- Waardering
- 15.485
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Er gaan geruchten dat ie onafhankelijke labtesten had van B&F producten die slecht uit de bus kwamen.
Leuk
je oogt ook wel intelligent
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er gaan geruchten dat ie onafhankelijke labtesten had van B&F producten die slecht uit de bus kwamen.
Jammer dat hij z'n speech niet kon geven.
Was van een hackerscollectief blijkbaar, rustig en totaal niet verstrooid. Oogde ook intelligent.
Wou de samenleving waarschuwen voor het grote kapitaal en invloed van inlichtingendiensten.

ik vond die actie van de politie een beetje onprofessioneel overkomen.
beetje aggressief lopen schreeuwen..
ik vond die actie van de politie een beetje onprofessioneel overkomen.
beetje aggressief lopen schreeuwen..
Moest hier ook wel om lachen
Maar zij zijn natuurlijk getraind om dat vaak na elkaar te schreeuwen en moeten ook schreeuwen om hem af te schrikken. Waarschijnlijk had hij geen inspiratie voor een nieuwe tekst![]()
Dat moeten ze..als ze poeslief naar je toe huppelen zou niemand daarvan schrikken.
Jullie atheisten weet niet wat goed of slecht is gekke atheisten
Ligt ook aan onze taal;
'Police!! drop your weapons!!!' Klinkt wat beter.
ze moeten duidelijk over komen, vond dit maar een beetje een gevecht van wie het hardste kon schreeuwen.
dat is waar maar ik bedoelde meer de manier waarop ze het allemaal deden
Ik heb een keer een documentaire gezien waarin ze uitleggen dat ze moeten schreeuwen zodat de verdachte ontzet en verward is (was wel Amerika, maar maakt niet uit). Ja, duidelijk overkomen wel, maar dat waren ze ook toch, zo duidelijk dat hij zelfs gewoon antwoord kon geven.