MuscleMeat

NOS journaal gegijzeld 29/01/15

Is het trouwens iemand al opgevallen dat Virusje en Broto er niet zijn?

Waarschijnlijk dachten zij er dus anders over, anders zouden ze dat wel hebben gedaan.
Ik kan je gedachtegang wel begrijpen hoor :p Ik weet natuurlijk niet wat jullie precies doen en wat dan aan het AT wordt overgelaten.

Klopt wel wat je zei, goed gedaan of goed gegaan. Ik reageerde vanuit goed gegaan natuurlijk :p

In principe alles waarbij echt acuut gevaar is zullen wij zelf doen, dus denk aan iemand die leip wordt op straat en slachtoffers maakt. Bijvoorbeeld Alphen ad rijn of de high school shootings in de USA. Dit noemen we amok situaties en hier trainen we wel op, maar dan trainen we niet op aanhouding zoals hier, maar dan schakelen we uit. Totaal anders.

FB ziet er wel uit als een eenling.

Ik was trouwens ook naar binnen gegaan als mijn leidinggevende het zo graag had gewild, of ik me er achteraf goed bij had gevoeld is een tweede. Soms #yolo

In principe alles waarbij echt acuut gevaar is zullen wij zelf doen, dus denk aan iemand die leip wordt op straat en slachtoffers maakt. Bijvoorbeeld Alphen ad rijn of de high school shootings in de USA. Dit noemen we amok situaties en hier trainen we wel op, maar dan trainen we niet op aanhouding zoals hier, maar dan schakelen we uit. Totaal anders.

Jongen, dit was gewoon een AT-I2'tje.

Echt weer helemaal NIKS aan de hand..lijkt gVD de NS wel..........

Duidelijk :D Weer wat geleerd ;)

Jonge die knakker had niet voldoende kracht om dat wapen met gestrekte arm op te tillen. Trainen niet op aanhouding maar op uitschakeling :roflol:

Als het niet op zondagmiddag met 110 km/uur over de A2 rijdt valt het al snel buiten jullie training...

Oh no he didn't.

Jammer dat hij z'n speech niet kon geven.
Was van een hackerscollectief blijkbaar, rustig en totaal niet verstrooid. Oogde ook intelligent.
Wou de samenleving waarschuwen voor het grote kapitaal en invloed van inlichtingendiensten.

Gelukkig hebben we daar niemand met een psychose voor nodig, maar kunnen we het gewoon op dbb lezen...

Ook wel apart dat je in je eentje een hele studio tracht te gijzelen met dat wapen op je rug naar onder gericht.

Nou niet echt dreigend

Fucking raar. Lijkt echt een normale beschaafde gozer. Ken weinig Marokkanen die zo accentloos praten.

De powlitie heeft geluk dat het over een lozer gaat die niet schietgraag is.

Kon zwaar verkeerd aflopen voor de politie als het een takbir type had geweest.

Hij wou niemand wat kwaads aandoen, hij wou alleen iets kwijt.

Arme vent is niet eens een live speech gegund :S

Jonge die knakker had niet voldoende kracht om dat wapen met gestrekte arm op te tillen. Trainen niet op aanhouding maar op uitschakeling :roflol:

Als het niet op zondagmiddag met 110 km/uur over de A2 rijdt valt het al snel buiten jullie training...

Oh no he didn't.

die 3 dagen die wij rondhuppelen op ons centrumpje durf ik geeneens training te noemen brah

ik onderhoud mezelf wel

Mag hopen dat dit sarcastisch is

Nee niet echt. Hij kwam niet met de intentie om iemand te verwonden lijkt mij. Dus ben wel echt benieuwd wat hij nou precies wou vertellen.

Je hoorde hem ook zeggen: "We zijn ingehuurd door inlichtingdiensten"

Dit kan ook natuurlijk bullshit zijn, maar toch nog steeds benieuwd.

lol, zei ook maar wat verslaggever zei
Lijkt inderdaad eenmansactie, maar alsnog interesting:roflol:

Benieuwd wat de aanklacht gaat worden trouwens

Terug
Naar boven