XXL Nutrition

Gestopt Nootmuskaatje's whatever it takes cut log

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
OP die leeftijd zou ik niet zo snel zulke blessures verwachten? Dan heb je het wel heel bond gemaakt.. everyday is chest en biceps day? Zoiets? :D
Dat nog net niet, gewoon full retard gaan met gewichten:o. Doe nu alles veel lichter en focus me meer op time under tension. Sindsdien weinig last van alles, alleen m'n linker bicep pees nog wel eens een zeurende pijntje tijdens het trainen:(
 
Dat nog net niet, gewoon full retard gaan met gewichten:o. Doe nu alles veel lichter en focus me meer op time under tension. Sindsdien weinig last van alles, alleen m'n linker bicep pees nog wel eens een zeurende pijntje tijdens het trainen:(

Beetje Deca erin over een jaartje of 2 :p
 
OP die leeftijd zou ik niet zo snel zulke blessures verwachten? Dan heb je het wel heel bond gemaakt.. everyday is chest en biceps day? Zoiets? :D

ook 20 jaar en wandelende blessure hier
 
Waar gaat dat heen met de jeugd :o
 
Checking in 2 labrumscheuren op 18e :o

Nootmuskaatje orals gebruikt vorige kuur?
40mg var/4 weken dus niet echt bijzonder ofzo, lever zit bij in het pakketje:p.


Training- & voedingsschema added

Pak voeding dit keer anders aan, eet normaal gesproken high fat, veel brood en drink veel melk. Dit keer high carbs proberen met veel minder brood & melk. Voorlopig houd ik er nog even 2 shakes in, m'n hongergevoel is dood door melanotan(ben terwijl ik dit schrijf ook al 2 uur met m'n ontbijt bezig:o). Indien ik flinke honger krijg vervang ik het voor vast voedsel.

Blijf nog eerst een weekje op onderhoud, even wachten voor de bloedtest.
 
Melanotan?
Dus je bent straks de broer van Ronnie Kolenwerker?

Is toch dat spul waar je ontzettend bruin van word?
 
Melanotan?
Dus je bent straks de broer van Ronnie Kolenwerker?

Is toch dat spul waar je ontzettend bruin van word?
Yes dat idd, en het doet behoorlijk goed z'n werk ook:D
 
Yes dat idd, en het doet behoorlijk goed z'n werk ook:D

Maat van me nam dat ook, bruin als sate saus na een week. Na een 5 weken nog.
Geen angst voor de effecten ervan? Hoor er veel shit over.
 
vind dat je er niet echt mooi bruin van wordt veel te donker man en bijwerkingen zijn ook niet mis als je er last van krijgt
 
Maat van me nam dat ook, bruin als sate saus na een week. Na een 5 weken nog.
Geen angst voor de effecten ervan? Hoor er veel shit over.
Veel spookverhalen die vaak bij het stoppen verdwijnen, heb zelf nergens last van gehad. Alleen de eerste paar x een te verwaarlozen lichte misselijkheid/buipijn. paar moedervlekken die wat donkerder zijn geworden, maar niet storend ofzo.
 
Maat van me nam dat ook, bruin als sate saus na een week. Na een 5 weken nog.
Geen angst voor de effecten ervan? Hoor er veel shit over.
3/4e van het forum zit aan de mela..
 
Verdomme, gruwelijke UB workout gezet met een rwina goede pump. Wou ik een foto maken viel m'n telefoon net op dat moment uit, rip.

Dan maar een oudere foto met minder pomp, paint skills on point.
vhcfxi0.jpg
 
Redelijke LB workout gehad, voor het eerst 1 legged leg presses gedaan om het te grote verschil tussen links en rechts te verbeteren. M'n linkerbeen is echt belachelijk veel sterker dan m'n rechter:o, zou er zo het dubbele mee kunnen pakken naar mijn gevoel.
 
Net lekker thuis een extra arm workout gepakt, denk dat ik die er elke zaterdag in ga houden met wat extra aandacht aan mijn onderamen.

3x10 bicep curls
3x12 close-grip floorpresses
3x12 reverse grip curls
3x12 dips(op een stoel met voeten op bed met een barbell op m'n schoot)
3x12 wrist curls

Heb alleen nog niet zo veel gewicht:o, barbell van een huisgenoot die hem niet meer gebruikt. Moet nog eens wat schijven kopen, nu is dat ding totaal 22,5kg. Dus doe ik redelijk hoog in reps met weinig rust.

6zypo5.jpg

Op de een of andere manier wilt die foto steeds vanzelf roteren wanneer ik hem upload

Formulier voor bloedtest ook binnen gekregen. Woensdag prikken, donderdag resultaat. Indien gezondheid binnen de normen is dan beginnen met een full retard cut tot <10% met als doel zo shredded mogelijk in 9 weken:D
 
Via huisarts bloedtest of? Zo ja, met wat voor smoes voor elkaar gekregen?
 
Via huisarts bloedtest of? Zo ja, met wat voor smoes voor elkaar gekregen?
Geen zin in dat gedoe, via testjegezondheid.nl geregeld:o Test c + aanvraag extra test(vit d, 29,-)
 
Lekker late UB workoutje gepakt:D ook al een flinke tan te pakken. Morgen weer even zonnebanken, denk dat nog 1 a 2 x wel voldoende moet zijn.
0dwhLjY.jpg
full?d=1457377570.jpg

Momenteel aardig stabiel met gewicht op 86-86,5kg, had creatine al een paar weken geleden er uit gegooid omdat ik die paar kg extra vocht wel zat ben. En beter ook, meetlint geeft toch wel een stuk beter resultaat aan, -2cm op m'n waist terwijl de rest hetzelfde is als op 89kg.

Kijk er erg naar uit om voor de contest te gaan shredden, ben benieuwd hoe laag ik ga redden. En daar hoort een bijpassend liedje bij:$
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven