AndroidHealthClinic

Gestopt Nootmuskaatje's whatever it takes cut log

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rip, pharmacon heeft geen tren A stocked en IG is er zojuist slecht uitgekomen door een bloedtest(test e), PRL it is:(
 
Kan je geen andere merken krijgen? MTS?
 
Ook ik ben In!
Als ik nootmuskaat eet, krijg ik dan ook zulke benen?
 
Ook ik ben In!
Als ik nootmuskaat eet, krijg ik dan ook zulke benen?
M'n benen voelden voor 2 dagen wel belachelijk zwaar toen ik nootmuskaat deed:o
 
Sinds ik werk bij de lidl leef ik het leven op ham kaas croissantjes en donuts:o:o. Maar dat heb ik ook wel steeds verdient na 4-9 uur werken:$

Verder niks veel bijzonders vandaag, nog een lekkere LB workoutje gezet.

Al m'n bestellingen geplaats, gear, injects en het een en ander. Morgen een prikkie en dan hopelijk donderdag/vrijdag knallen met die banaan. Nu nog een goede fotograaf vinden om een afspraak bij te maken voor het einde. Iemand nog met wat tips? Kwam er al wel 1 in Purmerend tegen voor 125,-.
 
Laatst bewerkt:
Nette kuiten gozer! Kun je zeker trots op zijn. In natuurlijk! :)
 
Sinds ik werk bij de lidl leef ik het leven op ham kaas croissantjes en donuts:o:o. Maar dat heb ik ook wel steeds verdient na 4-9 uur werken:$

Verder niks veel bijzonders vandaag, nog een lekkere LB workoutje gezet.

Al m'n bestellingen geplaats, gear, injects en het een en ander. Morgen een prikkie en dan hopelijk donderdag/vrijdag knallen met die banaan. Nu nog een goede fotograaf vinden om een afspraak bij te maken voor het einde. Iemand nog met wat tips? Kwam er al wel 1 in Purmerend tegen voor 125,-.

uwot m8 125 euro gaan uitgeven? Gewoon zelf samen met iemand wat pics laten schieten
 
Sinds ik werk bij de lidl leef ik het leven op ham kaas croissantjes en donuts:o:o. Maar dat heb ik ook wel steeds verdient na 4-9 uur werken:$

Verder niks veel bijzonders vandaag, nog een lekkere LB workoutje gezet.

Al m'n bestellingen geplaats, gear, injects en het een en ander. Morgen een prikkie en dan hopelijk donderdag/vrijdag knallen met die banaan. Nu nog een goede fotograaf vinden om een afspraak bij te maken voor het einde. Iemand nog met wat tips? Kwam er al wel 1 in Purmerend tegen voor 125,-.
ik doe t gratis alleen naakt pm graag gr.
 
uwot m8 125 euro gaan uitgeven? Gewoon zelf samen met iemand wat pics laten schieten
Lijkt me zelf ook wel nice een goed set fotos door iemand geschoten die ervaren is met belichting/hoeken etc. Zo in m'n kamer door een vriend die er niks beters van weet met flut belichting en een telefoon als camera is ook niet echt nice:o
 
Ik denk dat ik ook bij de Lidl moet gaan werken. Geld zat.
Max stufi en lidl leef:o heb tot september niks te doen dus maak flink wat uren(betaald krijgen voor cardio<3)
 
Lijkt me zelf ook wel nice een goed set fotos door iemand geschoten die ervaren is met belichting/hoeken etc. Zo in m'n kamer door een vriend die er niks beters van weet met flut belichting en een telefoon als camera is ook niet echt nice:o

Er is ook nog wel iets tussen op je eigen kamer met een telefoon wat foto's maken en een professionele shoot. Ik ga het denk ik gewoon in mn gym doen na het trainen (kleedkamer met goeie lighting :o) alleen nog iemand vinden om pics te maken :o :o
 
Er is ook nog wel iets tussen op je eigen kamer met een telefoon wat foto's maken en een professionele shoot. Ik ga het denk ik gewoon in mn gym doen na het trainen (kleedkamer met goeie lighting :o) alleen nog iemand vinden om pics te maken :o :o
Kan ook, twijfel nog. Ik wil echt goed gaan preppen en er met 420% voor gaan in korte tijd. Zou het best kut vinden als ik 9 weken full retard gecut om er dan middelmatige foto's aan over te houden:o:o

Al zal ik er volgend jaar een stuk meer massa op hebben:o
 
Kuren van de stuffie!!
Beste inverstering in de toekomst!
Jk zou het ook doen
Op zich wel een goede investering in de toekomst:o, dat geld ging eerst naar alcohol en sigaretten en nu naar gainz:D
 
Welverdiende rustdagje vandaag<3 komende dagen flink werken en trainen, nu mooi de hele dag gamen:o:o

Beste tijd om een xbox one te hebben aangeschaft, kom maar op met die trensomnia:o:o
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven