AndroidHealthClinic

Cman trainingslog - Quitting is not an option!

Bezoekers in dit topic

UB2

OHP
4x42.5
4x47.5
4x50
4x55
4x57.5
4x60 VPR
Toch last weer.. Alleen laatste set was de pijn weg. Die ging dan ook het makkelijkste van allemaal.

PLR
4x60
4x60
4x65
4x67.5
4x72.5
4x75

Wide upright row
10x20
12x37.5
10x37.5 :fire:
Lekker. Goede MMC, essentieel bij een upright row vind ik. Anders pull je als snel te hoog met alle ongemakken vandien.

Decline Bench Press
12x70
9x70 :fire:
Nieuw in training erbij gedaan. Dat dere burn in mijn chest zeg damn....

Straight-arm lat pulldown
12x20
12x20
Pff :fire: 22,5 volgende keer

Tricep rope pushdown
12x12.5
10x12.5
Lekker.

Face pull pompset
15x25+8+7+5+5+4+4+4 = 62 reps
20 volgende keer. Wel lekker hoor.

Side lat raise pompset
10x10+5+3+3+2+2+1= 26 reps

Duur:76 min

Feedback: Begin wat vermoeidheid en minder explosieve kracht te ondervinden ten gevolge van het cutten denk ik. Ben 2 weken van de crea af wat al wat scheelt, reageer ik altijd goed op. Ook geen pwo dit keer.
Duurde wat langer deze train door extra rust tijdens OHP voor mijn aanhechtingen.
Verder lekkere train, hard gewerkt.
 
Nog last van de blessure die je opgelopen had met de pull over (?) toen? Vervelend bro!
Waarbij heb je er last van?

Goede pomp training :thumb:
 
Nog last van de blessure die je opgelopen had met de pull over (?) toen? Vervelend bro!
Waarbij heb je er last van?

Goede pomp training :thumb:

Ja klopt. Word steeds minder wel maar gaat traag.

Aanhechting bicep long head naar schouder. Beide kanten eigenlijk hoewel ik echt een "trauma" had alleen rechts. Vooral last met squats, ohp en dan helemaal beneden in de beweging. Maar ook liggen in bed op mijn buik met 1 arm onder mijn kussen wekt pijn op. Sterker nog zelfs een keer goed niezen terwijl ik een nepaalde houding aan neem.
Zal wel ff duren nog voordat het weg is.
 
OHP VPR zetten terwijl je geblesseerd bent. Toch nog iets positiefs ;). Over dat niezen en pijnscheut krijgen kan ik meepraten met mijn middentrapezius :P.
 
OHP VPR zetten terwijl je geblesseerd bent. Toch nog iets positiefs ;). Over dat niezen en pijnscheut krijgen kan ik meepraten met mijn middentrapezius :P.

Ja ach ja niet de spannendste VPR ook. Toevallig kwam hij voorbij. Niet bewust een pr poging of iets. Zat nog veel meer in.

Fasted train. enkel pwo, l-glutamine en BCAA.

LB2

Deadlift
4x105
4x115
4x122.5
4x130
4x140 Mixed grip
4x147.5
Kut platform, zie onder..

High Pull
5x40 (techniek)
5x50
5x60
5x60
5x60
Ff techniek weer wat opvijzelen maar laatste setjes voelden goed. Pff die traps..

RDL
12x100
12x100
Pfff

DB walking Lunges
24stappenx25(per hand)
12x25
Kon niet meer.. Helemaal stuk..

BB Shrugs pompset
100x15+7+5+4+3+2+1= 37 reps
:fire:

Feedback: Heb een rubberen tegel platform. Bestaat uit tegels die aan elkaar vast zitten met pinnen. Sinds ik sumo deadlift gaat het helemaal kut daarmee. Door de pressie op de vloer van mijn voeten schuiven de tegels gewoon uit elkaar. Levensgevaarlijk natuurlijk.. nu maar op de vloer gedaan.. Moet toch een platform gaan bouwen o.i.d.. Losse tegels werkt ook niet want dan is het weer een deficit dl. Ik moet iets maken waardoor ik bij liftoff niet tegels verschuif naar buiten. Houten frame met was OSB platen in het midden, bestaande tegels kan ik dan als rand gebruiken.
Totaal niet in de flow ook daardoor, voorzichtig moeten doen om de vloer, nadenken, geen goede dl sessie dus.. Geen energie, chagarijnig (them cut calories :<)
 
fucked up van de vloer, voelt shit als je daardoor een slechtere training hebt. heb je al gekeken voor een rubberen vloermat (een dikkere die de vloer beschermt)?

in onze gym hebben we soortgelijke vloermatten. die krengen zijn wel prijzig, maar ik denk dat je wel iets goedkoper kunt vinden online.

http://www.fitness-seller.nl/rubberen-vloermat-op-rol-12-mm-dik-8-m/

of evt een goedkope mat waar je op staat

http://www.fitness-seller.nl/onderlegmat/

en zoiets er bij

http://www.flexcart.com/members/elitefts/default.asp?m=PD&pid=2453
 
fucked up van de vloer, voelt shit als je daardoor een slechtere training hebt. heb je al gekeken voor een rubberen vloermat (een dikkere die de vloer beschermt)?

in onze gym hebben we soortgelijke vloermatten. die krengen zijn wel prijzig, maar ik denk dat je wel iets goedkoper kunt vinden online.

http://www.fitness-seller.nl/rubberen-vloermat-op-rol-12-mm-dik-8-m/

of evt een goedkope mat waar je op staat

http://www.fitness-seller.nl/onderlegmat/

en zoiets er bij

http://www.flexcart.com/members/elitefts/default.asp?m=PD&pid=2453

Die eerste is natuurlijk prima maar idd fucking duur.

Die 2e zijn te klein.

Ik heb nu dus zelf: http://www.fitness-seller.nl/rubbertegel-platforms/
Prima voor alles behalve sumo deads. Alleen maar omdat het niet 1 geheel is. De zijwaartse kracht trekt de tegels gewoon uit elkaar. Zonde want verder aardig platform en ook niet goedkoop.

Denk dat als ik de tegels die ik heb gebruik en in een houten frame stop ik ook klaar ben. Kan een vrij goedkope oplossing worden dan.
 
nette pulls..
zonde van je DL
 
Hoe zien die cut calories eruit eigenlijk?
 
nette pulls..
zonde van je DL

Heb altijd ff een setjes of 2 nodig om de techniek wat te oefenen. Is eigenlijk een simpele oefening, maar vind hem ook weer zo makkelijk om verkeerd te doen. Het laatste stuk niet shruggen, of eerste deel met de rug ipv heupen doen. Maar zal met de tijd wel beter gaan denk ik :o

Hoe zien die cut calories eruit eigenlijk?

Op mijn 4 KT dagen zit ik op onderhoud 2900 cals (234/276/90)
Ik heb 1 rustdag, en een basketball trainingsdag (dinsdag), die 2 dagen op 1850 cals (177/94/84) lower carb dus.
En 1 basketball wedstrijd dag (zaterdag) op 2500 (215/207/66)

Onderhoud is 2900x7= 20300 per week. Zit op 17610 per week dus 2690 onder onderhoud. Zo'n 380 onder onderhoud per dag over een week gezien dus. IF, window van 12:00/14:00 tot 20:00/22:00 afhankelijk van of ik savonds of na werk meteen sport.

Aim is slow en controlled wat cutten. Geen idee hoe ver. Zie nu voor mijzelf al aardig verschil terwijl ik op de weegschaal niet gek veel minder zwaar ben.
 
haha ben ik dus niet de enige. Ik moet ook altijd die techniek er weer ff in krijgen.
 
haha ben ik dus niet de enige. Ik moet ook altijd die techniek er weer ff in krijgen.

Nee hoor. Zal met hang cleans helemaal leuk worden :P Lijkt me technisch nog best een lastige oefening.

Vandaag neem ik overigens een extra rustdag. Was van plan te trainen maar ga het niet doen.

Ik heb 0 energie. Zal een combi zijn van misschien iets onder de leden en het cutten an sich.
Vreet energie, ik sport 6 dagen achtereen heb 1 rustdag, weer 6 dagen, 1 rustdag enz. Normaal kan ik het wel hebben, ook tijdens een cut maar denk dat ik ook wat onder de leden heb.
ff een extra dosis multi vits erin en een vit-D en optijd naar bed vanavond.
 
en een portie verzadigde vetjes: bacon ftw!!

en hang cleans vallen wel mee!

beterschap! er hangt vanalles in de lucht.
Ik ben één dagje ziek geweest, daarna weer beter. Hoop dat je er net zo snel vanaf bent.
 
en een portie verzadigde vetjes: bacon ftw!!

en hang cleans vallen wel mee!

beterschap! er hangt vanalles in de lucht.
Ik ben één dagje ziek geweest, daarna weer beter. Hoop dat je er net zo snel vanaf bent.

Is nu alleen vermoeidheid dus hoop dat het meevalt.

Misschien moet ik ook eens omega 3-6 tabs gaan nemen op KT dagen iig. Denk dat ik wat weinig goede vetten binnenkrijg.
Blikje tonijn (wat niet de meest vette vis is), ei en pinda's zijn mijn voornaamste vet bronnen met een beetje bakboter/olie van het avondeten erbij. Denk dat een omega 3-6 supp niet zou misstaan.

Beetje duur maar wel fan van animal pak:
http://www.bodyenfitshop.nl/vitamin...versal/animal-omega/?sqr=animal&#ingredienten

Of een simpele als deze voor 1/10 van de prijs:
http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/omega-3/body-fit-sportsnutrition/marinol-omega3/#ingredienten

Animal Omega is een stuk geconcentreerder denk ik.
 
Ik zou niks, maar dan ook niks van het B&F huismerk kopen kerel ;) NOW Foods heeft ook wel leuke spullen die vrij schappelijk zijn van prijs.
Animal Omega is natuurlijk top. Maar kost ook aardig wat in een maand.
 
Ik zou niks, maar dan ook niks van het B&F huismerk kopen kerel ;) NOW Foods heeft ook wel leuke spullen die vrij schappelijk zijn van prijs.
Animal Omega is natuurlijk top. Maar kost ook aardig wat in een maand.

Nee klopt. Als m'n whey perfection en casseine op is bestel ik die voortaan bij XXL.
Daarom word het denk ik ook animal omega. Tja is wat duur per maand.
Vraag me zowiezo af of in de concentraties die animal omega bevat, op alleen een workout dag (dus 4x per week) innemen niet genoeg is? Ik neem animal pak ook alleen op workout dagen bijvoorbeeld, en soms ook op een basketball dag.
 
Zou ook kunnen. Kom je wat langer toe met je pot :)
 
Zou ook kunnen. Kom je wat langer toe met je pot :)

Ja precies dan doe ik nog bijna 2 maand met een pot.

Nam jij je animal pak ook niet alleen op sportdagen?

Als ik animal pak bijv ook vergelijk met een andere multivit zijn de concentraties veel hoger in animal pak. Zelfde met animal omega.
 
Ja precies dan doe ik nog bijna 2 maand met een pot.

Nam jij je animal pak ook niet alleen op sportdagen?

Als ik animal pak bijv ook vergelijk met een andere multivit zijn de concentraties veel hoger in animal pak. Zelfde met animal omega.

Yups idd. En tja, zoveel heb je misschien inderdaad niet nodig op een dag. Goed punt
 
Back
Naar boven