MuscleMeat

Nos' cutlog

^om dezelfde reden dat jij er veel doet (denk ik) ;)

Ben dinsdag niet gegaan, was hele dag moe. Suffe week iig. Net benen gedaan maar het ging ook niet van harte. Bovendien gingen er nog een paar gasten ruzie staan maken waar ik maar tussen ben gaan staan. Deadlift ging ook k*t, 170 ging gewoon niet.
Cardio gewoon 530 kc.
Maar goed, beetje stress gehad afgelopen week en dat werkt ook op je lichaam. Merk het gewoon. Hopelijk morgen een betere dag, straks denk ik lekker een film kijken en vroeg slapen.

wat een rare mensen heb je toch..

beetje ruzie gaan maken in de sportschool

• Topic Starter Topic Starter
Net redelijke training gehad, ik heb een beetje een mix gemaakt van de dinsdag en de vrijdag omdat ik dinsdag niet gegaan ben. Lekker ff gedaan waar ik zin in had. Cardio was 520 kc. Straks week 11 en ik hoop/denk dat het een goedmakertje van deze week gaat worden :) Zal ook niet veel verbrand hebben natuurlijk, maandag werd ik zowiezo al opgehaald onverwacht door mijn maat, en vandaag ook omdat het stormt. Scheelt weer anderhalf uur fietsen deze week.

Ben toch wat spier kwijt of zoiets. Merkte het met bankdrukken alleen, verder ging alles lekker. Maat die al tijd niet meer was geweest in de sportschool zei dat ik goed was afgevallen maar ook wat breedte mis. Maar dat zal het vochtverlies wel zijn ofzo.

Bankdrukken: 3x110
Military met dumbbells: 6x28
Flyes: 6x22
CGBP: 6x90
Rope pulldowns vervangen door een soort dipmachine voor de verandering: 6x120(losse dumbbells er boven bij gelegd)(maar goed, die apparaten zijn dan ook shit vind ik)
Legraises: 10/10/10/10/10 (ook schuin gedaan met een maatje van me, is fitnessdinges weet niet wat precies)

Cardio minder resultaat omdat ik lichter ben geworden blijkbaar
505 kc

T-bar ding:6x100
pullups:6x zonder hulp
Eigenlijk BBrows maar vandaag op de latpully geroeid voor de verandering: 6x100
Side raises: 6x16
Reverse flyes: 6x20, maar had t toch beetje moeilijk
Barbell curls:6x42,5
Hammer curls:6x18

Cardio: 530 KC

Vandaag maar ff benendagje opgeschoven naar morgen, slecht geslapen omdat ik 4 x er uit moest om te pissen :(

Schuin bankdrukken: 5x100
Schouderpress: 6x110
Dips: 3 sets zonder hulp zelfs :)
Upright rows: 6x57,5
chinups: 6 x zonder hulp als laatste set
Biceps op schuine bank met EZ bar: 6x42,5

Cardio: 525 Kc

Vandaag maar ff benendagje opgeschoven naar morgen, slecht geslapen omdat ik 4 x er uit moest om te pissen :(

Schouderpress: 6x110
Dips: 3 sets zonder hulp zelfs :)
Upright rows: 6x57,5
chinups: 6 x zonder hulp als laatste set
Biceps op schuine bank met EZ bar: 6x42,5

Cardio: 525 Kc

knap dat je zoveel cardio doet !!!
heb het zelf ooki gedaan en weet dat het niet elke dag even makkelijk is
en kracht verlies je altijd als je zoveel cardio doet en cut ...ben zelf van 110+ naar 76 gegaan en best wel kracht verloren en ben nu weer clean aan het bulk en weeg al weer 81 en kwa kracht ga je snel weer omhoog.

hou vol man !! :)

Zo gaat goed heh Nos? Nice weekend.:)

knap dat je zoveel cardio doet !!!
heb het zelf ooki gedaan en weet dat het niet elke dag even makkelijk is
en kracht verlies je altijd als je zoveel cardio doet en cut ...ben zelf van 110+ naar 76 gegaan en best wel kracht verloren en ben nu weer clean aan het bulk en weeg al weer 81 en kwa kracht ga je snel weer omhoog.

hou vol man !! :)

Bedankt, en ja, ik hoop ook dat die kracht weer snel terug komt bij het bulken :p
Dat mis ik wel hoor, dat ik lekker kan pushen. Maar goed, ogen op het doel zetten en gewoon gáán.

Zo gaat goed heh Nos? Nice weekend.:)
Hey nog 1 dag en 1 training te gaan voor mij he ;) Zondag ff wegen ook als ik wakker word. Schat het rond de 90 kilo
Jij ook fijn weekend, en iedereen die dit leest :)

Squats: 2x100
DL: 1x150, daarna 170 geprobeerd maar het zit er niet meer in. 160 zou nog kunnen volgens mij.
SLDL: 5x120
Kuiten: 150-240 in 10/20/30/40

Dus qua kracht ga ik nu eindelijk toch een klein beetje achteruit hier en daar.

Cardio 535 Kc

weekend rust genomen ? :)

Tuurlijk, ik doe niks in het weekend. Maandag er weer tegen aan altijd ;)

Bankdrukken: 4x110
Military met dumbbells: 6x28
Flyes: 5x24
CGBP: 6x90
Rope pulldowns : 6x40
Legraises : weet t niet hoeveel. Beetje knieen opgetrokken ook schuin/recht/schuin. Voelt goed

Cardio: 510 KC

T-bar ding:6x100
pullups:6x zonder hulp
Latpully: 6x100
Side raises: 6x16
Reverse flyes: 6x18
Barbell curls:6x42,5 maar met meer moeite dan voorheen
Hammer curls:6x18 zelfde verhaal

Cardio: 535 KC

Schouderpress: 5x115
Dips: 3 sets van 8 zonder hulp
Upright rows: 5x57,5
chinups:3 sets van 6 zonder hulp
Biceps op schuine bank met EZ bar: 5x47.5

Cardio 515 Kc

Voelde me vandaag echt shit dus prestaties iets minder. Maar goed ondanks dat ik echt geen zin had toch gegaan, dus beter dan niks.
Squats: 2x90
DL: 1x160
SLDL: 6x110
Kuiten: 150-240 in 10/20/30/40

Cardio 515 Kc

En achteraf niet zo raar, goed ziek nu. Pijn in mijn buik, bijna hyperventileren vanmorgen, heel erg heet zijn, goed aan de diarree en amper wat kunnen doen. Maar goed, Ibuprofen laat me weer ff een beetje mens zijn dus vandaar dat ik nu ff wat tik hier. Ook nog even op de weegschaal gestaan: 89 kilo

hoe is het??
nog steeds ziek?

hoe is het??
nog steeds ziek?

Er komt bloed mee als ik schijt, maar dat is normaal :D
Morgen ga ik weer trainen als het goed zit, voel me nu nog een beetje zwak. Weinig gegeten enzo :( weinig geslapen. Was buikgriep. Voel me nu verder wel ok :)
Leuk dat je het vraagt :cool:

Vandaag weer voor het eerst getraind na de griep of wat het ook was.
Ging een beetje houterig maar met bankdrukken ging het lekker. Rest was beetje moeilijk.
Maar half uur cardio gedaan, morgen weer 3 kwartier

>>>>Fotoupdate in de beginpost ge-edit. Tijdens de griep trouwens 2 kilo verloren, weeg nu ongeveer 87 kilo

Terug
Naar boven