan niet en de rest wel.

Jonas,

PS Fijn dat er meerdere mense zijn op deze aardkloot die hetzelfde hebben zoals ik :p

Terug
Naar boven